Opinie: Suzuki Burgman 650: Genialny skuter?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #93596
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • Postów: 2 361

    Wow te lusterka to niezły bajer ale szczerze to takie skutery mi się nie podobają wole zwykłe mini

    #93600
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    Te lusterka to niewypał, łatwo nimi zahaczyć i urwać..kiedyś stosowali podobne w Malaguti Madison, Kymco Grand Dink i Xciting, ale odeszli od tego rozwiązania… Burgman 650 to przerost formy nad treścią. Skuter powinien być lekki, zwrotny, prosty w budowie i ekonomiczny, żeby mógł konkurować z samochodem, a to.. taki skuterowy odpowiednik, Gold Wing’a… :/

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #93601
    madi
    Uczestnik
    • Postów: 5 788

    Ładny jest 🙂 Tylko cena odstrasza…

    #93602
    Whistler
    Użytkownik
    • Postów: 271

    Jest odjazdowy! Skuter nie musi być mały, zwłaszcza jeśli właściciel ma ciągoty do turystyki. Poza tym na kanapie może siedzieć wygodnie i pasażer i kierowca. Widzę w tej funkcjonalności duży potencjał:)

    #93603
    KrzysiekP
    Użytkownik
    • Postów: 2 166

    Whistler ale jakbyś go miał i uciekało by ci koło 5/100 to już nie był byś taki zadowolony

    #93604
    madi
    Uczestnik
    • Postów: 5 788

    Krzysiek a ile byś chciał żeby 650-tka paliła ?! 4-5l/100 km na pewno pali, ale jeśli ktoś ma kasę żeby kupić Burgmana za 40 tysięcy to mu nie robi to aż tak dużego znaczenia czy spali 4 czy 6 litrów…

    #93605
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    Jak ktoś na prawdę ma kase i styl, to nie kupuje plastików za 40 tyś, tylko konkretny motocykl…Skuter z założenia miał być i nadal jest alternatywą dla samochodu, (tani zakup w porównani z autem, osłony eliminujące używanie specjalnej odzieży, schowki i zużycie paliwa). Według mnie Burgman 650 jest za duży, za ciężki i bardzo skomplikowany, jednym słowem przerost formy nad treścią..Prawdziwy skuterowiec takiego sprzętu raczej nie kupi, bo w codziennym użytkowaniu nie jest praktyczny.

    #93606
    HugoBoss
    Uczestnik
    • Postów: 3 266

    Jak dla mnie to przerost formy nad treścią,za dużo bajerów,za duży,za drogi. Tyle w temacie:)

    #93607
    HugoBoss
    Uczestnik
    • Postów: 3 266

    Ja jakbym miał kasę to kupiłbym jakiś skuter do 20tyś,o pojemności max 400cm.

    #93608
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    Hugo, ja już wiem jakiego bym kupił… Derbi Rambla 300, na elektronicznym wtrysku, moc silnika 22KM, a zużycie paliwa 3,5/100km. Skuter mimo dużych 15″ kół, mieści pod siedzeniem Jeta. Jest lekki, szybki, ekonomiczny i stosunkowo nie drogi, jak za tego roczną nowość w ofercie Derbi, cena 12,900zł za markowy skuter, nie jest wygórowana 😉

    #93609
    HugoBoss
    Uczestnik
    • Postów: 3 266

    A ja Kymco Downtown 300i 🙂

    #93610
    madi
    Uczestnik
    • Postów: 5 788

    A ja jak bym miał kasę to bym kupił jakiś mały chiński motocykl a za resztę bym śmignął Europę dookoła 😀

    #93611
    nerazzurri
    Użytkownik
    • Postów: 405

    Oo, Leżajsk – moje okolice ;]

    #111693
    Mario1
    Użytkownik
    • Postów: 1 223

    odkopuję stary temat // maszynka piękna w sam raz dla mnie który lubi komfort , wygodę i wielkość , mam 2 marki do wyboru tj. honda silver wing 600 i właśnie takiego burgmana , moim faworytem była honda ale ostatnio coraz bardziej patrzę na burgmana – co do ceny jak tu niektórzy piszą to fakt kolosalna ale używki można kupić już od 6-11 tyś. , na trasy i miasto też jest dobry za to gorzej w korkach ( gabaryty same za siebie mówią ) , reasumując na przełomie lutego / marca mam zamiar kupić coś takiego i podzielać się uwagami jak i zaletami takiej maszynki na forum . Zastanawiam się ile ludków będzie się przesiadało na maxi skuty ( wiadomo prawko A ) część grona co wyrobi A1 też może zmienić na maxi tyle tylko że 125 , tak że zapraszam do dzielenia się uwagami odnośnie maxów .

    #111694
    Mario1
    Użytkownik
    • Postów: 1 223

    zapomniałem dodać że dużym plusem w burgmanie jest półautomatyczna przekładnia biegów , do wyboru mamy standart czyli D lub samoczynnie zmieniamy biegi ( M ) – przyciski w kierownicy , opuszczana owiewka no i te bajerandzkie chowające się lusterka ( w korku zawsze można je złożyć by się w miarę przecisnąć .

    #111709
    CEFA
    Użytkownik
    • Postów: 844

    z ta skrzynia to faktycznie zajebisty bajer jak w nowych automatach 🙂
    wygoda wygoda ale faktycznie na korki miasta to porazka

    4T FOREVER

    #115006
    SingSing74
    Uczestnik
    • Postów: 86

    Najbardziej podobał mi się tekst na końcu: „ale tylko dwa łyki”. Znam ten ból 🙂

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button