pd24j gaźnik do chińskiego skutera

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #200652
    ronnie1029
    Użytkownik
    • Postów: 6

    Skąd mogę wźiąć manual do gaźnika? Bo nie wiem jak podłaczyć przewody. skuter hanglong hl 125t-21

    #200658
    Berg
    Uczestnik
    • Postów: 817

    Kabel z wtyczką to ssanie elektryczne – podłączasz do wiązki w instalacji. Więcej przewodów el. nie ma.
    Wężyk paliwa podłączasz do mosiężnej rurki z lewej strony (patrząc od tyłu).
    Wężyk z dołu (jeśli jest) to spust paliwa z komory. Jeśli ma zaworek na końcu, to przykręcasz go do lewej dolnej śruby przykręcania kapy silnika.
    Linkę gazu zahaczasz o koło przepustnicy i mocujesz na uchwycie dokręcając nakrętki linki.
    .
    Tu sa fotki, poprzyglądaj się —> http://tnij.org/5irvrn9

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #200715
    ronnie1029
    Użytkownik
    • Postów: 6

    Chwila, zacznę od początku. Ssanie elektryczne i linkę gazu wiem gdzie. Ale mam tak, dwa wężyki od baku jeden przewód z filtrem i jeden tylko przewód któryś z nich idzie bezpośrednio do gaźnika, a któryś do rozgałęźnika takiego z którego wychodzą dwa przewody jeden idzie do króćca, a drugi gdzieś nie wiem gdzie. Czyli muszę wiedzieć gdzie podłączyć trzy przewody.

    1. Przewód od baku z filtrem.
    2. Przewód od baku.
    3. No i ten od rozgałęźnika jeden do króćca, a drugi gdzieś do gaźnika.

    Dodam, że czyściłem gaźnik bo był zasyfiony. Tzn, skuter palił, ale nie miał mocy, dusił się. Rozkręciłem, przeczyściłem, podłączyłem na tyle ile pamiętałem, ale chyba coś źle, bo jak kręciłem rozrusznikiem do paliwo leciało ciurkiem przez filtr powietrza. I jeszcze też pytanie, czy dysza główna i dysza wolnych obrotów powinny być wkręcone na maksa ?

    #200719
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 905

    porąbałeś podłączenia.
    Dysza główna (ta wewnatrz) na maxa a te na zewnątrz są do regulacji wiec nie.

    #200721
    Berg
    Uczestnik
    • Postów: 817

    Jeden wężyk (ten z filtrem) to paliwowy – nim leci etylinka do gaźnika = podłączasz go do mosiężnej rurki w gaźniku (z lewej strony patrząc od tyłu). Drugi wężyk to od podciśnienia – tego podłączasz do trójnika którego jeden koniec jest wpięty w końcówkę w kolanku między gaźnikiem a głowicą; podciśnienie w czasie pracy powoduje otwarcie kranika paliwa dzięki czemu paliwo dojdzie do gaźnika. Drugi koniec z trójnika idzie do elementu (zaworu) EGR (coś tam z ekologią).

    #200845
    ronnie1029
    Użytkownik
    • Postów: 6

    To skuter może mi nie odpalać jak dyszę biegu jałowego mam wkręconą na maxa ?

    #200846
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 905

    to zależy co nazywasz dyszą biegu jałowego. bo obawiam sie że nie dyszę biegu jałowego. siakoś takie mam wrazenie

    #200848
    ronnie1029
    Użytkownik
    • Postów: 6
    #200851
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 905

    ta. to to. i ma być wkręcona na maxa, ją sie reguluje zmieniając na inną a nie kręcąc

    #200852
    ronnie1029
    Użytkownik
    • Postów: 6

    Czyli dysze obydwie na maks mają być wkręcone ? To jaki może być powód tego, że skuter nie odpala i czasami leci mi paliwo przez filtr powietrza ?

    #200853
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 905

    leci ci przez filtr jak silnik nie działa ?

    #200854
    ronnie1029
    Użytkownik
    • Postów: 6

    Jak kręcę rozrusznikiem to czasem leci, czasem nie.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button