Peugeot Speedfight 3 czy może jakiś inny skuter do 7500 zł ?
- This topic has 33 odpowiedzi, 10 głosów, and was last updated 6 years, 8 months temu by
maks11.
-
AutorWpisy
-
-
18 maja 2014 dnia 18:31 #166385
Mam pytanie. Szukam skutera o pojemność 50cm do 7500 zł nowego.Nie wiem na jaki model się zdecydować. Zastanawiam się na Speedfight 3 ,ale słyszałem , że Junak 806 jest bardzo dobry. Proszę o doradzenie w wyborze skuterka. Z góry dziękuje
-
18 maja 2014 dnia 19:00 #166388
honda Vision?
Duże koła, wtrysk i to hondy a nie puga, nie jest chinolem jak Speedfight3edit: eeeeee cofam, coś vision znowu podrożał.
-
19 maja 2014 dnia 14:37 #166435
Vision zbytnio nie przypadł mi do gustu i speed to nie chinol.Mój kuzyn ma Peugeota i jeździ nim już przez ponad 10 lat.
-
19 maja 2014 dnia 14:49 #166436
speed3 w przeciwieństwie do poprzednich wersji to niestety jest chinol w ogromnej części. A takii Peugeot V-Clic to wręcz 101% chinola.Taka jest nowa polityka firmy od lwa.
A przy 7500 do wydania to może yamaha JOG-R ? -
19 maja 2014 dnia 15:21 #166437
A może markowe KYMCO;)
-
19 maja 2014 dnia 15:22 #166438
Części nie są chińskie tylko są tam nie które składane.Yamaha jog -r jest nawet fajna tylko że już ich nie produkują.Kymco może nie były by takie złe, tylko wtedy jaki model?
-
19 maja 2014 dnia 15:39 #166439
Panie Wombacie, jaka tam to nowa polityka. Praktykują to od dobrych kilku już lat.
Tyle, że się wycwanili i do motocykli dołączyli też skutery. Lew na czaszy robi różnicę. Dla laików, ale takim szczególnie robi to różnicę. 😉*
Siedem i pół patyka za zwykłe pierdzikółko. Ale skoro ilość wydanej kasy jest podstawą do *wykazania się* w towarzystwie, to czemu nie. Jeden wydaje, a drugi czerpie z tego zyski. I wszyscy są zadowoleni. W pewnym sensie.*
Krzychu, siedem i pół patyka, kumasz czaczę z tym? Więc, co mu tutaj imputujesz z jakimś KYMCO. Ci od Kymco to mu basen czyszczą, a wszystkie zwykłe chinole trawnik takiemu strzygą i kwiatki przesadzają (jak zapłaci).
*
Sorry, młody, ale jak starsi za to wszystko płacą, to bierz, co sobie tylko chcesz. Idź na całość i zaszalej.
I zabłysnąłeś tutaj. Bardzo. Swoją niewiedzą również, ale jednak zawsze. I szacunek za to. Bywaj. ;D*
P.S. Gwiazdka ( * * * * ) dobra na wszystko. 😉
-
19 maja 2014 dnia 16:27 #166446
Tylko, że skuter będzie kupowany na firmę więc cały wat odejdzie.I chcę po prostu dobry, zrywny, bezawaryjny skuter.
-
19 maja 2014 dnia 18:40 #166465
no to yamahama Neos. Za taką kase jak już brać to japońca a nie kymco czy junaka. 806 jest jak na razie wielką zagadką ale tak w jednym rzędzie z SF3 czy yamahami bym go nie stawiał
-
20 maja 2014 dnia 07:46 #166503
Wombat napisał:
honda Vision?
Duże koła, wtrysk i to hondy a nie puga, nie jest chinolem jak Speedfight3
edit: eeeeee cofam, coś vision znowu podrożał.Tak przy okazji, to Vision na samym początku był produkowany w chińskiej fabryce Hondy, stąd ta atrakcyjna cena w granicach 6 tys. zł. Potem jednak coś chyba plany się zmieniły (lub coś poszło nie tak) i Honda przeniosła jej produkcję do Włoch. Naturalnie podskoczyła i cena: najpierw było między 7 a 8 tys., a od nowego roku już do 9-10 tys.
Fakt faktem – pojazd jest solidnie wykonany i dobrze się nim jeździ na tych dużych kołach. Osiągami nie powala – po odblokowaniu ok. 60 km/h, zarazem jednak nie ma problemów typu, że pod górkę w dwie osoby jedzie się z prędkością 20 km/h, jak w wielu innych czterosuwach 50 cm. W sumie czy samemu czy z pasażerem – osiągi są zbliżone i nawet przyzwoite jak na 4-suw.
Według mnie jednak taka podwyżka przekreśliła trochę opłacalność jej zakupu. Znów może powrócić dylemat typu Kymco Agility City albo Yamaha Neos 4t.Tu warto jeszcze dodać, że w cenie ok. 8,5 tys. brutto dostępna była Gilera Runner 50 w dwusuwie i ostatnie nowe modele z tego rocznika są jeszcze do wyrwania: http://otomoto.pl/motocykle-i-quady////2013/?d=0&q=gilera%20runner
Od 2014 r. jej cena również podeszła drastycznie w górę i kosztuje ok. 11,5 tys. zł. W porównaniu do Peugeota Speedfight 3 ma większe koła (14 cali) i ogólnie Runner jest nieco większy, a nawet ma nawiew ciepłego powietrza. -
20 maja 2014 dnia 08:01 #166505
myśle że jeżeli ktoś rozpatruje wydanie 9-12 tyś na mały skuter to pojęcie opłacalności zakupu nie ma tu racji bytu. Na tą półkę sięga się z innych powodów.
-
20 maja 2014 dnia 16:57 #166534
Tylko, że Neosy, są głównie 4-suwami, a zależy mi na 2-suwie.I ogółem mi się zbytnio nie podoba.
-
20 maja 2014 dnia 17:30 #166535
To może Kymco Vitality bądź Super 9? 🙂
-
20 maja 2014 dnia 17:51 #166536
Vitality mi się nie podoba, a super 9 zbytnio bym nie chciał bo dużo znajomych go ma.
-
20 maja 2014 dnia 18:17 #166538
To może coś większego Kymco Bet & Win – fajny duży skuter w 2T chłodzony cieczą
-
20 maja 2014 dnia 18:37 #166542
A Sym Jet Sport 50SR? http://sym.pl/#home/produkty/jet-sport-x-50sr
-
20 maja 2014 dnia 19:41 #166558
Bet&vin trochę za duży wolałbym jakiegoś praktyczniejszego, a Sym może być fajny tylko nie mogę znaleźć stronki z nowymi.Masz morze jakiś link?
-
20 maja 2014 dnia 20:25 #166571
maks11 napisał:
Tylko, że Neosy, są głównie 4-suwami, a zależy mi na 2-suwie.I ogółem mi się zbytnio nie podoba.
a co ci sie podoba ?
-
21 maja 2014 dnia 05:23 #166580
Podobają mi się skutery o wyglądzie sportowym, a neos trochę wygląda jak dla dziewczyny.
-
21 maja 2014 dnia 07:51 #166589
SYM JET SPORT X50SR: http://sym.pl/#home/produkty/jet-sport-x-50sr
Według tego, co piszesz, wielkiego wyboru raczej nie będzie wśród markowych dwusuwów o niezbyt dużych gabarytach. Poza tym Symem pozostaje Speedfight 3 i wspomniana już Gilera Runner. Tu nawet wizualne porównanie tych pojazdów:
Do tego można jeszcze dołożyć Aprilię SR50 oraz Yamahę Aerox.
http://www.yamaha-motor.eu/pl/products/scooters/50cc/aerox-r.aspx?view=featurestechspecs
http://www.aprilia.cz/skutry/50-ccm/sr-motard-50
http://www.aprilia.cz/skutry/50-ccm/sr-50-r
Moim zdaniem, na nasze drogi im większe koła, tym lepiej. 14 calówki posiada Gilera Runner i Aprilla SR 50 Motard, a 13 calówki – Aprila SR 50 i Yamaha Aerox. SYM i Peugeot mają 12 calowe. Funkcjonalnie wygrywa Gilera ze względu na ten nawiew ciepłego powietrza, nie wiem, jak ze spalaniem.
-
21 maja 2014 dnia 10:29 #166593
Ostatnio jechałem odblokowanym tylko skuterkiem Aprilia SR50 R Factory. Dwusuw na wtrysku, powiem Ci, że byłem zdziwiony dynamiką tego skutera. Tłumik „sportowy” seryjny, bardzo ładnie się rozpędza, do 60km/h idzie jak słabsze 125, bez problemu leci 80km/h, w zasadzie to 85km/h nie jest żadnym problemem, licznik bardzo mało przekłamuje(sprawdzone z GPS), z górki leci grubo ponad 90. Wtrysk zapewnia spalanie dużo niższe niż w super 9 lub B&W 2t. Wersja Factory jest droższa, bo ma wzmocniony silnik. Syn koleżanki ostatnio ze mną wybrał się w krótką trasę, po mieście nie byłem w stanie mu definitywnie uciec, a na trasie zostawiłem go dopiero jak odkręciłem do oporu i bujnąłem się powyżej 90km/h. Przy spokojnej jeździe na trasie 80km/h trzymał się za mną równo. Ten skuter jak na pięćdziesiątkę po prostu wymiata. Design sportowy, fajne zegary, ale cena…jednak za jakość i osiągi w tej pojemności trzeba płacić…
http://otomoto.pl/aprilia-sr-sr-50-r-factory-M3601043.html
Pozdro -
21 maja 2014 dnia 11:13 #166594
no ale gościu pisało 7,5 tyś a już doradzacie motory za 12 tyś
-
21 maja 2014 dnia 11:55 #166598
Do 7500zł już doradzono. Nic się nie podobało… No to drążymy dalej….
Jak bym dla siebie miał kupić 50-tkę w cenie do 7500zł to sam nie wiem co bym wybrał. Na pewno coś 2t. Pewnie coś tajwańskiego, bo na Europę/Japonię nie wystarczy. Uwzględniając mój wiek i tendencje do wygody niż do sportu brał bym Bet&Win – duży, wygodny, mocny silnik, chłodzenie cieczą, duże możliwości tuningu. Ewentualnie nową super ósemkę, ale powietrzak, to powietrzak…
No chyba, że był miał budżet 8500zł to wtedy na bank New Dinka(mimo że 4t) z przeznaczeniem na zmianę cylindra. Siedziałem na takim i byłem pod wrażeniem wygody, miejsca, schowka itd…
Dodam jeszcze , że oprócz wygody liczy się dynamika odblokowanego skutera, ponieważ jest wtedy bezpieczniej. Jeździłem kiedyś SYM-em RS21 (shark) 50ccm, dwusuw powietrzak i po odblokowaniu ciągle walczyłem o polepszenie osiągów. Po serii dość kosztownych zakupów zaczął jeździć pod 80km/h – gdybym kupił dajmy na to super 9 miałbym nawet lepsze osiągi w serii.. Znajomy jeden sezon jeździł B&Win-em odblokowanym z tłumikiem sportowym i ponad 90km/h leciał. Tylko spalanie w okolicach 5l/100km. Coś za coś. -
21 maja 2014 dnia 13:05 #166607
Mam pytanie.Zastanawiam się nad tym czy SF3 chłodzony powietrzem można przerobić na ciecz?Bo sam bym wolał dołożyć ze swoich pieniędzy i kupić od razu ciecz, ale rodzice nie chcą się zgodzić na droższego.
-
21 maja 2014 dnia 13:06 #166608
można przerobić na ciecz tylko wyjdzie to drogo i stracisz gwarancje a jak jeszcze trafisz na takich przerabiaczy jak ja… to miej cie panie w opiece
-
21 maja 2014 dnia 13:15 #166611
Bo chodzi o to że moja mama nie chce się ugjąć i zgodzić na droższy, a kase mam więc mógłbym to zrobić
-
21 maja 2014 dnia 13:20 #166613
kwestia decyzji. tylko zastanów sie czy chcesz bo tracisz gwarancje. i jeszcze trzeba mieć kogoś kto zrobi to dobrze i z głową.
Albo kupić speedfighta JetForce.Ten jest chłodzony cieczą. Zresztą są też SF3 z cieczą. Tylko droższe. -
21 maja 2014 dnia 13:23 #166614
Warsztat dobry mam imógłbym to zrobić po gwarancji, a jetforce za drogi.
-
21 maja 2014 dnia 13:26 #166616
to masz SF na wode
http://otomoto.pl/peugeot-speedfight-speedfight-3-ciecz-szybki-wysylka-raty-M3651875.html
w cenie sie mieścisz -
21 maja 2014 dnia 13:31 #166618
Jak za tą cene ciecz to brałbym od razu.Tylko że na dole pisze że 7990zł
-
21 maja 2014 dnia 13:33 #166619
przed chwilą chciałeś dokładać do tuningu LC skutera za 7500 a teraz 400zł to problem ?
-
21 maja 2014 dnia 16:45 #166648
Anonim
Nieaktywny- Postów: 927
Chyba chodziło mu o to, że w aukcji są 2 ceny, ale chyba nie jest problemem zadzwonić i dowiedzieć się, która jest właściwa.
-
21 maja 2014 dnia 17:10 #166654
Wracając do Syma Jet Sporta, to kolega miał i naprawdę bezawaryjny sprzęcik, na serii jechał 80km/h bez problemu.. Bez żadnych sportowych wydechów a 700zł które by ci zostały mógłbyś przeznaczyć na kask, i inne akcesoria, a resztę na benzynkę+olej. 😉 Co prawda nie ma chłodzenia cieczą ale jak założysz dobry chwytak to w ogóle się nie grzeje.. Droższy speedfight to jednak w dużej części china (do której nic nie mam bo sam mam chińczyka) ale jednak tańszy montaż itd. a taiwańczyk (sym) oprócz tego że sama produkcja jest droższa to kupno tańsze.. A aukcja chociażby tu http://otomoto.pl/sym-jet-sport-x-sr-50-prod-taiwan-raty-M3554836.html 😉 Albo tu http://otomoto.pl/sym-jet-sport-sr-M3330426.html. Musisz podzwonić i popytać po salonach syma 🙂
-
21 maja 2014 dnia 19:55 #166677
Wombat dla mnie to nie problem, ale dla moich rodziców już tak.Nad Symem nie wiem.Będę musiał się zastanowić bo nie miałem styczności z tą marką.W sobotę mam zamiar odwiedzić komis i przyjże się temu skuterkowi.
-
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.