Panowie, który najlepszy dla 2 osób?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #170412
    keniol91
    Uczestnik
    • Postów: 87

    Yamaha X-max 125, Suzuki Burgman 125, Sym GTS, Kymco Downotwn 125, Kymco k-xct 125, Peugeot Satelis 125, Aprilia SR MAX, Jak w temacie prosze opi i wqszystkie za i przeciw a posiadaczy o wady i zalety !!!

    #170452
    STANDER
    Użytkownik
    • Postów: 24

    Ja kupilem miesiac temu yamahe x-max, jest duzy ma sporo miejsca siedzenie dla pasazera jest wysoko wiec wszystko widzi. dokupuje oparcie firmy GIVI dla lepszego komfortu, waga 153 kg na sucho skutera i twarde zawieszenie sa świetne na wyboje, jezdzi sie bardzo komfortowo. Polecam

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #170453
    Evert
    Uczestnik
    • Postów: 239

    STANDER napisał:

    (…) i twarde zawieszenie sa świetne na wyboje, jezdzi sie bardzo komfortowo. Polecam

    Twarde zawieszenie komfortowe na wybojach?
    Przy twardym nierówności są dużo bardziej odczuwalne niż przy miękkim, za to stabilniej pokonuje się zakręty.

    #170455
    STANDER
    Użytkownik
    • Postów: 24

    Nie chce się sprzeczać z kolegą UP, miałem przez 10 lat skuter z miękkim zawieszeniem, i jazda momentami była koszmarem, podskakiwanie non stop na polskich drogach nie należało do moich ulubionych czynności, ciężkim skuterem z twardym zawieszeniem jeździ się po prostu o wiele wiele bardziej komfortowo w moim wypadku. Polecam swój skuter ze względu na jakość, stylistykę, oraz komfort. Podobny efekt miał Kymco downtown, jednak zwyczajnie mnie nie urzekł. Życzę dużo frajdy z kupna skutera keniol91

    #170456
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 102

    Który najlepszy dla 2 osób?
    Taki, który Ci się podoba, dobrze się na nim czujesz i jest Ci wygodnie.
    Wiadomo, że każdy będzie chwalił swoje, więc po prostu poszukaj czegoś, przysiąć (najlepiej z drugą osobą) i wtedy będziesz miał chociaż blade pojęcie o sprzęcie. Dobrze jeszcze żeby sprzedający dał Ci się przejechać, ale z tym nie zawsze jest łatwo.
    Motocykl to nie zamochód, tu nie ma zazwyczaj regulacji kanapy i pochylenia kierownicy – musisz sprzęt dobrać pod siebie.

    #170477
    Evert
    Uczestnik
    • Postów: 239

    STANDER napisał:

    Nie chce się sprzeczać z kolegą UP, miałem przez 10 lat skuter z miękkim zawieszeniem, i jazda momentami była koszmarem, podskakiwanie non stop na polskich drogach nie należało do moich ulubionych czynności, ciężkim skuterem z twardym zawieszeniem jeździ się po prostu o wiele wiele bardziej komfortowo w moim wypadku. Polecam swój skuter ze względu na jakość, stylistykę, oraz komfort. Podobny efekt miał Kymco downtown, jednak zwyczajnie mnie nie urzekł. Życzę dużo frajdy z kupna skutera keniol91

    Zawieszenie zawieszeniu też nie jest równe. Inaczej będzie się zachowywał skuterek lekki, a inaczej potężny maxi-skuter. Ja z kolei miałem okazję jechać kiedyś małą chińską budżetówką marketową, której twarde zawieszenie wyłapywało każdą nierówność na drodze. Straszny brak komfortu. Ale taki Simson SR 50 z długim skokiem przednich amortyzatorów – po prostu bajka i piękne pływanie. To są jednak małe skutery, a taki maxi mają już większy rozstaw osi i to też ma znaczenie. Być może dlatego X-MAX prowadzi się tak dobrze, nawet przy sztywniejszym zawieszeniu, choć z drugiej strony jak czytałem porównania i testy, to X-MAX był charakteryzowany jako umiarkowanie twardy, z możliwością „rozmiękczenia” amorów. Kymco Downtown wypadał tu twardziej, że o Agility City nie wspomnę.

    Zresztą, nie ma się co oszukiwać, nawet dobre i miękkie zawieszenie w skuterze / motocyklu raczej nie dorówna komfortem samochodowemu. Przy tym porównaniu pojęcie miękkości i twardości zawiasów jest względne, bo nawet autko z twardym zawieszeniem może mieć lepszą zdolność tłumienia nierówności niż mięciutki i komfortowy skuterek.

    Nota bene ja też wolałbym X-MAXa niż Downtowna. Na konkurencyjnym forum można nawet znaleźć szczegółowe porównanie obydwu tych modeli w klasie pojemności 250/300 cm3. Dla mnie trudniejszy wybór byłby między Yamahą XMAX a SYM GTS niż Kymco Downtown, ale o tym był chyba oddzielny wątek.

    #170481
    keniol91
    Uczestnik
    • Postów: 87

    Powiem szczerze Skuter będzie nowy i cena X maxa + dodatki przeraza okolo 22000. No ale wiem ze za jakość się płaci! a downotwn kosztuje 15000 i tylko pytanie czy na downotwn jest dłuższy nie bedzie mi wygodniej aczkolwiek juz napalilem sie na x maxa troche boję się zeby nie kupic go na huraaa a potem żałować…

    #170482
    keniol91
    Uczestnik
    • Postów: 87

    mam 185cm wzrostu i pytanie czy kanapa położona niżej jak w burgman ma znaczenie ? ułożenie nóg? jak siedzialem na xmaxie to siedząc mialem w kolanach kąt prosty !

    #170515
    Muppi_PL
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Muszę dodać że ja mam 190 cm i po przymierzeniu się do X-maxa niestety muszę przerobić kanapę tzn muszę usunąć ten garb umiejscowiony na środku. Inaczej jak usiądę w miejscu przewidzianym przez konstruktorów skutera to kolanami uderzam w kierownicę (przy lekkim skręcie)

    #170544
    keniol91
    Uczestnik
    • Postów: 87

    Panowie a czy ktoś miał doczynienia ze skuterem SYM GTS jak z jakością?

    #170556
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 927

    Sym jest całkiem przyzwoitą marką, która na zachodzie Europy jest bardziej popularna niż Kymco. Jakość wykonania jak i mechanika jest na tym samym poziomie co Kymco. Niestety w Polsce jest dość słabo rozwinięta sieć dealerska i serwisowa. Często sprzęt jest ze starszych roczników, ale nie zawsze wiąże się to np. z obniżką ceny. Dodatkowo znane są przypadki kilkumiesięcznego oczekiwania na części.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button