Opinie: Unia zabija dwusuwowe silniki 50 ccm. Będzie zakaz sprzedaży motorowerów 2T: Moim Śladem #9

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Wasze Opinie Opinie: Unia zabija dwusuwowe silniki 50 ccm. Będzie zakaz sprzedaży motorowerów 2T: Moim Śladem #9

Ten temat zawiera 17 odpowiedzi, ma 8 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 3 lata, 4 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 18 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #237655
    Zdjęcie profilowe Leszek Śledziński
    Leszek Śledziński
    Jednoślad.pl
    • Postów: 2 360

    A kosiarki, piły spalinowe i pompy szlamowe też out…? Pamiętam kiedyś taką panikę, dotyczącą dwusuwów w puszkach, a potem tych pędzonych etyliną… A za chwilę diesli, potem znów benzynowych… i tak dalej. Co kilka lat od nowa 🙂

    Testuję nowy Sklep Jednoślad.pl. https://sklep.jednoslad.pl
    #239867
    Zdjęcie profilowe paci
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 737

    Wcześniej czy później musiało to nastąpić tylko czy to prawo będzie obowiązywać u Angoli pewnie nie skoro tam caly czas mozna rejestrować nowe jawy 350 2t, niestety póki z Unii bierzemy siano dla kuni to nikt sie nie postawi(angole mogą), najbardziej smrodzi USA,Rosja i Chiny ale oni mają wywalone na europejskie normy

     
    Czytaj
    REKLAMA

    SŁONECZNA OFERTA SUZUKI

    AdvertisementStreet czy Adventure? Teraz w tej samej cenie!
    #241110
    Zdjęcie profilowe anonim
    Anonimowy
    • Postów: 4 666

    U nas jest to jakaś choroba psychiczna. Z jednej strony wycięcie nieekologicznych psujów (2T), z drugiej kłopoty z wprowadzeniem na drogę publiczną czegoś, co wygląda na duży motocykl, ale ma napęd elektryczny, czyli – zgodnie z naszymj przepisami – motocyklem nie jest. Czyli proekologicznych sprzętów też nie. Wprowadzamy bezmyślnie nowe ograniczenia jednocześnie nie pozwalając na rozwój. Prawo nie nadąża za rozwojem cywilizacji. Wszystkie stare normy prawne obrastają w kolejne podpunkty:
    a. nie wolno…
    b. zabrania się…
    c. zakazuje się…
    d. podlega karze…
    e. podlega koncesji…
    f. urząd nadzorujący…
    g. …
    I tak do usranej… Smutne to.

    #242438
    Zdjęcie profilowe paci
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 737

    Obawiam się tylko że takie zakazywanie Wszystkiego może się skonczyc państwem policyjnym (chyba już jest) i ogólnokrajowy wkur..eniem i polska wiosną (Arabowie mają my też możemy) bo gdzieś jest kur.. granica wytrzymałość człowieka.

    #246553
    Zdjęcie profilowe Just_as_planned
    Just_as_planned
    Użytkownik
    • Postów: 166

    U nas jest tradycyjna spolegliwość, a skoro pokorne ciele naraz… dwie matki ssie. 🙂
    ^
    I tak jesteśmy nadal na rozdrożu, ale zawsze można kupić kilka chińczyków w wykonie 2T na zaś. I będzie całkiem MOCNY zapas w kolejnym spichlerzu na następne lata (lata 2016… 2024). 😉
    *
    Żarówek włóknowo-wolframowych, też już teraz mamy w opór. I nadal wszystkie działają. Działają normalnie, jak jakie złe.
    ^
    Zaiste, dziki to nadal kraj jest, a egzystuje sobie całkiem elegancko w tej całej… Unii Europejskiej.
    Normalnie… spryciarze po komunie my są, albo taka zwykła… wataha europy. Ewentualnie dwa w jednym. Hurmem. 😉

    Router Metro City 4T 50 –> 72 cm3; Peugeot Sum-Up 4T 125 –> 169 cm3 –> 150 cm3 (proza życia); Toros El Lider 4T 125 –> 150 cm3; Honda NSS 4T 250 v.2 (by Jazz); Yamaha Majesty 400.
     
    Czytaj
    REKLAMA

    UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

    Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.
    #274341
    Zdjęcie profilowe anonim
    Anonimowy
    • Postów: 4 666

    Jak znam życie, to tylko wprowadzać do obrotu pojazdu 2T nie będzie można, a silniki 2T chinole będą tłukły do końca świata i o jeden dzień dłużej, zawsze będzie można kliknąć i na wycieraczkę kurier dostarczy 🙂

    #290727
    Zdjęcie profilowe Druid
    Druid
    Użytkownik
    • Postów: 2 876

    Małolaty lubią robić na złość, pewnie zakwitnie więc rynek tuningu skuterów z silników 4T na 2T… Ot tak, dla szpanu… ;)))

    —————————————————
    Aprilia SR MAX 125 i.e. v2.0
    #290731
    Zdjęcie profilowe paci
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 737

    Nie no po co 2t,w końcu konkretne części tuningowe zaczną importerzy sprowadzać,miałem niestety tylko 2 razy okazję robić 4t na konkretnych częściach i po wszystkim nie ustępowały 2t na starcie i v-max,do tej pory importerzy nie widzieli takiej potrzeby aby sprowadzać porządne graty do 4 suwów a teraz sama zaistniała.

    #290758
    Zdjęcie profilowe anonim
    Anonimowy
    • Postów: 4 666

    2T znikną, bo nie spełnią wymogów normy emisji spalin i nie dostaną homologacji. A co z dieslami grupy VW…? Homologacja uzyskana w wyniku oszustwa, czyli przestępstwo, czyli homologacji tak naprawdę nie ma, a auta na drogach publicznych są. Co na to UE? I co na to nasi ubezpieczyciele? Wypłacą odszkodowanie za stłuczkę autem bez homologacji? Czy odeślą z roszczeniami do VW? Ale by były jaja, jak ktoś na poważnie by zaczął egzekwować prawo i wycofał te diesle z ruchu… A tak, w UE jak w naszym Trybunale Konstytucyjnym: przepis niezgodny z Konstytucją, ale obowiązuje do utworzenia nowego… Jaka szkoda… :-)))

    #290762
    Zdjęcie profilowe paci
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 737

    Ale za ten wałek w wv to bym temu co wymyślił rękę podał mial Łeba tylko szkoda ze mu nie wyszło:)

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 18 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie