Opinie: Swap moto 125 na 200 albo 300 cm3. Życzymy powodzenia

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Wasze Opinie Opinie: Swap moto 125 na 200 albo 300 cm3. Życzymy powodzenia

Ten temat zawiera 33 odpowiedzi, ma 17 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe  Anonimowy 6 lata, 2 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 34 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #171876 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Przemysław Borkowski
    Przemysław Borkowski
    Użytkownik
    • Postów: 95

    i znowu zaczyna się straszenie,tak samo jak z 50-tkami.

    #171877 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 562

    to działa tak samo jak przeróbki z 50ccm na 80ccm. Te same konsekwencje.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #171878 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 102

    Tu nie chodzi o straszenie tylko bardziej o uświadomienie nie świadomych 🙂

    #171879 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe enter1978
    enter1978
    Użytkownik
    • Postów: 579

    Nie sądzę żeby ktokolwiek zdecydował się na swap np 125/250 bo jest to kompletnie nie opłacalne, ja do niedawna jeździłem skuterem 125/50 i zadnych problemów z np policją nie było, no raz mnie nagrali w nieoznakowanym radiowozie jechałem 105 w terenie zabudowanym choc do dziś nie wiem dlaczego tam jest teren zabudowany jak tam nie ma ani jednego budynku sa łąki i pola, ale mniejsza o to, dostałem 500zł i dziesięć punktów na dowód które to punkty na pesel z dowodu zasiliły konto prawo jazd, ale nie było ani słowa o silniku o osiągach skutera na koniec kontroli policjanci powiedzieli tylko ” do jutra” jutro jak tu znowu będzie pan z tą szybkością jechał dostanie pan kolejne 10 punktów i kolejne 500zł i tyle było. A wracając do swapów to jest to tak duży koszt że gra nie warta świeczki, będą kupować gotowe motocykle, skutery np 250ccm i będą je rejestrować na 125ccm, po pierwsze nic nie trzeba robić, ma sie pojazd fabrycznie przystosowany do konkretnej jednostki napędowej, czyli odpowiednie hamulce odpowiedni układ chłodzenia itp, a koszt przerejestrowania z np 250 na 125 to około 40zł a dokładnie to 100zł za zaświadczenie na którym jest udokumentowana wymiana silnika i przegląd na cały rok tylko nie pamiętam ile dokładnie kosztuje przegląd ale coś chyba z 60zł czyli za zmianę silnika 40zł, i taka praktyka będzie miała miejsce, ale przyczyn zwiększania pojemności może byc więcej niż chęć podniesienia mocy np, osobiście mam w domu skuter 150ccm zarejestrowany na 125ccm mam do wymiany cylinder i bardzo chętnie bym go wymienił na 125ccm gdyby był dostępny w normalnych pieniądzach, ale obdzwoniłem kilka hurtowni i mają ale tylko renomowanych producentów, cena około 1200-1400zł ale do tego silnika są całe zestawy cylinder z tłokiem pierścieniami uszczelkami za 400zł tyle że 180ccm i zamienniki cylindrów do mojego silnika występuja tylko w pojemności 180ccm. I co mam zrobić? może mam kupić polini za 1400zł? na pewno nie będzie 180ccm bo jest tani, chyba że po wejściu w życie ustawy 125 coś się zmieni i będą dostępne zamienniki 125ccm w przystępnych cenach

    #171880 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 562

    Maxell znowu ma całkiem sporo racji 🙂

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.

    W ofercie Garaż BMW odnajdziesz fabrycznie nowy bądź używany motocykl w doskonałym stanie. Wejdź i sprawdź jak blisko jest Twój wymarzony motocykl BMW. Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride
    #171881 Odpowiedź

    Lukas Rush
    Użytkownik
    • Postów: 46

    A stać Cię enter za płacenie komuś renty do końca życia? Żadne tłumaczenie nie zmieni faktu, że to głupota, rozumiem zmianę na „sportową wersję” sprzęgła wydechu gaźnika wariatora itp ale zwiększenie pojemności jest po prostu wbrew przepisom i tyle!

    #171884 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe enter1978
    enter1978
    Użytkownik
    • Postów: 579

    Lukas Rush a widziałeś kiedyś żeby ktos komuś rozbierał motocykl żeby potwierdzić pojemność silnika? Miałem masę wypadków samochodowych bo wiadomo jaką wiedzę maja niektórzy kierowcy np na kursie na prawo jazdy opanowują wymiary tablicy rejestracyjnej, później zdają egzaminy na których większość pytań jest typu podaj wymiary tablicy rejestracyjnej no i jak już te bzdury opanują zdają egzamin i dopiero sie uczą jeździć, no i kilka samochodów skasowałem ale i tak się opłacało bo zawsze odszkodowanie z oc sprawcy było na tyle zadowalające że po miesiącu miałem lepsze auto, ale nigdy nawet mi do głowy nie przyszło że ktoś mi może rozbierać silnik, a w aucie to jest dopiero pole do popisu jeśli chodzi o jednostki napędowe. I niby kto by miał to robić? policjant ma na środku drogi rozbierać motocykl? raczej nie może rzeczoznawca ? też nie, zrobi to specjalistyczny serwis, a kto za to zapłaci? szczególnie że dzisiejsze motocykle to nie komary z PRL po rozbiórce wiele części jest do wymiany śruby które są odkształcalne i są jednorazowego użytku uszczelki, pół biedy jak się podczas demontażu nic nie urwie bo w kilku letnim motocyklu nie problem urwać np zapieczone śruby kolektora wydechowego, do wielu silników nie ma części od ręki dilerzy sprowadzają je np z Japonii a to trwa masę czasu, więc sytuacja wygląda tak że takie gadanie to wymysły 13 latków którzy niewiele jeszcze widzieli, a niech ktoś spróbuje rozebrać komuś motocykl do którego ciężko o części zamienne, zobaczymy kto komu będzie płacił odszkodowanie.

    #171885 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 102

    Lukas Rush napisał:

    zwiększenie pojemności jest po prostu wbrew przepisom i tyle!

    Jazda powyżej ograniczenia prędkości też i nikomu to nie przeszkadza 🙂
    Dopóki nie zapłaci konkretnej kwoty to się nie nauczy.

    #171887 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Berg
    Berg
    Użytkownik
    • Postów: 814

    Nie ma co bić piany. Właściciel przerabianego silnika póki sam nie posmakuje na własnej skórze jak „boli” taka zmiana, nie zrozumie o czym sie mówi. Niektózy muszą przejść po prostu terapię wstrząsową typu: dożywotnie płacenie renty, 2 mln zł odszkodowania za utratę czyjegoś życia itp. Mandaty to pikuś przy prawdziwych problemach. No, ale nie zrozumieją tego CI którzy przez to nie przejdą. Jak będzie problem, to im się oczy otworzą; wówczas pokazać im można ten artykuł i zaśmiać się szczerze z ich głupoty. „Róbta co chceta. Wy płacita.”

    Kymco Downtown 125i
    #171888 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe B4rtek
    B4rtek
    Użytkownik
    • Postów: 257

    Gorzej jak do będzie dotyczyło Naszych dzieci. Trzeba sobie wychować społeczeństwo bo rodzice jak widać mają to tak głęboko że całą rękę wsadzisz i nie sięgniesz.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 34 łącznie)
Odpowiedz do: Opinie: Swap moto 125 na 200 albo 300 cm3. Życzymy powodzenia
Informacje o Tobie: