peugeot new vivacity 3

siemanko mam problem taki że skuter odpala ale po przejechaniu 200m gaśnie a jedzie tylko 10-14km/h i gaśnie na stupce wkręca się normalnie a jak próbuje jechać to nie chce wejść na wyższe obroty co może być przyczyną ??

rocznik, przebieg, stan, kupiłes taki? zrobiło sie nagle? działo sie coś przedtem?
jakieś lampeczki sie palą niepokojące?
masz gdzie zmierzyć kompresje?
tu nie ma wróżek - musisz podać więcej informacji

rocznik 2011 przebieg prawie 24000
kompresja jest ok
zaczęło się tak dziać po ok 200km docierania
stało się nagle
żadna lampka się nie świeci kopie go kilka razy zanim załapie
przedtem gasł mi po 500m ale normalnie jechał
zmieniłem tylko cylinder gaźnik i tłumik

kompresja jest ok - czyli JAKA?
zmieniłes cylinder na jaki?
gaźnik na jaki? z jaką dyszą?
umiesz to wyregulować?? (nie śrubkami tylko dobrać dysze i wiedzieć na pewno że prawidłowo?)
tłumik na jaki?

bo tak na moje oko to albo poskładałes źle albo na marnych gratach albo źle to wyregulowałes i teraz kompletnie nie masz mocy bo dojechaleś cylinder. Zakładając że masz dobrze wyregulowane zawory, nie przeskoczył rozrząd…itd

nie mam zaworów to jest 2t kompresja w okolicy 6 barów
cylinder to tnt original
gaźnik standard
tłumik tecnigas silent pro
gaźnik mam wyregulowany ojciec znajomego to regulował bo zna się na rzeczy

jeżeli masz kompresje w okolicy 6 barów to jest to złom ten cylinder. Już 9 by martwiło.
Powinno być 11-14bar na zdrowym. Jeżeli poprawnie mierzysz to w każdym razie 6 bar to tragedia a nie “ok”. Koło OK to nawet nie leżało.
cylinder TNT to poprawny chińczyk ale bez szału wiec przynajmniej bedzie tanio.
No i najgorzej jak regulował “znajomy co sie zna”.

Wiec do wymiany masz cylinder i potem to trzeba poprawnie wyregulować (sprawdzic czy gaźnik jest dobrany do pojemności bo nie wiem czy masz 50 czy 70, dobrac dysze główną). Może ktos inny niż znajomy ojca co sie zna. Bo jak on sie zna tak jak kompresja miała być OK to może własnie to jest powód zajechania obecnego cylindra.

Mieszanke robisz sam czy automat? Bo to jeszcze ew dozownik oleju do sprawdzenia