Paliwo kapie z rurki od gaźnika ( FOTO ) Proszę o pomoc.

Ostatnio zauważyłem że skuter pali więcej niż "standardowe" 3l i ładnie wcina mi paliwko.

Ściągneliśmy filtr powietrza i zauważyliśmy że po odpaleniu z jednej z rurek ( od gaźnika) kapie paliwo i to dość mocno. Jeździć da się normalnie, wszystko ładnie chodzi lecz skuter traci to paliwo przez tą rurke
Co może byc przyczyna?
I czemu od gaźnika wychodzą aż 3 rurki jakieś

o to zdjęcie

Skuter To Peugeot Vivacity

Nikt nic nie wie? ://

Dokręć śróbkę w misce pływakowej lub ją wykręć i wyczyść - to jest otwór spustu paliwa z gaźnika.

A sorka pomyłka, nie zauważyłem tego co zaznaczyłeś, nie widać co tam jest na zdjęciu.

Możliwe, że spust paliwa jest niedokręcony. Możliwe równiez, że zaworek iglicowy jest uszkodzony i trzeba go wymienić.

AraS paliwo leci z tej rurki brązowej zaznaczonej STRZAŁKĄ

Pływak wyreguluj.

Jak? I gdzie on się znajduje?

Jestem laikiem;p

Wyczyść dobrze gaźnik, a jak nie umiesz to daj komuś kto umie, albo kup nowy gaźnik i problem z głowy.

rkos napisał:

Jak? I gdzie on się znajduje?
Jestem laikiem;p

Pływak jest w komorze pływakowej, odkręcasz denko od spodu gaźnika i widzisz komorę pływakową. Przy pływaku jest również zaworek pływakowy.

A jeszcze pytanie czy takie kapanie benzyny może wpływac na dzialanie skutera?

Na razie nie będę jeździł.Czekam na ojca jak wróci i będziemy coś patrzec, dzieki za pomoc napisze jak cos zrobimy

A jeszcze pytanie czy takie kapanie benzyny może wpływac na dzialanie skutera?

Na razie nie będę jeździł.Czekam na ojca jak wróci i będziemy coś patrzec, dzieki za pomoc napisze jak cos zrobimy

Raczej nie wpływa nic to kapanie na działanie silnika, jedynym minusem jest duże spalanie.

Najchętniej chcielibyśmy wyjąć cały gaźnik i przeczyścić go, zobaczyć, lecz nie wiemy dokładnie jak się do tego zabrać.

Wyciągneliśmy gaźnik. Jak nie było mnie w domu to tata rozkręcił tam gdzie znajduje się pływak i mówi że on jakiś plastikowy itd