Osłab po wymianie cylka Malaguti f18 125/175

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #296652
    Adrian3287
    Użytkownik
    • Postów: 23

    Witam. Zatarłem cylinder naraku 175ccm . Po czym kupiłem taki sam cylinder. Na starym cylku bez problemu szedł 110 na równej drodze we 2 . A teraz to z przepaści muszę go bujać . Kiedys v-max byl 130 km.h a teraz ledwo 115km.h . Co sie dzieje . Myslałem ze to przez wariator i rolki . Założyłem mu malossi multivara z rolkami malossi 13g ,i sprezynkami malossi . (Bez paska nowego) . I dalej to samo tylko lepiej sie zbiera z mniejsca . Potrafi z mniejsca z gazu stanąć na koło .

    #296653
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 902

    kreska na wariatorze flamastrem i zobacz czy pasek wchodzi do końca.
    Ale jeżeli staje dęba to zbyt lekkie rolki

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #296769
    Adrian3287
    Użytkownik
    • Postów: 23

    Tak wchodzi do końca. A z tymi rolkami jak włożę cięższe to będzie się gorzej zbierał z mniejsca . ? Orginał był tam 12g ( teraz 13,5) . I na 12g na wcześniejszym cylku szedł normalnie 120 sam jak jechałem . A przez zawory żle ustawione może gorzej chodzić bo dosyc czesto strzela z tłumika

    #296770
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 902

    jak zaczniesz regulować napęd i zawory to się dowiesz

    #296781
    Adrian3287
    Użytkownik
    • Postów: 23

    A wiesz jakie powinny być luzy zaworowe ?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button