Pare porad wstępnych - Junak 904 2018

Witam.
Od 26 lutego stałem się posiadaczem Junak-a 904 4T rok.2018 na Wtrysku Paliwa i nurtuje mnie parę pytań więc :

  • Nie wiem czy to problem czy nie ale gdy na postoju z wciśniętą klamką sprzęgła wrzucam 1 bieg i czuje leekie szarpnięcie , motor nie spada z obrotów nie wyrywa się sam do jazdy , gdy stoi na centralnej stopce koło na biegach się rusza pomimo wciśniętego sprzęgła , jestem w stanie koło zatrzymać w rękach aż do momentu gdy popuszczę klamkę .

  • Kwestia docierania. Robię to według poradnika z tej strony. Lecz zaniepokoiło mnie jedno gdy jechałem 45 km/h przy obrotach 5500 tyś na ułamek sekundy tak jakby coś przerwało plus lekkie szarpnięcie na obrotomierzu i w dźwięku silnika ani śladu tego co się stało , a stało się 2 razy . Czy mam się martwić ? Znajomi mówią że to paproch na wtrysku .

Mam przejechane 205km. Motor odpala bez zająknięcia nie “muli” wkręca się dobrze na obroty . Może porostu schizuje ale zależy mi bym niczego nie popsuł a motorek służył parę lat. Liczę na waszą wyrozumiałość i wiedzę .

Dziękuje Pozdrawiam

Wszystko jak najbardziej jest w porządku. Nie wydaje mi się żeby miało coś paść, pamiętaj motorower jest na dotarciu. Aby służył jak najdłużej wymieniaj olej częściej niż producent zaleca. A jeśli chodzi o wtrysk to jest duży plus, ponieważ jest mniej awaryjny niż gaźnik i powinien minimalnie mniej spalić PB 95. Tak jak piszesz mogło być tak, że paproch jakiś mały i go przytkało.

Witam, mam pytanie odnoście tego wtrysku montował już ktoś do tego 72ccm czy wtrysk da radę to zasilić czy dać sobie spokój.

Co do większego silnika to ja zmieniłem w junaku 905 na125cc i wtrysk nie daje rady założyłem gaźnik ale trzeba przerobić instalacje

W przyszłym tygodniu zamontuje 72ccm i zobaczymy może da radę, jak nie to trzeba będzie przerabiac

Może nie trzeba będzie przerabiać - kiedyś zmieniałem u siebie na 72cm3 i nie musiałem nawet regulować gaźnika. Możliwe że wtrysk da radę zasilić bez problemu taką pojemność.