Peugeot Speedfight – chiński 70 ccm – problem

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Tuning Peugeot Speedfight – chiński 70 ccm – problem

Ten temat zawiera 20 odpowiedzi, ma 6 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 4 lata, 1 miesięcy temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 21 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #195744

    Kuba Kowalski
    Użytkownik
    • Postów: 6

    Witam wszystkich forumowiczów. wyszło tak że wędruje z forum na forum, bo zależy mi na jak najszybszym rozwiązaniu problemu, do rzeczy: postanowiłem się podzielić swoją „najwidoczniej” spapraną robotą, bo już nie mam głowy o co może chodzić.., otóż zakupiłem ostatnio cylinder 70 cc wraz z tłokiem pierścieniami i uszczelkami, taki gotowy zestaw. Po rozpakowaniu od razu zauważyłem że kawałeczek ścianki, czy jak to tam się nazywa jest odłupany, dosłownie.. mniej więcej taki kawałek jaki odrysowałem na przykładowym zdjęciu poniżej:
    http://iv.pl/images/24369457147058357097.jpg
    ale specjalnie się tym nie przejąłem, bo z tego co pamiętam kiedyś kolega też miał taki cylinder z odłupanym kawałkiem bo sam mi go pokazywał, i razem go wkładaliśmy w jego skuter, i śmigał bez problemów. Tyle że to był 50 cc, i LC.. o ile to jakaś różnica.. a wiadomo w 70 cc ta ścianka jest cieńsza. No ale nic. Zeszlifowałem ranty ile dałem rady. Tłok pasował idealnie więc kontynuowałem. Po skręceniu całości przyszedł czas na odpalenie. no spoko, za pierwszym kopem. ALE… no właśnie, tutaj się zaczął mój problem.. Od razu nagrałem filmik.
    link –>> https://www.youtube.com/watch?v=vmyjYWpWS1E
    Od razu nadmienię, że głowice przykręciłem od oryginalnego cylindra. Producent zarzekał się że będzie pasować bez problemów.. No i niby pasowała, ale sami słyszycie efekt. Od razu też powiem że tłok umieściłem strzałką do wydechu. Co to może być eksperci? Czyżbym coś zrobił nie tak? A może to jednak wina tego odłupanego kawałka? Do tego wszystkiego mogę jeszcze dodać, ze mimo tych niemiłych stuków zdecydowałem się na próbną rundkę wokół osiedla. Za daleko nie ujechałem, bo może 10 m.. po prostu mocniej przygazowałem i zgasł, jakby się czymś zadusił.. i na dokładkę świeca przy każdym wykręcaniu sucha. dodam jeszcze że wał zmieniałem kiedyś także na racingowy, nie pamiętam jakiej firmy ale coś koło 300 zł mnie kosztował z tego co pamiętam. może też istotna informacja 🙂

    oczywiście szukałem pierw po różnych forach odpowiedzi ale coś czuje że mój przypadek jest inny. wyczytałem np że przy zmianie na 70cc koniecznie trzeba nowy gaźnik i łożysko igiełkowe. Prawda to? jeśli tak to poradźcie jaki to ma być gaźnik i jakie łożysko. obie rzeczy mam seryjne od razu mówię. a może w gaźniku wystarczy dysze na większą wymienić? oczywiście bez szaleństw cenowych bo sam zestaw cylindra z tłokiem mnie ledwo 80 zł kosztował. zresztą macie aukcje 🙂
    link –>> http://allegro.pl/cylinder-tuning-70cm- … 59540.html
    także coś adekwatnego do tego zestawu i do podobnej ceny. jeżeli wystarczy samą dysze zmienić to też lepiej by było, tylko napiszcie na jaką 😛 nie mam zamiaru wydawać nie wiadomo ile, chce to najtańszym kosztem zrobić, byle by doprowadzić do stanu używalności, bo i tak mam zamiar niedługo sprzedać skuter. z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi 🙂

    #195748
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 365

    założyłeś chłopie gównolit za gorsze i się dziwisz problemom.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

    Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

    • 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
    • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
      • jazdy testowe Triumph
      • grill
      • 20% rabatu na odzież
    #195750

    Kuba Kowalski
    Użytkownik
    • Postów: 6

    prosiłbym o konkretne odpowiedzi, bo chce problem rozwiązać a nie o nim dyskutować, jestem świadom że to szajs ale mi więcej w skuter wkładać nie trzeba skoro i tak idzie do żyda.

    #195753
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 365

    włożyłeś wybitnie gówniany cylinder do tego uszkodzony. Nie wiem o czym chcesz dyskutować.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #195759
    Zdjęcie profilowe paci
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 737

    to stukane to puka tłok o głowice ewentualnie pierścienie o kanały dolot wylot,przerobiłem to w peugeocie.
    a terz co do przyduszenia to jak zdejmiesz garnek to sie nie zdziw że jest przygrzany po tym jak ci zgasł jak chciałeś mu dać po garach.jak jutro znajde chwile to ci taki gówienek porobię fotki.rada kup dobry cylek a ten wyżrzuć

     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
    #195788

    Kuba Kowalski
    Użytkownik
    • Postów: 6

    nie no jak pisałem nie mam zamiaru ładować w jakiś cylek za nie wiadomo ile stów, skuter będe niedługo sprzedawał więc to już nowego właściciela problem będzie więc dzięki za rady 🙂 paci tak właśnie myślałem że to tłok o głowice uderza, tylko co z tym teraz zrobić? nową głowice? czy tą jakoś da rade oryginalną przerobić?

    #195789
    Zdjęcie profilowe benek83
    benek83
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Widzę że tutaj wszyscy „specjaliści” to głównie dzieci z gimnazjum, które naprawiają swoje chińskie skuterki w serwisie bo im rodzice nie pozwalają samemu obsługiwać. Naprawdę od jakiegoś czasu czuję że wypowiadają się tu głównie 2-3 osoby które myślą że są ekspertami do spraw motoryzacji, a tak na prawdę nic nie rozumieją. Poziom tego forum na prawdę sięga już dna.

    Co do skutera, jeśli masz zamiar go sprzedać to może załóż z powrotem oryginalny cylinder?

    Wszyscy LACZKA znają i kochają!
    #195790

    Kuba Kowalski
    Użytkownik
    • Postów: 6

    myślałem o tym, ale jednak jeszcze sie troche chciałbym pobawić przed sprzedażą 😛 średnio te chińskie zabawki z tego co wyczytałem do 1 sezonu wytrzymują także mi wystarczy, a nowemu nabywcy oczywiście dam też oryginalny cylek jakby tamten mu w końcu padł także bez obaw 🙂

    #195791

    Kuba Kowalski
    Użytkownik
    • Postów: 6

    ok wiem już że musowo gaźnik, mniej więcej wiem jaka dysza, tylko jeszcze co z tą głowicą, sama się wyrobi czy jednak kupić dedykowaną pod 70cc? bo już patrzyłem są takie.i wszystko będe wiedział 🙂

    #195793
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 365

    benek, ale oprócz ogólnych żali jakąś konstruktywną krytykę/poradę wniesiesz?
    Gość nie ma o tym bladego pojęcia, ostrzeżenie jakościowe level 1 (połamany cylinder) olał. Ostrzeżenie level 2 (dziwne dźwięki pracującego silnika) olał i postanowił się jednak przejechać.
    No to się przejechał. Coś tam słyszał o wymienia łożyska igiełkowego a nawet o regulacji gaźnika – ale kto by się tam takimi pierdołami przejmował.
    Teraz trzeba ten silnik rozłożyć, zobaczyć czy nie ma śladów uderzenia.. pomodlić się w intencji wału, łożysk i korbowodu – bo nie ma szans ich sprawdzić.
    Kupić NASTĘPNY zestaw cylindrowy (sugeruje kompletny – i nie za 80zł) złożyć to wszystko, wymienić lub przygotować gaźnik na większą pojemność (dysze od kuchenek gazowych są tańsze niż tjuningowe a działają tak samo).
    odpalić i mieć nadzieję że to załatwi sprawę.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 21 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie