Opinie: Skuter z marketu: Czy warto?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #92868 Reply
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • Postów: 1 592
    • Postów: 2 361

    „Mimo niskiej ceny wynikającej m.in. z milionowej produkcji te silniki są dopracowane i względnie bezawaryjne” skwitowałbym to śmiechem najpewniej, jak ten silnik jest bezawaryjny no to czil xD Ja twierdzę z deka inaczej.Cena produktu jest moim zdaniem hmmm przerażająca? 1400zł to jakby… za mało 🙂 Ale cóż, ja bym z marketu czymś takim nie wyjechał, wolę dopłacić i kupić za 2500zł Zipp-a choćby.Faktem jest, że takiego sprzętu nie szkoda i być może dobrze będzie służył, jak się przyfarci.Aczkolwiek sam w sobie art nie jest zły 😀

    #92869 Reply
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • Postów: 1 592
    • Postów: 2 361

    „Ale cóż, ja bym z marketu czymś takim nie wyjechał, wolę dopłacić i kupić za 2500zł Zipp-a choćby” – Toros to jest marka Zippa. Moim zdaniem popartym obserwacjami, rozmowami i własnymi doświadczeniami te silniki są naprawdę bezawaryjne.

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #92870 Reply
    Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • Postów: 2 388
    • Postów: 2 406

    Znaczy się tak, na zdjęciu Zipp jest, ale raczej 1400zł nie kosztuje 🙂 Miałem na myśli te z marketu konkretnie, a nie tego z foty 😀 No cóż, Ty swoje widziałeś a ja swoje i tyle no nie ma co się kłócić, ja jestem trochę na nie dla tego silnika, Ty na tak i jest git 😀

    #92871 Reply
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • Postów: 1 592
    • Postów: 2 361

    Ja jestem daleki od kłótni. Na zdjęciu nie jest Zipp, tylko ten konkretny model z marketu. Toros, właściciel marki ten sam, co Zippa.

    #92872 Reply
    krystians31
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 21
    • Postów: 21

    sam przejeżdziłem dwa sezony skuterem z marketu i byłem zadowolony z jazdy,naprawdę bez żadnej awarii,więc myślę że każdy powinien zacząć przygodę skuterową ze skuterem z marketu

    #92873 Reply
    MichalWujak
    Użytkownik
    • 118
    • Postów: 478
    • Postów: 596

    Jak już gdzieś pisałem silnik jest najlepszy z całych tych skuterków. Gorzej z gaźnikiem, zawieszeniem, tulejami metalowo-gumowymi i jakością montażu… Przynajmniej ja na silnik nie mogłem niczego złego powiedzieć ;).

    #92874 Reply
    HugoBoss
    Uczestnik
    • 93
    • Postów: 3 172
    • Postów: 3 265

    Kymco Vitality to jest model bezawaryjny,niedługo stuknie mi 10000km i żadnej awarii 🙂

    #92875 Reply
    Kapuchon
    Użytkownik
    • 18
    • Postów: 2 671
    • Postów: 2 689

    Każdy swoje chwali a prawda jest taka że te silniki 139QMB nie są takie złe i naprawdę potrafią sporo kilometrów przejechać. Najgorszymi częściami chińskich skuterów są plastiki, elektryka, zawieszenie i takie pierdoły a sam silnik jest dość wytrzymały. Na tym zdjęciu ten skuter nie ma nawet hamulca z przodu ^.^ A tak poważnie uważam że taki skuter jest dobry na początek. Osobiście mi szkoda każdej rzeczy która się zepsuje ale dla kogoś kto używa skuter tylko i wyłącznie jako środek będzie mu bez różnicy czy ma 2 czy 20 rys po szlifie. Dlatego takim skuterem można zacząć przygodę z jedno śladami aby poznać chociaż trochę praw fizyki i nauczyć się jeździć a przy okazji przy ewentualnych awariach można się sporo nauczyć naprawiając je. Sam posiadam skuter z marketu bo nie stać mnie na coś droższego i jak narazie przejeździłem calutki sezon bez awarii. Nawet najmniejsza żarówka się nie przepaliła. Jestem zdania jak się dba tak się ma.

    #92876 Reply
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • Postów: 1 592
    • Postów: 2 361

    Ma dwa bębny:)

    #92877 Reply
    Kapuchon
    Użytkownik
    • 18
    • Postów: 2 671
    • Postów: 2 689

    Bęben w takiej feldze ? Coś mi się to nie widzi. Wszystkie skutery jakie widziałem z bębnem z przodu mają takie felgi że nawet łańcucha nie da się przełożyć pomiędzy ramionami felgi.

    #92878 Reply
    Kapuchon
    Użytkownik
    • 18
    • Postów: 2 671
    • Postów: 2 689

    Dam porównanie o co mi chodzi. Może głupie ale tylko takie mi przychodzi do głowy. Felga stalowa pewnie każdy wie jak wygląda. W feldze stalowej nie dało by się przełożyć łańcucha przez otwory a w alusach tak.

    #92879 Reply
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • Postów: 1 592
    • Postów: 2 361

    Silnik Jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzem Pojemność 50 ccm Zasilanie gaźnik Akumulator 12V/4Ah Podwozie Rama z rury stalowej Zawieszanie p/t widelec teleskopowy / pojedynczy element resorująco-tłumiący Hamulec p/t Bębnowy mechaniczny / bębnowy mechaniczny Opony p/t 1: 3,50-10 / 2:3,50 – 10 Pojemność zbiornika paliwa 5 l Masa własna pojazdu: 83 kg Homologacja drogowa : 2-osobowa Kolorystyka Czerwono-Czarn

    #92880 Reply
    Kapuchon
    Użytkownik
    • 18
    • Postów: 2 671
    • Postów: 2 689

    O.o 1 raz widzę bęben w takiej feldze ;] Dzięki Leszku za dowód ;]

    #92881 Reply
    Kapuchon
    Użytkownik
    • 18
    • Postów: 2 671
    • Postów: 2 689

    Aaa już wiem dlaczego ;] W gazetce reala na zdjęciu ma właśnie felgi stalowe tzn. takie jak zawsze przy bębnach więc fotka tutaj różni się tylko felgami od tej z gazetki reala ;]

    #92882 Reply
    Sousek
    Użytkownik
    • 17
    • Postów: 128
    • Postów: 145

    Przejadę się dziś do Reala i zobaczę to cudo jeżeli w moim mieście takowe będzie. Dwa bębny. Tego jeszcze nie widziałem w takiej feldze.

    #92883 Reply
    Kapuchon
    Użytkownik
    • 18
    • Postów: 2 671
    • Postów: 2 689

    No ja też nie dlatego pisałem o tym że na zdjęciu które jest na skuterowo jest inne niż te z reala ponieważ nie widziałem jeszcze skutera z bębnem z przodu w takiej feldze.

    #92884 Reply
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • Postów: 1 592
    • Postów: 2 361

    Faktycznie w gazetce inne foto jest i tam widać dwa bębny. Pierwszy raz coś takiego widzę:)

    #92885 Reply
    roomcajz
    Uczestnik
    • 17
    • Postów: 1 056
    • Postów: 1 073

    Widziałem wczoraj jak ludzie kupowali takiego w realu. Jak go odpalili to brzmiał całkiem przyjemnie. Faktycznie jak na pierwszy jednoślad, a tym bardziej np dla nastolatka żeby się nauczyć techniki jazdy, obsługi, napraw to super. Mnie wydał się trochę za mały

    #92894 Reply
    Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • Postów: 3 285
    • Postów: 3 294

    Fajny artykuł.. Oczywiście autor ma tu rację, popieram.. Chociaż jeżeli miałbym kupować teraz swój pierwszy skuter, dołożyłbym 600zł i kupił Kingwaya Martinelli 4T, na kołach 13″ z dwiema tarczami hamulcowymi i sportowym wydechem.. naprawdę warto.

    #92895 Reply
    Mystek
    Użytkownik
    • 11
    • Postów: 180
    • Postów: 191

    Bardzo przydatny artykuł :). Sam jeździłem takim skuterem 2 sezony i naprawdę ten silnik jest bezawaryjny, ale gdy się o niego dba(wymienia regularnie olej itp..). Trzeba też uważać na plastiki bo łatwo się łamią zaczepy itp… Nakręciłem nim 15k i jedzie dalej :). Spalanie to mocna strona tego silnika :). Dla początkującego przygodę ze skuterami to się nadaje :). Zdźiwiły mnie tylko te dwa bębny, bo przeważnie jest z przodu tarcza, no ale cóż może chcą jakoś zaoszczędzić :D. Pietro masz rację, trochę się dopłaci i masz ciut lepszy, wygodniejszy sprzęt, ale Martinelli nie ma 13″ :D. Pozdrawiam!

    #92897 Reply
    Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • Postów: 3 285
    • Postów: 3 294

    Mystek, Martinelli ma koła 13″ i na każdym tarczę 😉

    #92898 Reply
    Vin
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 236
    • Postów: 240

    Jak na pierwszy skuter to powiem że warto go wziąć – wpierw na nim się nauczysz co i jak, potem dopiero pomyślisz nad lepszym sprzętem.

    #92899 Reply
    HugoBoss
    Uczestnik
    • 93
    • Postów: 3 172
    • Postów: 3 265

    Pietro gdzie Ty żeś wyczytał że Martinelli ma koła 13cali? Ma zwykłe 12. http://www.kingway.pl/prod.php?idg=1,6,39&id=158&s=3&type=&kword=

    #92900 Reply
    Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • Postów: 3 285
    • Postów: 3 294

    Hugo tam jest błąd, Martinelli ma koła 13″, teraz Ty źle wyczytałeś 😉

    #92901 Reply
    Sousek
    Użytkownik
    • 17
    • Postów: 128
    • Postów: 145

    Byłem widziałem. Powiem wam, że skuter na pierwszy rzut oka bardzo normalnie. Wydaje się jednak dla mnie troche mniejszy od mojej Incki, tak jakby był tam problem z oponami które są nisko profilowane na 10′ bo akurat w Ince z tego co wiem koła są 12′ z tym że na nisko profilowanych oponach co daje nam efekt 10′ więc w tym Torosie czy jak mu tam koła są jak 8′ (jeżeli się nie mylę). Ogólnie mniej dopracowany wg mnie więc jeśli już to lepsza byłaby jednak Inca. Niebawem wrzucę zdjęcie tego niesamowitego podwójnego bębna.

    #92902 Reply
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • Postów: 5 767
    • Postów: 5 788

    Kupiłbym taki skuter, czemu nie. za tą cenę dobra propozycja. Kupiłbym go i w domu rozłożył i złożył od nowa, zmieniając co nieco aby obniżyć awaryjność.

    #92933 Reply
    marbryl1
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 179
    • Postów: 180

    Cena kuszaca warto kupic komus kto chce nauczyc sie motoryzacji lacznie z mechanika.Dobre eksploatowanie i bedzie zadowolenie.Cena jak za rower tez marnej marki, a ile radosci dla mlodego.

    #93035 Reply
    ragaz
    Użytkownik
    • 7
    • Postów: 156
    • Postów: 163

    marbryl1 mówi: 17-03-2011 o 17:35 Cena kuszaca warto kupic komus kto chce nauczyc sie motoryzacji lacznie z mechanika. I z tym się zgadzam , każdy skuter ma swoje gorsze dni a z każdą „duperelą” latać do mechanika to porażka finansowa, nie chciałbym się uczyć pierwszych samodzielnych napraw na skuterze z 5000 czy więcej .Moim zdaniem na pierwszy skuter czemu nie.

    #93103 Reply
    SLOTERO
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 7
    • Postów: 7

    na początek bardzo dobry wybór !

    #93169 Reply
    detinko
    Użytkownik
    • 11
    • Postów: 56
    • Postów: 67

    z tego co czytam to z supermarketowymi skuterami nie jest tak źle jak z rowerami z tychże placówek. produkty rowero-podobne w cenie profesjonalnego siodełka (nie najdroższego)to szaleństwo. Skorzystam z okazji i zaapeluję: Nie kupujcie tego dzieciom, hamulce z „plasteliny” a reszta o twardości ołowiu. Na dentystę wydasz więcej niż za nowy skuter 🙂

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Opinie: Skuter z marketu: Czy warto?
Twoje informacje:




Back to top button