Peugeot elyseo 50 2t wredny przypadek

Skuter jak w temacie.Kupiłem uszkodzony,w sensie nieodpalający.Posprawdzane już chyba wszystko i zostaje mi kupowanie w ciemno gratów ,czego chciałbym uniknąć.Co wyeliminowałem:
-Zwietrzałe paliwo-wlane nowe
-Kompresja była około 6atm więc nowy cylinder z tłokiem itd
-Iskra byka by z nóg zwaliła
-zapłon nie przestawoiny,klin na wale jest ,magneto się nie obkręciło,wał nie obrócił się w przeciw wadze
-gaźnik oczywiście sprawdzony jak i kranik
-immobilaizer działa
-zawór membranowy nowy
-cewka podmieniana na próbę
Traz wygląda to tak.silnik się odzywa tak jak by miał zapłon przestawiony(załączam filmik),potrafi odbić i strzelić w wydech.
Świeca mokra ale gaźnik nie przelewa,poprostu nie spala się mieszanka.
Mocno to wygląda jak by miał iskrę tylko w momencie odpalania na bardzo niskich obrotach a jak już łapie to gubi iskrę.Chcę kupić jeszcze nowy moduł,ale teoretycznie może być też coś z ładowaniem.w momencie gdy odroty są większe wzbudza się ładowanie i robi spinola.Został mi więc do wymiany moduł,regulator napięcia i ewentualnie cewki.
Podpowiedzcie coś,może ktoś się spotkał z takim wrednym przypadkiem.
https://www.youtube.com/watch?v=bKgSyu8Vvn0&feature=share

acha,zemeringi na wale są na swoim miejscu i uszczelka między karterami szczelna,(nalałem do komory korbowej ekstrakcyjnej i nigdzie nie ciekło)

Jakieś zwarcie, brak masy …

Lampą stroboskopową sprawdziłem jeszcze zapłon i ogólnie iskrę.Okazało się że iskra jest tam gdzie powinna ale w momencie jak silnik zapala to znika,po tym znowu jest do momentu aż silnik zapali i zwiększy obroty i znowu znika.Zamówiłem moduł ,bo zdaje mi się ze iskra jest tylko gdy moduł jest zasilany z akumulatora ,a gdy regulator poda napięcie z cewek do modułu to moduł szwankuje.

modół na szczęście jest niedrogi :slight_smile:

Świeca jest cała i czysta? daje regularnie iskrę?