Peugeot Jet Force – Okazja

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Co Wybrać? Peugeot Jet Force – Okazja

Ten temat zawiera 23 odpowiedzi, ma 6 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe devlin devlin 5 lata, 9 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 24 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #173935
    Zdjęcie profilowe generauuu
    generauuu
    Użytkownik
    • Postów: 33

    Mój znajomy chce sprzedać skuter jest nim jet force. Rocznik: 2003, Przebieg: 14 tyś km. lecz na nowym tłoku dopiero 6 tyś km.
    Jedyne wady to:Trzeba nowe membrany pod gaźnik- 70zł Nowy krociec ssacy -70zł i akumulator bo pali tylko z kopniaka.
    Podoba mi się, że wszystko jest na serii, tylko ma tłumnik LeoVince.
    Chce on mi ten skuter sprzedać za 2000 tyś zł. Opłaca się go brać?
    Mogę komuś zdjęcia wysłać, czarny mat w dobrym stanie.

    #173936
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 19 880

    za 2000zł to może i warto ale za 2000 tyś zł to w życiu

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Weź udział w konkursie Motul Azja Tour. Poznaj proste zasady.

    Wygraj wyprawę motocyklową po górskich szlakach Kirgistanu. Dzika przyroda, adrenalina i spartańskie warunki gwarantowane! Sprawdź swoje siły na trasie wiodącej przez kaniony, przełęcze oraz wzdłuż górskich jezior. Sprawdź również setki innych nagród od Motul.
    #173938
    Zdjęcie profilowe generauuu
    generauuu
    Użytkownik
    • Postów: 33



    #173939
    Zdjęcie profilowe generauuu
    generauuu
    Użytkownik
    • Postów: 33

    Wombat napisał:

    za 2000zł to może i warto ale za 2000 tyś zł to w życiu

    No fakt, błąd. Ale mniejsza z tym. Jak myślicie wytrzyma 3 sezony bez jakichkolwiek większych awarii?

    #173941
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 19 880

    zadzwoń do wróżki. Nie wiadomo jaki ma ten cylinder, jak będziesz jeździł, jak był jeżdżony do tej pory. Zapewne na kawałki się nie rozpadnie ale czy unikniesz jakiejś poważniejszej naprawy przez najbliższe 3 lata to trzeba mieć zaawansowaną szklaną kule.
    Gumy chyba łyse ale tak z fotek to nie wygląda źle.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

    Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.
    #173944
    Zdjęcie profilowe generauuu
    generauuu
    Użytkownik
    • Postów: 33

    On jest drugim właścicielem chyba i ma go od 2 sezonów i mówił, że nie wymieniał opon, tylko były taki od kupna. Ja nie będę go katował, ani palił gumy. On mówi, że nie kręcił bączków paląc gume, ale jeździł czasem na v-maxie.
    Pytania: Czy zrobię te naprawy za 250 zł?
    Ile kosztuję naprawa cylindra w jakiejś poważniejszej sprawie?

    #173949
    Zdjęcie profilowe devlin
    devlin
    Użytkownik
    • Postów: 88

    Jeśli sam byś wymienił to, co trzeba to może zamknąłbyś temat w 250 zł. U mechanika za robociznę trochę dopłacisz. Gumy wypadałoby zmienić, albo chociaż jedną. Najlepiej byłoby też sprawdzić przed zakupem kompresję – to że 6000 na tłoku nie musi nic oznaczać, jedynie tyle, że poprzedni tłok nie był już zdatny do użytku.

    Elektryka sprawna? Licznik działa? Linki – gaz, licznik? W praktyce ciężko będzie go sprawdzić, bo jeśli zawór membranowy do zmiany i króciec to nie będzie jeździł tak jak go na to stać.

    Generalnie byłbym ostrożny – widać, że skuter jest trochę „zmęczony”. Jeśli po pierwsze nie miał większego dzwona (ze zdjęć nie wygląda) i po drugie cylinder/tłok nadają się do użytku to możesz się zastanowić, bo jetforce to bardzo fajny skuter. Kwestia czy dasz radę to zrobić (w praktyce odkręcenie kilku śrubek i przykręcenie ich z powrotem, zakładając, że prawidłowo włożysz nowy zawór 🙂 no i czy nic więcej nie ma do roboty.

    Jeśli to kumpel to umówcie się, że zrobisz ten króciec i membrany i zobaczysz jak jeździ. Jak wyjdzie coś nowego/niespodziewanego oddaje Ci kasę za skuter+naprawy 🙂

    Jeśli to byłoby od obcej osoby to raczej bym nie brał.

    #173951
    Zdjęcie profilowe generauuu
    generauuu
    Użytkownik
    • Postów: 33

    Wszystko sprawne. Trzeba by było wymieniać akumulator tak jak pisałem wyżej bo odpala tylko z kopa.
    Może inaczej, mogę mu powiedzieć, że jak wszystko zrobi w tym skuterze to kupię za 2300zł, wolę dać więcej, a nie kupić skarbonki. Gdyby on wszystko zrobił mógłbym sprawnie ocenić skuter. Jak myślicie to dobry pomysł czy wszystko mam robić sam? dodam, że nie jestem zbyt obeznany w skuterkach bo nawet nie wiedziałem o co chodzi z tymi membranami..

    #173954
    Zdjęcie profilowe devlin
    devlin
    Użytkownik
    • Postów: 88

    Niech robi, będziesz mógł przynajmniej sprawdzić jak skuter realnie jeździ – sprawdź wtedy (już na naprawionym) czy po gwałtownym odkręceniu manetki się nie dławi, czy sprawnie wkręca się na obroty (bez dziur, szarpnięć) zarówno na stopce, jak i pod obciążeniem (czyli z kierowcą na siodełku:) i czy płynnie schodzi z obrotów.

    Jadąc odkręć trochę gaz, potem odpuść i zanim obroty zdążą zbyt bardzo spaść, znów odkręć – sprawdzisz czy silnik zachowuje się elastycznie.

    Sprawdź też czy przy lekkim, stopniowym, bardzo wolnym odkręcaniu manetki gazu płynnie łapie sprzęgło (powinien powoli zacząć się toczyć, ewentualnie trochę gwałtowniej jak ma założone twardsze sprężynki na szczęki i ruszy wtedy z wyższych obrotów), czy też skuter rusza w drgawkach i skokowo – jeśli tak, sprzęgło jest do zmiany.

    Pojedź kawałek powoli, złap mocno kierownicę i wciśnij przedni hamulec na max (tylko nie na piachu :))) sprawdź czy przód nie nurkuje zbyt bardzo, czy nie słychać stuknięcia. Na postoju pokręć energicznie kierownicą lewo-prawo, sprawdź czy nie ma wtedy luzu i nie słychać stukania.

    Sprawdź czy dobrze odpala na zimnym (jak już będzie aku to z rozrusznika) i czy tak samo silnik zachowuje się po rozgrzaniu.

    Jak coś to pytaj.

    #174016
    Zdjęcie profilowe generauuu
    generauuu
    Użytkownik
    • Postów: 33

    Jeszcze jedno pytanie, rozmawiałem na facebooku z właścicielem tego jet forca i powiedział, że v-max 70 km/h. Pózniej gdy spotkałem kolegę, który posiada yamahe tzr od 3 lat. Stwierdził on, że ten peugeot może być zatarty bo na serii z tłumnikiem leoVince powinien lecieć minimum 80 km/h.
    Dodał, ze może się mylić bo mógł stracic kompresje i wystarczy wymienić pierścienie 🙂
    Jak myślicie, czy to cylek może być zatarty 🙁 ?

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 24 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie