Oplaca sie kupowac wariator??

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #259645 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Mam pytanie. Mam peugeota speedfighta AC. Narazie jest zablokowany w pelni. Chce kupić sam wariator. I moje pytanie jest takie cyz jak tłumik rozblokuje i wszytskie blokady sciagne to ten wariator mi cos da? I jaki wario do speeda polecacie?

    #259646 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    oczywiście że da czemu miał by nic nie dać , polecam ci malossi multiwar bądż polini speed control

    #259647 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Slyszalem ze przy seryjnym tłumiku mało daje… Ile powinien dac jak teraz z blokada na wario i tłumiku (slepa rurka) leci mi 65 z gorki max 75 to ile mniejj więcej (bo wiem ze dokladnie nie można powiedziec) powinien pojsc?
    ….
    Mam do wyboru kilka wariotorow:
    -Hebo Next Generation
    -Metraki MKII (z czerwona sprezyna)
    -Polini (nie wiem jaki dokladnie tak na mielochu tylko pisze)
    -Top Racing Next Generation (ze srebrna sprezyna)
    -Top Racning SV1
    Ktory wybrać??

    #259648 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Polini Speed Control/Super speed lub malossi multivar. Podobno Hebo NG to szajs.

    #259649 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    NIestety tylko te z listy mam do wyboru… A w ogóle polini speed control i malossi multivar do peugeotow saż? Ktory z tej listy polecacie ??

    #259650 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    oba są dobre wybór należy do ciebie 🙂

    #259651 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Ok znalazlem i teraz tak: Malossi Multivar, Polini Speed Contron czy Hebo NG?? Ktory najlepiej wykonany i da najwięcej ??

    #259652 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    hebo ng to szajs bez regulacji i rolkami z zestawu pogarsza osiagi a jak dasz malossi multivar polini speed control to od razu osiagi sa duzo lepsze

    #259653 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Weź Multivara, O polini speed control wyczytałem w teście że ma dziure w przyśpieszeniu koło 60km/h

    #259654 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Ja bym brał Malossi Multivar2000 mimo to że mam Polini Speed Control …
    Będę teraz wymieniał mojego Speed Control z takiej przyczyny że został wyłamany na serwisie kawałek wariatora :-/ Mam zamiar kupić Malossi Multivar2000 A habo NG to bardzo dobry wariator tylko trudny w regulacji
    Owszem gdy kupiłem Speed Control i go założyłem i do niego rolki z zestawu (lżejsze) różnica była nawet spora skuter lepiej reagował na manetkę!
    Wymiana wariatora jest opłacalna.. nawet bardzo! nie jest to aż tak kosmicznie drogie a daje dość sporo !

    #259655 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    wario i wydech podstawa tuningu

    #259656 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    No tak masz racje tyle że wydech jest podstawą tuningu w 2T bo w 4T nic nie daje 😛

    #259657 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Polini Speed Control Dał mi przyspieszenie w Piaggio Zipie :mrgreen:
    Mogę go ci polecić !

    #259658 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    [code:1:f55587511d]w 4T nic nie daje[/code:1:f55587511d]

    oj nie zgodze się, nie chce robić offtopicu ale muszę to sprostować 🙂
    dla każdego silnika 4t ( nie mowię tu tylko o skuterach ) istnieje pewne optimum dla którego silnik zystkuje maxymalny momęt obrotowy i charakterystykę pracy co za tym idzie moc.
    chodzi tu o długość rury z kolektora wydechowego (tzw. kolanko ) oraz średnicę tej rury wychodzącej z portu wydechowego. Osiągając te optimum nasz silnik zaczyna życ pełnią swych możliwości oczywiście kiedy nie jest zblokowany innymi czynnikami zewnętrznymi.

    Pozdrawiam !

    P.S. Dla peugeota dobre są multivary2000

    #259659 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Ok To biore multivar małossi. A jezeli teraz (zablokowany) leci 65, z gorki 75max, to jak go rozblokuje i założę wario ile powinien pojsc??:)

    #259660 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Myślę że 80km/h powinien polecieć …

    #259661 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    z oryginalnym wydechem 80-85, po założęniu jakiegos wydechu który zgrywa się multivarem powiniem te 90 poleciec bezproblemu i do tego ladne przyspieszenie gratis

    #259662 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    a do minarelli tak jak mowilem Malossi Multivar???? bo czytalem wiele no i jednak chyba ja kupie małossiego. Taki do codziennej jazdy. No i jak jaco mowil ze będzie latatl kolo 90 to bede szczesliwy. Bo mam wydech i sprzeglo tuningowane. A pasek jaki polecacie?

    #259663 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    stage6 wzmocniony lub polini ci polecam nei ma co przeplacac na kevlara

    #259664 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    JacoPL napisał:

    z oryginalnym wydechem 80-85, po założęniu jakiegos wydechu który zgrywa się multivarem powiniem te 90 poleciec bezproblemu i do tego ladne przyspieszenie gratis

    JacoPL Ale on ma AC a nie LC i chyba 90 to mu pójdzie ale nie realne lecz licznikowe !!! 90 realne na 50ccm TO już był by bardzo dobry wynik a na AC wątpię żeby tyle wyciągnął.. 80km/h realne powinien mu pójść !

    #259665 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Co za roznica niektore LC z palcem w pewnej części ciala objezdzam. Po 1 mam mniej bawienia się w plyny itp. Po 2 jak padnie pompa zapcha się chlodnic to tez można zniszczyc cylinder. A wiec jak na nasze warunki w polsce (jak naarazie) klimatyczne to i AC daje rade. A dlaczego nie kevlar poliniego kosztuje 100 a wzmacniany 92. to co wole kevlara.

    #259666 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Borek02 napisał:

    A dlaczego nie kevlar poliniego kosztuje 100 a wzmacniany 92. to co wole kevlara.

    kevlar jest twardszy od wzmacnianego i może „wrzynać” się w vario powodując jego niszczenie

    #259667 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    NO mozliwe. Ale chciałbym się dowiedziec czegos takiego od jakiegos „eksperta” co mial doczynienia z tego typu paskiem i wario. Wiec pytam.

    #259668 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    No to więc ja mam pasek oryginalny wzmocniony i kevlarowy Poliniego =)
    no i gdy jeździłem na kevlarowym na cylku 50ccm przez jakieś hmm 3000km.. może troszkę mniej pojawiły się na wario małe ryski… takie rowki właśnie od kevlara ponieważ jest twardy i kevlaru nie używa się do 50ccm ani do 70ccm Sport …
    Najlepiej jest tak:
    70ccm Sport – pasek wzmocniony
    70ccm Racing – pasek kevlarowy
    50ccm – zwykły pasek chociaż jeśli jakiś tuning lepiej założyć wzmocniony =)

    Nie ma potrzeby w inwestowanie paska kevlarowego ponieważ jest on za twardy i wżyna się w wario a w 50ccm i 70ccm sport.. wzmocniony ci nie pęknie nie ma takiej opcji!!! I kevlar w 50ccm minimalnie zaniża osiągi..
    więc na jaką cholere zakładać kevlar skoro można założyć wzmocniony który ma więcej zalet od kevlaraż
    Kevlar zakłada się tylko w 70ccm racing i w Evo =)

    Pozdro

    #259669 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Mam jeszcze pytanie… Mam mozliwosc teraz stopniowo tuningowac mojego speeda np. teraz wario w styczniu albo lutym tłumik i tak co jakis czas cos… Albo na wakacje mogę dostac silnik 100ccm i teraz moje pytanie poczekac czy tuningowac moja 50ccm?

    #259670 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Poczekaj i do tamtego kup wydech. 😀 Czyli wzmocniony Polini Race wystarczy???A moye Race Evolution? czym się rozniaż??

    [ Dodano: 2008-11-29, 21:31 ]
    A jeszcze mam jedno pytanie. Jakie sprezynki sprzegla i sprezyna centralna do takiego zestawu jak mam w podpisie. Bedzie jeszcze pasek. Rolki mam 4,75 ale chyba założę 5,5 albo 5,0. Sprezyne centralna ma Top racinga +15% (nie wiem czy dobra). No i sprezynki sprezgla czerwone te co dali do sprzegla ale sa za mocne i wystepuje u mnie uslizg sprzegla. Dlatego pytam jakieś?? Ile %%%%%%%%%? A i firma.

    #259671 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    A 100 będzie pasowac?? I jakie osiagi seryjnej 100 bez blokad i ze sportowwym tłumikiem??? Bede brac AC silnik 🙂

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Oplaca sie kupowac wariator??
Twoje informacje:




Back to top button