Peugeot Jet Force 50 c-tech

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #150457 Reply
    StreetRider36
    Użytkownik
    • 20
    • Postów: 79
    • Postów: 99

    Siema od dwóch tygodni posiadam nowego peugeota jet force i mam takie pytanie: gdy ruszam jak silnik jest zimny to coś z tyłu piszczy podczas ruszania a potem przestaje i gdy silnik jest już ciepły nie ma tego problemu? Skuter ma przejechane dopiero 111 km. Więc co to może być?

    #150459 Reply
    StreetRider36
    Użytkownik
    • 20
    • Postów: 79
    • Postów: 99

    może ktoś pomóc

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #150460 Reply
    Bartol
    Użytkownik
    • 16
    • Postów: 145
    • Postów: 161

    Kolego, jesli jest nowy to oddaj go na gwarancje i nie grzeb w nim samemu noc bo sa tam specjalne sroby z(plaba)ze jesli zostana odkrecone w servisie zobacza i stracisz gwarancje

    #150461 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • Postów: 2 953
    • Postów: 3 133

    sprzęgło się musi wyrobić

    #150462 Reply
    StreetRider36
    Użytkownik
    • 20
    • Postów: 79
    • Postów: 99

    Czy może to być sprzęgło?

    #150464 Reply
    Bartol
    Użytkownik
    • 16
    • Postów: 145
    • Postów: 161

    StreetRider3… napisał:

    Czy może to być sprzęgło?

    Ale co Ciebie to obchodzi co to jest, jedziesz tam i pokazujesz ze cos sie „zepsulo” i musza go najrzec. Przy SF3 z ktorego oddalem bo cos zle chodzil zaraz po kupnie i zrobili go bez komentarza i bez kosztow. Kur** nie rozumiesz, czy go upiles za granica ze nie mozesz tego zalatwic?

    #150465 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • Postów: 2 953
    • Postów: 3 133

    Bartol napisał:

    StreetRider3… napisał:
    Czy może to być sprzęgło?

    Ale co Ciebie to obchodzi co to jest, jedziesz tam i pokazujesz ze cos sie „zepsulo” i musza go najrzec. Przy SF3 z ktorego oddalem bo cos zle chodzil zaraz po kupnie i zrobili go bez komentarza i bez kosztow. Kur** nie rozumiesz, czy go upiles za granica ze nie mozesz tego zalatwic?

    A Co ciebie to obchodzi? Koleś pisze na forum aby mu pomóc, a tobie guzik do tego, czy ma gwarancje, czy też nie.
    Co do problemu – już pisałem – piszczy sprzęgło, może się dotrze, może trzeba będzie wymienić.

    #150466 Reply
    StreetRider36
    Użytkownik
    • 20
    • Postów: 79
    • Postów: 99

    W skuterach to jest chyba raczej normalne że nowe sprzęgło piszczy?

    #150467 Reply
    Oberschlesien
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 48
    • Postów: 52

    StreetRider3… napisał:

    Siema od dwóch tygodni posiadam nowego peugeota jet force i mam takie pytanie: gdy ruszam jak silnik jest zimny to coś z tyłu piszczy podczas ruszania a potem przestaje i gdy silnik jest już ciepły nie ma tego problemu? Skuter ma przejechane dopiero 111 km. Więc co to może być?

    Extra skuterek. Tez na niego mam ochotę. A tak na marginesie, ile to cudo Cie kosztowało?

    #150468 Reply
    StreetRider36
    Użytkownik
    • 20
    • Postów: 79
    • Postów: 99

    11500

    #150469 Reply
    Oberschlesien
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 48
    • Postów: 52

    StreetRider3… napisał:

    W skuterach to jest chyba raczej normalne że nowe sprzęgło piszczy?

    Nic się tym nie martw. Jak nadal będzie piszczało, to serwis i po kłopocie. W końcu masz nowy sprzęt 🙂

    #150470 Reply
    Oberschlesien
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 48
    • Postów: 52

    StreetRider3… napisał:

    11500

    Trochę kasy kosztuje, ale i tak Ci zazdroszczę tego Jet-a. Napisz jeszcze jaki to kolor?

    #150471 Reply
    StreetRider36
    Użytkownik
    • 20
    • Postów: 79
    • Postów: 99

    niebieski

    #150472 Reply
    Oberschlesien
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 48
    • Postów: 52

    StreetRider3… napisał:

    niebieski

    Noo… BOOMBA. Ja mam ochotę na Dark Side-a

    #150473 Reply
    StreetRider36
    Użytkownik
    • 20
    • Postów: 79
    • Postów: 99

    Też chciałem kupić ale kasy już nie starczyło bo DARK SIDE kosztuje 12500.

    #150474 Reply
    Oberschlesien
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 48
    • Postów: 52

    z 2012 roku nowy 10590

    #150475 Reply
    Bartol
    Użytkownik
    • 16
    • Postów: 145
    • Postów: 161

    Dobra, widze ze nie wiecie co to jest Forum. Co do kolegi wyzej, ma racje, pojezdzij, jesli przstanie to super ale jesli nie to oddaj i niech naprawia fabryke.

    #150476 Reply
    Oberschlesien
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 48
    • Postów: 52

    myslę, że wiemy co to jest forum

    #150477 Reply
    Bartol
    Użytkownik
    • 16
    • Postów: 145
    • Postów: 161

    Oberschlesie… napisał:

    myslę, że wiemy co to jest forum

    to fajnie, a wo wohnst du?

    #150479 Reply
    Oberschlesien
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 48
    • Postów: 52

    Bartol napisał:

    Oberschlesie… napisał:
    myslę, że wiemy co to jest forum

    to fajnie, a wo wohnst du?

    in Warschau

    #150486 Reply
    Bartol
    Użytkownik
    • 16
    • Postów: 145
    • Postów: 161

    Oberschlesie… napisał:

    Bartol napisał:

    Oberschlesie… napisał:
    myslę, że wiemy co to jest forum

    to fajnie, a wo wohnst du?

    in Warschau

    Schlesie wohnt in Warschau?

    #150488 Reply
    Oberschlesien
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 48
    • Postów: 52

    Bartol napisał:

    Oberschlesie… napisał:

    Bartol napisał:

    Oberschlesie… napisał:
    myslę, że wiemy co to jest forum

    to fajnie, a wo wohnst du?

    in Warschau

    Schlesie wohnt in Warschau?

    Ja! Chciołech polazic se we krawacie, to zech sie sam przekludził

    #150491 Reply
    Bartol
    Użytkownik
    • 16
    • Postów: 145
    • Postów: 161

    Oberschlesie… napisał:

    Bartol napisał:

    Oberschlesie… napisał:

    Bartol napisał:

    Oberschlesie… napisał:
    myslę, że wiemy co to jest forum

    to fajnie, a wo wohnst du?

    in Warschau

    Schlesie wohnt in Warschau?

    Ja! Chciołech polazic se we krawacie, to zech sie sam przekludził

    ;P

Wyświetla 1 wpisy z $
Odpowiedz na: Peugeot Jet Force 50 c-tech
Twoje informacje:




Back to top button