peugeot new vivacity 3

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #727382 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • Postów: 2
    • Postów: 3

    siemanko mam problem taki że skuter odpala ale po przejechaniu 200m gaśnie a jedzie tylko 10-14km/h i gaśnie na stupce wkręca się normalnie a jak próbuje jechać to nie chce wejść na wyższe obroty co może być przyczyną ??

    #727383 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 387
    • Postów: 21 442

    rocznik, przebieg, stan, kupiłes taki? zrobiło sie nagle? działo sie coś przedtem?
    jakieś lampeczki sie palą niepokojące?
    masz gdzie zmierzyć kompresje?
    tu nie ma wróżek – musisz podać więcej informacji

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #727389 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • Postów: 2
    • Postów: 3

    rocznik 2011 przebieg prawie 24000
    kompresja jest ok
    zaczęło się tak dziać po ok 200km docierania
    stało się nagle
    żadna lampka się nie świeci kopie go kilka razy zanim załapie
    przedtem gasł mi po 500m ale normalnie jechał
    zmieniłem tylko cylinder gaźnik i tłumik

    #727392 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 387
    • Postów: 21 442

    kompresja jest ok – czyli JAKA?
    zmieniłes cylinder na jaki?
    gaźnik na jaki? z jaką dyszą?
    umiesz to wyregulować?? (nie śrubkami tylko dobrać dysze i wiedzieć na pewno że prawidłowo?)
    tłumik na jaki?

    bo tak na moje oko to albo poskładałes źle albo na marnych gratach albo źle to wyregulowałes i teraz kompletnie nie masz mocy bo dojechaleś cylinder. Zakładając że masz dobrze wyregulowane zawory, nie przeskoczył rozrząd..itd

    #727393 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • Postów: 2
    • Postów: 3

    nie mam zaworów to jest 2t kompresja w okolicy 6 barów
    cylinder to tnt original
    gaźnik standard
    tłumik tecnigas silent pro
    gaźnik mam wyregulowany ojciec znajomego to regulował bo zna się na rzeczy

    #727394 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 387
    • Postów: 21 442

    jeżeli masz kompresje w okolicy 6 barów to jest to złom ten cylinder. Już 9 by martwiło.
    Powinno być 11-14bar na zdrowym. Jeżeli poprawnie mierzysz to w każdym razie 6 bar to tragedia a nie „ok”. Koło OK to nawet nie leżało.
    cylinder TNT to poprawny chińczyk ale bez szału wiec przynajmniej bedzie tanio.
    No i najgorzej jak regulował „znajomy co sie zna”.

    Wiec do wymiany masz cylinder i potem to trzeba poprawnie wyregulować (sprawdzic czy gaźnik jest dobrany do pojemności bo nie wiem czy masz 50 czy 70, dobrac dysze główną). Może ktos inny niż znajomy ojca co sie zna. Bo jak on sie zna tak jak kompresja miała być OK to może własnie to jest powód zajechania obecnego cylindra.

    Mieszanke robisz sam czy automat? Bo to jeszcze ew dozownik oleju do sprawdzenia

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: peugeot new vivacity 3
Twoje informacje:




Back to top button