Pękające pierścienie - pomocy

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #270782 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    Witam

    Mam Skuter SYM Flash z 96 roku. jeździłem nim rok, jedyne co w nim się działo to problemy z odpalaniem.

    Po około 10 miesiącach. nie chciał wogule odpali. Okazało się, ze pękł g?rny pierścień, porysowałcylinder itp… Więc postanowiłem kupić nowy silnik, a ze znalazlem na allegro 2 takie same skutery po okazyjnej cenie to kupiłem.

    Jeden by po wypadku wiec od niego włożyłem silnik do mojego skutera. chodzić b. dobrze odpalać za 1 razem i było wszystko ok.

    Lecz gdy wieczorem przyjechałem zgasięem go i zn?w chciałem go odpali cos strzeliżo <jak się okazało by to g?rny pierścień, który pękł i porysowałcylinder.

    Ale takie rzeczy mi nie straszne, więc założyłem tłok z cylindrem od następnego skutera d mojego i oczywiscie zatarł się po 1 dniu.

    Znalazł się klient na skuter więc go zrobiłem.

    Kupiłem nowy tłok i wsadziłem w cylinder. pięknie chodzić przez 15 minut a potem zgasięem go i zn?w strzeliż gorny pierscie??.

    Aby tego było mało dorobićem pierścień i zn?w założyłem. Przejechałem 10 kilometr?w , skuter spadł na wolne obroty i pierścień p?k?.

    Jak myslicie co to moze był? Bo dzisiaj chyba zamówię nowy cylinder z tłokiem na tej aukcji : http://allegro.pl/item414377118_cylinder_honda_dio_vision_tact_lead_kymco_sym.html

    Bardzo proszę o pomoc.

    #270783 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    A to nie robiłeś szlif?w??

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #270784 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    nie , ale mam mozliwosc

    #270785 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    Nie robiłeś szlif?w i zużycie g?adzi spowodoważo wytworzenie się progu i jak pierścień zahaczy? ci o ten pr?g to pękł zrób szlif nowy tłok na nad wymiar i będzie git.

    #270786 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    to wychodzi na to samo co bym kupić kupić nowy cylinder?

    #270787 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    nie, szlif mniejsze koszty a osiągów nie poprawi, nowy cylinder wyższa cena ale osiągi poprawia znaczłco.
    Cylinder po szlifie jak i cylinder nowy docierać musisz tak samo.

    #270788 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    A ten power force jeszcze gorszy od seri ma dupne tłoki

    #270789 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    Mafioz napisał:

    nie, szlif mniejsze koszty a osiągów nie poprawi, nowy cylinder wyższa cena ale osiągi poprawia znaczłco.

    Zależy jaki nowy cylinder

    zrób szliw nowy tłok i pierścienie pod wymiar i po sprawie

    #270790 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837
    #270791 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    daj se spokój z cylindrem za 150zł, nawet 50ccm, nie zrobisz na nim nawet 3000tyłkm bo padnie wcześniej.

    #270792 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    dokładnie za 150 to nawet porządnego tłoka nie kupisz a mowa o całym komplecie, kup nawet jakiścylinder RMS to lepiej zrobisz. Mi RMS wytrzymać 7tys i przez swoją g?upotą go zatarżem tak to by dużo dużo więcej przekr?cię

    #270793 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    Albo kup jakiśzamiennik RMS, BGM albo zrób szlif i kup porządny tłok vertex-y chodzą po 170 na allegro.

    #270794 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    niestety nie mam na razie kasy na takie drogie wiec kupiłem ten za 170. przed chwilka doszedl. dzis zażoze i zaczne docieraż. Powiedzcie mi jeszcze ile muszę lac oleju do paliwa, bo spuscilem ze zbiorniczka caly olej bo mi źle miećsza

    #270795 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    ja robić mieszankę 1:30 czyli na 1 litr oleju około 33ml oleju ale na czas docierania możesz lać trochę więcej ja jak docierażem lażem 40ml/litr i stopniowo zmniejszażem dawkę oleju aż doszedżem do proporcji 1:30.

    PS to że spu?cięe? olej to nic nie znaczy, teraz pompka będzie pompowałzamiast oleju powietrze do gaźnika i będzie miał lewe powietrze, najlepiej odkręć dozownik i pompk? oleju i od??cz wszystkie w??yki.

    #270796 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    @up no to gratulacje ;S

    Zamiennik seri docierać na takiej mieszance… wlej pierwszy bak tak 1:35 a potem lej 1:40 … to nie jest jakiśracing albo coś i jak już dotrzesz 1:50….

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Pękające pierścienie - pomocy
Twoje informacje:




Back to top button