Pare pytań odnośnie YZF-R 125

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #671376 Reply
    EdeeeQ
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 0
    • Postów: 1

    Witam, nie wiem czy to dobry dzial, nie jestem jakos w ten temat zaglebiony takze prosze bez zbednych komentarzy, oczekuje tylko rzetelnej odpowiedzi na moje pytania i jakies porady, takze przejdzmy do sedna, planuje od jakiegos czasu zakupic Yamahe YZF-R 125 jako pierwszy motocykl, ale wiem ze na dluzsza mete ta moc mi nie wystarczy dlatego myslalem tez o ulepszeniu tego motocykla a mianowicie cylinder 180cc od mallosi, do tego moduł malosi force master 5516731B, sportowy wałek rozrzadu mallosi oraz sportowy wydech i teraz pytanie, czy to wystarczy cy wszystko bedzie ze soba wspolgralo i dzialalo jak nalezy, co to zmieni ile doda mu hp itd. i czy ktos jest doinformowany ile wtedy motocykl ma do 100km/h i jaki jest jego vmax, jezeli sa jakies filmy na yt to niestety nie mam jak tego sprawdzic takze dobrze by bylo jak by ktos mogl mi to tu napisac. Do tego jeszcze jedna sprawa, ze chcialbym zmienic tez opony na szersze a dolkladniej 150 z tylu i 110 z przodu, czy bedzie wszystko dobrze pasowac bez zadnych modyfikacji a jak nie to jakich modyfikacji i co to zmieni w motocyklu. Z gory dziekuje przepraszam za wielki nie ogar.

    #671384 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 319
    • Postów: 21 374

    125cm jest tak nędzną podstawą do tuningu że kompletnie nie warto tego robić – w każdym razie nie za takie pieniądze.
    Zwłaszcza że z jednej strony chcesz podnosić moc (tyle co kot napłakał – ale to tak na marginesie) a z drugiej strony chcesz go zabić oponami.

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #671412 Reply
    Felek
    Uczestnik
    • 0
    • Postów: 111
    • Postów: 111

    Polecam najpierw dokonać zakupu i pojeździć trochę tym motocyklem, poznać go od podszewki a dopiero później zastanowić się na poważnie nad tuningiem, jeśli czegoś Ci będzie w nim brakowało, choć nie powinno.
    Tym bardziej, że on już i tak ma moc silnika na granicy uprawnień A1 czyli 15KM, więc jeśli wstawisz tam większy cylinder z tłokiem to tym samym zwiększysz pojemność ponad normę kategorii A1 i jest to pojazd A2. By to zrobić zgodnie z prawem musisz już przerejestrować motocykl na kat A2, mieć uprawnienia do prowadzenia pojazdu kat A2 itd i ubezpieczać jak kat A2. Bez sensu, wysokie wydatki i dużo formalności – pomyślałeś o tym w ogóle, że takie są wymagania prawne w tych kwestiach? – Bo jeśli nie, to odpuść sobie, narobisz sobie masę kłopotów. Chyba, że lubisz się bawić w nielegalne procedery to wtedy rób jak uważasz, to Twoja sprawa.

    Natomiast nic nie stoi na przeszkodzie by trochę pokombinować choćby właśnie z szerokością opon by wygodniej się jeździło. To jest dobry, markowy motocykl i nic mu nie brakuje w wersji standardowej ani nic mu zmieniać nie trzeba. Na większości dróg i w zestawieniu z większością samochodów będziesz i tak ograniczany przez prędkość w terenie zabudowanym czy znaki, a jak trzeba to przegonisz sprawnie każdego. Do tego jest ekonomiczny i nie pali szczególnie dużo. Po prostu trzeba się pogodzić z tym, że ten pojazd nie jeździ szybciej jak 100-120km/h. Wjedziesz nim na autostradę ale już jeżdżąc z takimi prędkościami w terenie zabudowanym łamiesz przepisy ruchu drogowego.

    Z resztą nawet będę taki miły i podam Ci linki:
    https://www.youtube.com/results?search_query=yamaha+yzf+r+125+tuning+180ccm
    http://moto125.pl/c/203/tuning-mechaniczny-yamaha-yzf-r-125-2008-2013-yamaha.html

    Proszę, do wyboru do koloru. Same markowe części, w wysokich cenach oraz filmiki na temat takiego tuningu.
    Nie wiem w czym masz problem, żeby sobie samemu poszukać na youtube o tym zagadnieniu. Ręce masz skoro napisałeś, oczy też skoro napisałeś to w czym problem żeby sobie poszukać?

    Pamiętaj tylko, że to już nie będzie motocykl do jeżdżenia nim po drodze publicznej na kat A1 i jeśli będziesz nim tak jeździć to narażasz się na problemy z prawem. A ponieważ każdy pojazd ma teraz obowiązek mieć rejestracje i przeglądy techniczne to ktoś się w końcu zorientuje i załapie, że to tuningowa sztuka i będzie problem.

    #671422 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 319
    • Postów: 21 374

    po prostu władowanie 3-4 tys zł w motor 125 tylko po to żeby seryjna 200cm wciąż go robiła jak chciała nie ma sensu

Wyświetla 1 wpisy z $
Odpowiedz na: Pare pytań odnośnie YZF-R 125
Twoje informacje:




Back to top button