Peugeot elystar 50 tsdi 2t 2004r

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #722781 Reply
    Wojciech Bielach
    Uczestnik
    • 2
    • Postów: 1
    • Postów: 3

    Dzień dobry wszystkim. Wróciłem z jazdy skuterem (troszkę padało) i na drugi dzień problem. Kontrolka od immo zapaliła się mrugnela dwa razy i się pali. Rozebrałem plastiki i wszędzie jest sucho. Próba z czerwonym kluczykiem i też nic. Gdzie może być problem?

    #722782 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 324
    • Postów: 21 379

    problem to może być w wielu miejscach. kluczyk, moduł immo w komputerze, problem z pętlą indukcyjną w stacyjce, zalane zegary

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #722783 Reply
    Wojciech Bielach
    Uczestnik
    • 2
    • Postów: 1
    • Postów: 3

    Stał na deszczu , zegary mają coś z tym wspólnego? Nie wiem dlatego pytam. Bo jak ściągnęłam przód to było sucho.

    #722784 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 324
    • Postów: 21 379

    ma coś z tym wspólnego woda. ale gdzie sie dostała i co uszkodziła to nie wymyśle.
    na pewno coś z obwodu immobilizera – ale który element to nie wiadomo. Może sie tylko kluczyk wyprogramował i trzeba go dodać (użyj szukaj na forum lub google – procedura jest opisana) a może coś faktycznie padło

Wyświetla 1 wpisy z $
Odpowiedz na: Peugeot elystar 50 tsdi 2t 2004r
Twoje informacje:




Back to top button