Peugeot Elystar 50ccm, gaźnik – pomoc majstra.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Peugeot Elystar 50ccm, gaźnik – pomoc majstra.

Ten temat zawiera 2 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe paci paci 4 lata, 2 miesiące temu.

Oglądasz 3 posty - 1 przez 3 (z 3 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #188843
    Zdjęcie profilowe endrju
    endrju
    Użytkownik
    • Postów: 11

    Witajcie.
    Pyrkam Peugeot’em Elystar’em 50ccm na gaźniku z 2010r.
    Skuterek dorwałem przed sezonem w okazyjnej cenie.
    Po zakupie od razu trafił do mechanika, gdzie przeszedł gruntowny remont silnika, regulacja, dostał nowy pasek oraz hamulce przód/tył.
    Pyrka bardzo przyjemnie i osiąga 60 km/h, więc jak na skuter zablokowany jest to raczej porządny wynik.
    Niestety, lecz są dwie wady:
    – Brak mocy podczas startu: skuter na zimnym (po odpaleniu zawsze czekam te ~5 min.) silniku nie rusza od razu.
    Trzeba dać mu gazu praktycznie do końca, aż się napierdzi i powoli się potoczy. Stając na światłach problem również się pojawia. Podczas postoju pracuje na niskich obrotach i czasem potrafi przygasnąć. Jest tak do momentu, aż go po prostu nie przeciągnę przez dłuższą trasę(~10 km.).
    Dziś byłem z tym problemem u mechanika. Usłyszałem, że iglica jest skrzywiona i jeżeli problem po ponownej regulacji nie zniknie, to na próbę dostanie nowy gaźnik. Problem nie zniknął.
    I tu moje pytanie: czy takie objawy na pewno dotyczą gaźnika?
    Osobiście szukałbym przyczyny w skrzyni (?).

    – Drugą wadą jest niedziałający prędkościomierz.
    Majster powiedział, że w Elystar’ach jest to ciężki temat, ponieważ jest to system elektroniczny i części trudno dostać.
    Po jego zaangażowaniu stwierdziłem, że nie ma ochoty nawet do tego zajrzeć.
    Czy ktoś ma jakieś pojęcie co do tego tematu?

    Z góry dziękuję za odpowiedzi. 🙂

    #188845
    Zdjęcie profilowe Druid
    Druid
    Użytkownik
    • Postów: 2 876

    Pierwszą decyzją, jaką bym podjął na Twoim miejscu, to zmiana mechanika… Poszukaj jakiegoś dobrego serwisu…
    Sądzę, że regulacja gaźnika by mu nie zaszkodziła, ale problem raczej jest w napędzie… – sprężyna sprzęgła, okładziny sprzęgła… może rolki…
    U mechanika stwierdzenie, że temat jest ciężki oznacza ni mniej, ni więcej, że nie ma pojęcia jak się do niego zabrać… :)))

    —————————————————
    Aprilia SR MAX 125 i.e. v2.0
    #188853
    Zdjęcie profilowe paci
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 737

    gaźnik jest do wymiany.dla pana mechanika;
    http://www.scooterkingz.pl/slimak-przewod-predkosciomierz

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Odkryj Stylowe Jeansy Motocyklowe City Nomad

    Polska marka, polska produkcja! Zero kompromisów. Najwyższa jakość i zaawansowane technologie. Wykonane z użyciem włókien 100% DuPont™ Kevlar®. Komplet certyfikowanych protektorów SAS-TEC® z regulacją położenia. Dopasowany krój i nowoczesny design. Poczuj styl, bezpieczeństwo i komfort!
Oglądasz 3 posty - 1 przez 3 (z 3 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie