Pasek targa się o bendix rozrusznika (139qmb)

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Pasek targa się o bendix rozrusznika (139qmb)

Ten temat zawiera 3 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe degename degename 6 lata, 2 miesiące temu.

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #135606
    Zdjęcie profilowe romet727p10
    romet727p10
    Użytkownik
    • Postów: 471

    Witajcie, mam taki problem a mianowicie strzeliło mi już 5 pasków, każdy był wytarty u góry.. Założyłem podkładkę na tulejke wariatora (Której nie było seryjnie!!!!) , No i na razie jest ok ale v max to 50 km/h a przy tej prędkości ma takie wibracje że aż dupa drętwieje… co może być przyczyną że pasek wychodzi za wysoko i się targa o zęby na bendiksie ?

    #135614
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 102

    Jeżeli wszystko masz proste, łącznie z talerzami to proponuję dłuższą tulejkę zastosować (o jakieś 1,5-2 mm). A najlepiej kup nowy zwykły chiński wariator.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kup motocykl Triumph i zyskaj do 15%

    Wyprzedaż Triumph w ramach akcji Używany Gwarantowany. Skontaktuj się z autoryzowanym dealerem i kup sprawdzony motocykl z niewielkim przebiegiem bez ryzyka.
    #135621
    Zdjęcie profilowe Mario1
    Mario1
    Użytkownik
    • Postów: 1 223

    zacznijmy od tego komu teraz naprawiasz pseudo mechaniku.

    #135630
    Zdjęcie profilowe degename
    degename
    Użytkownik
    • Postów: 990

    romet727p10 napisał:

    Witajcie, mam taki problem a mianowicie strzeliło mi już 5 pasków, każdy był wytarty u góry.. Założyłem podkładkę na tulejke wariatora (Której nie było seryjnie!!!!) , No i na razie jest ok ale v max to 50 km/h a przy tej prędkości ma takie wibracje że aż dupa drętwieje… co może być przyczyną że pasek wychodzi za wysoko i się targa o zęby na bendiksie ?

    Jeśli pasek naprawdę obciera o bendix to trzeba go wyjąć, założyć nowy pasek i pojeździć trochę bez bendixa żeby sprawdzić czy to jego wina. Jeśli będzie ok to proponuję włożyć go na noc do benzyny, potem wytrzeć do sucha i naoliwić odpowiednim smarem lub wymienić. Ważne żeby wymienić go razem z jego tulejkami.

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie