peugeot jet force POMOCY!!!!!
- This topic has 8 odpowiedzi, 1 głos, and was last updated 14 years, 6 months temu by
Anonim.
-
AutorWpisy
-
20 lipca 2008 dnia 15:46 #274886
Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Witam mam peugeota jet force i mam wielki problem nie reaguje za bardzo na gaz tzn ja mu gaz on wyczy a po chwilce dopiero zaczyna ruszac :/ i jak jest zimny odpale go chodzi na wolnych obrotach przejade się nim chwile dodam mu gazu puszcze gaz i spada z obrotów i gasnie :/ mam w nim części tuningowe : -Tlumik tecnigas next-r -wariator malossi multivar 2000 -cylinder malossi sport 70ccm(na którym juz zrobilem 550km non stop 40-50km/h) -gaźnik dellorto 17,5mm -filter stozkowy(jakis tani właśnie nie wiem czy zmieniac na pollini filter?) z tymi częściami powinien mieć kopa a raz mu dalem gaz do konca i ledwo 75km/h 🙁 rolki sa podpasowane od czego to moze zalezec ? Prosze o pomoc w same naprawy i części przewalilem prawie 3000zl a on dalej nie jezdzi jak powinnien Z GORY DZIEKUJE
20 lipca 2008 dnia 18:20 #274887Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Wydaje mi się, że po zamontowaniu filtra lub też samego gaźnika nie wyregulowałeś go. A jeśli gaźnik już miałes, to przy montowaniu filtra stożkowego, trzeba wyregulować gaźnik. Co do vmax, jesteś pewny, że nie masz blokady na module???
20 lipca 2008 dnia 20:17 #274888Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Siema też mam skutera Peugeot JetForce hmm prawdopodobnie zła regulacja =/ sprawdź stan paska napędowego.. zdejmowałeś blokadę z wydechu? a czy gaźnik sam montowałeś ? jak tak to te śrubki które są przykręcone do gaźnika co trzymają kabelki one są do jakiejś regulacji.. bo w seryjnym gaźniku nie można regulować bo są kabelki podłączone to do czego są te kabelki ? i odejmowałeś je czy coś?
20 lipca 2008 dnia 23:06 #274889Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
to bylo tak zepsula mi się pompa oleju dalem do serwisu zrobili pompe wlozyli gaźnik wyregulowali gdy odebralem z serwsiu caly czas jezdzilem powoli ale cos bylo nie tak wiec pojechalem znowu do serwisu i zalozyli filtr stozkowy i wyregulowali ale wydaje mi się ze filter jest badziewny bo to taki typowy za 25zl właśnie nie wiem jaki zamowic filter ? a gdzie jest blokada na tłumiku ?? w sportowym tłumiku jest blokada ? tecnigas next-r
[ Dodano: 2008-07-20, 23:09 ]
blokady na module nie mam na pewno poniewaz na starej 50tce cylindrze lecial 85km/h blokady wszystkie sciagnelem w serwisie21 lipca 2008 dnia 10:17 #274890Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Zwężenie w kolanku które trzeba wyłamać, według mnie to kwestia regulacji napędu i gaźnika który mógł został źle wyregulowany w tym niby serwisie.
21 lipca 2008 dnia 10:55 #274891Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
a w jakim serwisie był regulowany ?
21 lipca 2008 dnia 11:54 #274892Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
A wydech rozblokowany? 1. Jak padła pompa oleju możliwe że cyl jest przytarty. 2. Gaźnik źle zrobiony … 3. Filtr …. seryjny !
21 lipca 2008 dnia 11:55 #274893Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
w rydultowy nie wiem czy wiecie gdzie to jest a gdzie w wojewodztwie opolskim jest dobry serwis zeby to dobrze zrobili ? i powiedzcie mi od razu jakie sprzeglo do niego wstawic ??
[ Dodano: 2008-07-21, 11:56 ]
popatrz padla pompa to mialem jeszcze cylinder 50ccm i się zatarl wstawilem 70ccm i zrobili pompe ? i na tym 70 i gaźniku 17,5 mm on na seryjnym filtrze nie chcial jechac 45 i pfpfpfpfpfpf21 lipca 2008 dnia 13:38 #274894Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Aha, no to gaźnik źle zrobiony ja mam przy 70 serie i bardzo ładnie dziala 😉 A co do pompy ja bym ją wywalić i sam robić mieszankę
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.