Peugeot jet force 50 niski v max

Oglądasz 3 odpowiedzi wątku
  • Autor
    Wpisy
    • #679965 Odpowiedz
      Grzesiek
      Participant
      • Postów: 16

      Panowie kupiłem peugeota jet forca na gaźniku problem następujący v max 55 na godzinę ma założony <u>gaźnik</u> dellorto 17,5 ale tez zwykły <u>filtr</u> powietrza czy do tego gaźnika nie powinien iść inny filtr ? <u>Silnik</u> po wymianie <u>cylindra</u> wiec kompresja ok , <u>świeca</u> także podmieniona moto przerywa , po rozpędzeniu się obroty spadają

      Rider 111
    • #679968 Odpowiedz
      Wombat
      Moderator
      • Postów: 20 738

      kompresja nie jest OK do czasu aż tego nie zmierzysz. nic nie zakładaj z góry – bo dopiero kupiłeś i nie wiesz czy nie podszykowanego aby sprzedać
      fabryczna puszka filtra jak najbardziej do tego gaźnika może być
      jeżeli kompresja ok i dysza/mieszanka ok to pozostaje regulacja napędu

      ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    • #680013 Odpowiedz
      Grzesiek
      Participant
      • Postów: 16

      A jaka powinien mieć ten silnik kompresje ?

      Rider 111
    • #680018 Odpowiedz
      Wombat
      Moderator
      • Postów: 20 738

      ponad 9 bar. im więcej tym lepiej. 11-14 by było świetnie

      ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
Oglądasz 3 odpowiedzi wątku
Odpowiedz na: Peugeot jet force 50 niski v max
Twoje dane:




Back to top button