Peugeot elystar 125 strzela z wydechu i przerywa

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery 125 Peugeot elystar 125 strzela z wydechu i przerywa

Ten temat zawiera 13 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 3 dni temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 14 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #669726
    Zdjęcie profilowe marcintroc01
    marcintroc01
    Użytkownik
    • Postów: 25

    Witam mam problem z peugote elystar 125 efi 2006 rok pali od strzała na wolnych chodzi normalnie po dodaniu gazu przerywa strzela po wydechu błędy jakie ma to 2 czujnik obrotu silnika i 25 adaptacja wolnych obrotów. Zeczy które zrobiłem to pomiar ciśnienia paliwa ma 2.5 bara pomiar rezystancji czujnika wału 110 Ohm porownalem z manual em w normie pomiar rezystancji silniczka wolnych obrotów też zgodna z manual em. Świeca zgodna z serwisowka oczywiście nowa. Sprawdziłem oczywiście ustawienie rozrządu blokady pasują idealnie i przy okazji ustawiłem luzy zaworowe jakieś pomysły

    #669730
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 204

    po skasowaniu błędów wracają?

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
    #669735
    Zdjęcie profilowe marcintroc01
    marcintroc01
    Użytkownik
    • Postów: 25

    Tak od razu wracaja

    #669750
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 204

    skoro masz błedy czujnika położenia wału to od jego istalacji bym zaczynał. To jest pewnie czujnik halla wiec nawet luz na wale może powodować jakies jazdy. Ale jest oczywiście sprawa jego instalacji (przewody, złączki) na całej drodze do ECU.

    Skoro masz manual serwisowy to na 100% jest w nim ściezka diagnozowania poszczegolnych błędów.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #669752
    Zdjęcie profilowe marcintroc01
    marcintroc01
    Użytkownik
    • Postów: 25

    Instalacja przepatrzona wszystkie kostki cała instalacja od samego ecu do samego czujnika oraz zdjelem pokrywę i grama luzu nie ma klin nie ścięty jest to czujnik indukcyjny jutro zrobię pomiar oscyloskopem. Zobaczę jak wygląda przebieg napięcia z tego czujnika

     
    Czytaj
    REKLAMA

    UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

    Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.
    #669753
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 204

    słuchaj – a błąd po skasowaniu wywala nawet bez odpalania silnika czy musi „pokorzystać” z tego czujnika żeby stwierdzić że nie działa?
    Bo bez zapalania silnika (zakładając sprawne u naładowane aku) to ECU sprawdza tylko rezystancje poszczegolnych obwodów. Dopiero po odpaleniu silnika jest w stanie sprawdzić błędy „w akcji”.
    Wiec jest kwestia czy już na starcie mi coś nie pasi w instalacji czy dopiero jak silnik pracuje

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #669755
    Zdjęcie profilowe marcintroc01
    marcintroc01
    Użytkownik
    • Postów: 25

    A więc po skasowaniu błędu włączeniu kluczyka i ponownej diagnostyce błędu czujnika nie ma wystarczy go na chwilę doslownie kilka sekund pracy i błąd jest pozostaje tylko ten błąd 25 cały czas

    #669773
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 204

    ale zaraz. W peugeocie Fault Code 2 to jest czujnik prędkości (Speed Sensor) a nie czujnik obrotów prędkości wału (engine speed sensor). Przynajmniej tak by wynikało z nazwy. Ale sie nie upieram bo nie mam manuala tego modelu przed nosem

    A kod 25 to zapewne elektrozawór wolnych obr (zwany potocznie silnikiem krokowym) z którym ECU kompletnie nie ma kontaktu – i stąd błędy adaptacji

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #669781
    Zdjęcie profilowe marcintroc01
    marcintroc01
    Użytkownik
    • Postów: 25

    Faktycznie może popełniam błąd w manualu kod nr 2 dokładnie opisany jest tak speed sensor circuit fault to który to czujnik w końcu?

    #669783
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 204

    cza w manualu popaczać, masz jakiegos linka do niego?

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 14 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie