Opinie: Skuter i technika: Układ zapłonowy

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #93038
    MichalWujak
    Użytkownik
    • 118
    • 595Postów:

    Simson rok 1983 – zapłon elektroniczny przez wielu traktowany jako awaryjny lecz gdy eksploatacja odbywa się na orginalnych częściach to po prostu rewelacja.

    #93039
    MichalWujak
    Użytkownik
    • 118
    • 595Postów:

    Chodzi Ci o tzw. platynki czy o coś jeszcze innego?

    #93040
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • 5 786Postów:

    Platynki to zapłon mechaniczny 😉

    #93041
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • 5 786Postów:

    Platynki to zapłon mechaniczny 😉 Jemu chodzi pewnie o zapłon tyrystorowy

    #93042
    Sebastian437
    Użytkownik
    • 0
    • 18Postów:

    Tak właśnie zapłon tyrystorowy przypominam jest to rok 1983 który polski pojazd posiadał w tym okresie taki zapłon pewnie żaden chyba że się myle.

    #93043
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    Może wiecie czy w przeciętnym chińskim skuterze istnieje możliwość delikatnego przyspieszenia zapłonu?

    #93048
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • 5 786Postów:

    Hallotron najprawdopodobniej jest przykręcony do kartera na stałe więc nie ma takiej możliwości.

    #93049
    Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • 3 294Postów:

    jest taka możliwość, jeśli zamontujesz moduł z regulacją, nawet w simsonie miałem taki moduł 🙂

    #93050
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    No to nie wiem czy warto. Chodziło mi o zmianę zapłonu żeby lać benzynę 98 oktanów – jest czystsza.

    #93066
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • 5 786Postów:

    Możesz taką lać bez zmiany zapłonu, nic się nie powinno stać 🙂

    #93067
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    No właśnie wiem, że stać się nie powinno, bo sprawfdziłem ale pali mi wtedy więcej. Tylko dziwne, bo np. 98 z Neste, lub Statoila pali więcej niż 95 (i to sporo), a Ultimate 98 z BP pali mniej. Może ktoś wie dlaczego tak jest? Może to kwestia dodatków, a nie oktanów?

    #93260
    piter21051991
    Uczestnik
    • 2
    • 5Postów:

    Siemka:) mam pytanko… Rozchodzi się o to ze muszę zmieniać przerwę na świecy żeby mi skuter (4t) odpalił… jak zmniejszę przerwę do 0,25mm to pali na dotyk, 0,30 to już tak nie chętnie ale czasem załapie… a jak jest większą niż 0,35 to chociaż bym go chełtał przez 12h to nie odpali… może wie kros dlaczego tak jest??

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button