Peugeot elystar 50 tsdi 2t 2004r

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #722781 Reply
    Wojciech Bielach
    Uczestnik
    • Postów: 3

    Dzień dobry wszystkim. Wróciłem z jazdy skuterem (troszkę padało) i na drugi dzień problem. Kontrolka od immo zapaliła się mrugnela dwa razy i się pali. Rozebrałem plastiki i wszędzie jest sucho. Próba z czerwonym kluczykiem i też nic. Gdzie może być problem?

    #722782 Reply
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 049

    problem to może być w wielu miejscach. kluczyk, moduł immo w komputerze, problem z pętlą indukcyjną w stacyjce, zalane zegary

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #722783 Reply
    Wojciech Bielach
    Uczestnik
    • Postów: 3

    Stał na deszczu , zegary mają coś z tym wspólnego? Nie wiem dlatego pytam. Bo jak ściągnęłam przód to było sucho.

    #722784 Reply
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 049

    ma coś z tym wspólnego woda. ale gdzie sie dostała i co uszkodziła to nie wymyśle.
    na pewno coś z obwodu immobilizera – ale który element to nie wiadomo. Może sie tylko kluczyk wyprogramował i trzeba go dodać (użyj szukaj na forum lub google – procedura jest opisana) a może coś faktycznie padło

Wyświetla 1 wpisy z $
Odpowiedz na: Peugeot elystar 50 tsdi 2t 2004r
Twoje informacje:




Back to top button