Optymalne podpięcie węży do chłodnicy oleju.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Tuning Optymalne podpięcie węży do chłodnicy oleju.

Ten temat zawiera 36 odpowiedzi, ma 5 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 2 dni, 11 godzin temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 37 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #661705
    Zdjęcie profilowe wuja69
    wuja69
    Użytkownik
    • Postów: 123

    Witam zamierzam założyć chłodnicę oleju do skutera,mam dylemat -czy można podłączyć węże do chłodnicy oleju od ,,dołu,, czy tylko i wyłącznie od ,,góry,, .Jeżeli Ktoś ma doświadczenie w tej kwestii to proszę o radę.

    #661708
    Zdjęcie profilowe ZOW
    ZOW
    Użytkownik
    • Postów: 141

    A jak działa np: grzejnik? Aleś namieszał! A tak pełnym zdaniem: co chcesz z czym, po co to tobie i dlaczego tak. Będzie konkret, może podumamy nad danym zagadnieniem 🙂

    Ryży kłak. 😉
    #661710
    Zdjęcie profilowe wuja69
    wuja69
    Użytkownik
    • Postów: 123

    Dziękuję za odpowiedź no faktycznie od ,,góry,, jedynie słusznie.Dlaczego ? po pierwsze silnik chłodzony powietrzem GY6 150 cm ,po dłuższej jeździe słabnie .Po drogie lobię coś zrobić tak by działało.Moje ulubione Kymco AC jest bardzo ,,kompaktowe,, i znaleźć miejsce na chłodnice jest trudne ,więc trza rozważyć wszystkie opcje.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Weź udział w konkursie Junaka. Wygraj zegarek o wartości 2000 PLN

    Chcesz zdobyć wyjątkowy zegarek Davosa z logo Junak? Nakręć film o swoim Junaku i opublikuj na Facebooku.
    #661747
    Zdjęcie profilowe ZOW
    ZOW
    Użytkownik
    • Postów: 141

    Chinole w quadach tak to rozwiązali: https://maxmoto.pl/karter-silnika-prawy-atv-xy200st-9,id28905.html. Pomiędzy odejściami na węże do chłodnicy oleju jest przegródka. Ot i cała filozofia. Ta część karteru ma szerszy roztaw śrub pod szpilki cylindra i głowicy (garnek 177 ccm) i to ma trochę żyć w ich założeniu, więc zasadniczo, czeka Cię… rzeźba w swoim własnym. Trzeba się z jakim kumatym spawaczem dogadać. Może podoła temu zadaniu 🙂 Są też i inne rozwiązania, typu korek filtra oleju, ale uważam je za nietrwałe i drogie w zakupie. Chłodnicę najpewniej zamontować za nogami, tuż przy końcu podestu. Chamerykany montują też bezpośrednio na… wentylatorze 🙂 🙂 🙂

    Ryży kłak. 😉
    #661748
    Zdjęcie profilowe wuja69
    wuja69
    Użytkownik
    • Postów: 123

    Korek i chłodnica w drodze , myślałem żeby założyć pod czaszą ,jak przyjdzie to przymierze .Bezpośrednio na wentylatorze – wcale eleganckie ,tylko poco grzać silnik gorącym powietrzem ?.Z
    czego wynosisz ,że rozwiązanie z korkiem jest nietrwałe?

    #661767
    Zdjęcie profilowe ZOW
    ZOW
    Użytkownik
    • Postów: 141

    Jak już sobie graty ku temu zakupiłeś, to mamy z tym tematem… pozamiatane tutaj 😉 Sam będziesz testerem tego systemu, dnia kolejnego i kolejnego nawet. Opisz swoje wrażenia z montażu i eksploatacji powyższego. Może komuś się to przyda. * Btw. Punkt mocowania ^nowego korka^ jest dość podatny na… uszkodzenia mechaniczne od dołu (krawężniki i takie tam). Chamerykany to sami przetestowali (np: zestawy NCY) i różnie to z tym potem bywało. Wypada zapakować jaki kawał blachy od spodu i może się to nawet ^uchowa^ na dłużej. Morze 🙂 🙂 🙂

    Ryży kłak. 😉
    #661773
    Zdjęcie profilowe wuja69
    wuja69
    Użytkownik
    • Postów: 123

    Masz rację , myślałem o tym, w CA korek jest osłonięty wspornikiem stopki centralnej .Zdam relację z montażu i eksplantacji dla innych grzebiących w dużym GY6.

    #661774
    Zdjęcie profilowe Bea
    Bea
    Użytkownik
    • Postów: 107

    Info z montażu koniecznie, gdybyby ten ^wynalazek^ zdał egzamin, przeszczepiłabym pomysł do swojego kymczaka 🙂

    #661778
    Zdjęcie profilowe No to LU
    No to LU
    Użytkownik
    • Postów: 242

    A potem go sprzedała czym prędzej 🙂

    no i na co to komu…?
    #661780
    Zdjęcie profilowe ZOW
    ZOW
    Użytkownik
    • Postów: 141

    Oj, dzieci, dzieci, co ja z wami tutaj mam ;p

    Ryży kłak. 😉
Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 37 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie