peugeot elystar moduł

Witam mam
peugeot elystar 50
wariator malossi ten multivar
pasek polini wzmacniany
rolki 8.0 g
gaznik sportowy naraku 17.5 dysza 80
wydech sportowy naraku
Dzwon sprzęgła Stage6 WingCooler
sprzęgło seryjne

mam pytanie chciałbym kupic sportowe sprzeglo bo skuter leci te 80 km ale trzeba go odpychac na poczatku zeby ruszył na lżejszych rolkach wyje i slizga sie jak by i leci wtedy 60 km
to moze sprzeglo sportowe ale czytałem ze trzeba moduł wymienic bo beda zablokowane obroty

to co wymieniac czy nie np

MODUŁ CDI SPORT NARAKU PEUGEOT

ślizga się czy slizga się “tak jakby” ?
skoro ci leci 80 to zasadniczo regulacja silnika jest poprawna. został napęd. Jezeli ślizga się przy starcie to albo pasek po korektorze - i potrzebujesz wtedy mocniejszej sprezyny centralnej - ale to oznacza regulacje napędu od poczatku- albo lepszego sprzęgła. albo po prostu sprezynek żeby sprzęgło załapało poprawnie na wyższych obrotach.
Raz ci leci 60 raz 80… to na jednej regulacji, na kilku róznych? Bo tak troche zamotałes i jest to mało jednznaczne

ok na rolkach 8.5 g leci mi 80 ale ma muła na starcie
jak założe mu lżejsze rolki od 7,8 w dół to sa wysokie obroty i czuć jak sie śłizga na starcie jak juz ruszy to 60 max
pasek rolki nowe wszystko

czyli rolki 8,5g dobrze tylko problem ze startem - czyli twardsze sprezynki sprzęgła żeby startował na wyższych obrotach

Dzięki tak zrobie
a mozesz polecić jakiej firmy kupić bo teraz jest pelno
i od jakiego koloru zacząć
wolałbym kilka razy nie rozbierać sprzęgła żeby nie poniszczyć za bardzo
chyba że kupie Sprzęgło TEC 107 Regulowane
to jest te najtańsze sport
ma niebieskie i czerwone sprężynki w zestawie

to nie kolor jest ważny tylko twardość. a każda firma ma inne kolory.
regulowane nie jest głupie - nie dośc że ma regulacje to jeszcze 2-3 zestawy sprężyn.