Opinie: Sprawdź jakim motocyklem i skuterem 125 ccm NIE można jeździć na kat. B

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Wasze Opinie Opinie: Sprawdź jakim motocyklem i skuterem 125 ccm NIE można jeździć na kat. B

Ten temat zawiera 16 odpowiedzi, ma 10 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe paci paci 4 lata, 1 miesięcy temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 17 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #169848
    Zdjęcie profilowe Przemysław Borkowski
    Przemysław Borkowski
    Użytkownik
    • Postów: 95

    zapomnieliście o pięknym i cudownym KTM Duke 125

    #169868
    Zdjęcie profilowe zoledz
    zoledz
    Użytkownik
    • Postów: 8

    Kymco Agility R16 nie ma 15 km tylko 9,6 km

     
    Czytaj
    REKLAMA

    ZONTES: Odkryj nowości w segmencie 310

    Futurystyczny design i najlepsze wyposażenie w klasie. System bezkluczykowy, wyświetlacz TFT, full LED. Do tego imponujące osiągi i jakość wyrażana każdym detalem.Poznaj nową markę ZONTES. Wkrótce w salonach.
    #169872
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 9

    Peugeot Satelis 125 bez komperesora też się nadaje! Nówka kosztuje coś ok 18 tysi obecnie, a sprzęcik naprawdę fajny;)

    #169880
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    2T ogólnie nie mieszczą się, a szkoda…

    #169887
    Zdjęcie profilowe B4rtek
    B4rtek
    Użytkownik
    • Postów: 257

    Czemu mają się nie mieścić ?
    Moja honda pantheon 125 2t ma 10,80kW i 0,0667 kW/kg
    Mieści się idealnie moim zdaniem 🙂

     
    Czytaj
    REKLAMA

    -10% na wszystko. Dostawa w 24h bez wychodzenia z domu

    Ponad 30 000 części w Sklep Jednoślad.pl z rabatem 10% przy użyciu kodu K8GI6-Q1DVC-4OJH3. Darmowa dostawa od 290 złotych i ekspresowa realizacja z bezpłatnym zwrotem.
    #169907
    Zdjęcie profilowe Evert
    Evert
    Użytkownik
    • Postów: 239

    Chodzi po prostu o te „supersportowe” dwusuwy typu Aprilia RS125 czy Honda NSR 125, które są w stanie wycisnąć z siebie moc większą od niejednej 250-tki czy nawet 400-tki. To są właśnie te motocykle, które mimo pojemności 125 cm3, nie mieszą się ani w definicji A1, ani też w nowym uprawnieniu dla kat. B (o ile wejdzie w życie). Jeśli ktoś jednak chce mieć taki motocykl i pojeździć nim legalnie, to albo musi zrobić kat. A2/A, albo dokonać zdławienia mocy do 11 kW, potwierdzonego na stacji diagnostycznej i z wpisem do dowodu rejestracyjnego.

    #169908
    Zdjęcie profilowe B4rtek
    B4rtek
    Użytkownik
    • Postów: 257

    A żeby Ci stacja diagnostyczna potwierdziła to potrzebujesz albo fakturę VAT na usługę tego typu albo opinię rzeczoznawcy.
    Jak dla mnie gra nie warta świeczki….
    Moja honda ma kompresję pomiędzy 0,8 a 0,9 wiec czasy świetności już minęły a i tak lata w zupełności wystarczająco jak na warunki, do których przeciętny 3 letni kierownik samochodu będzie takiej 125-tki porzebował.
    Tym bardziej, że remont takiego silnika we własnym zakresie to śmieszne koszty na dzisiejsze realia dla osoby pracującej bo kosztuje tyle co dwa średniej klasy obiady :).

    #171275
    Zdjęcie profilowe rymcymcym2009
    rymcymcym2009
    Użytkownik
    • Postów: 64

    To chyba masz na myśli obiady u Gesslerowej.

    #171279
    Zdjęcie profilowe B4rtek
    B4rtek
    Użytkownik
    • Postów: 257

    To była przenośnia bo ceny są na prawdę śmieszne.

    #171357
    Zdjęcie profilowe Kubold
    Kubold
    Użytkownik
    • Postów: 3

    A co w sytuacji gdy mam Yamahe Dt 125 2t i w dowodzie rejestracyjnym nie mam wpisanej ani mocy ani masy? Czy jestem zobowiązany zrobić jakieś badanie techniczne potwierdzające moc, aby nie było problemów przy ewentualnej kontroli?

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 17 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie