Opinie: Skoda Superb 2.0 TDI 2013: Bicie Kierownicy i Kół (Moja Przygoda, Moje Opinie)

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #312415 Reply
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • Postów: 1 592
    • Postów: 2 361

    Na szczęście olali mnie i nic nie odpisali na pismo, które dostali na CC 🙂

    #312416 Reply
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • Postów: 1 592
    • Postów: 2 361

    Praktycznie identyczna historia. Serio!

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #312417 Reply
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • Postów: 1 592
    • Postów: 2 361

    Miło kisiu Cie tutaj spotkać 🙂 Masz 100% racji. Jestem fanem programów interwencyjnych, w których czasami ukazywały się takie fenomeny, typu – nowe auto i 30 razy w serwisie. Ale nigdy nie sądziłem, że będzie to dotyczyć nowego auta, tej marki no i mnie 😉

    #312418 Reply
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • Postów: 1 592
    • Postów: 2 361

    Póki co ze strony Auto Wimaru cisza… weekend. Może jutro się coś zadzieje 🙂

    #312419 Reply
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • Postów: 1 592
    • Postów: 2 361

    No jasne, wielokrotnie. Bez rezultatu.

    #312420 Reply
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • Postów: 1 592
    • Postów: 2 361

    Chris – też masz Superba? Jakie masz felgi?

    #312421 Reply
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • Postów: 1 592
    • Postów: 2 361

    No widzisz, u mnie bije tylko przy przyśpieszaniu… To niestety okazuje się coś zupełnie innego, niż samo niedoważenie.

    #312422 Reply
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • Postów: 1 592
    • Postów: 2 361

    Panie Michale – jedynie co pomaga to wyważenie dynamiczne, albo wybranie się do salonu konkurencyjnej marki po uprzednim rozbiciu Superba.

    #312423 Reply
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • Postów: 1 592
    • Postów: 2 361

    Hej. Skoda doskonale wie o tym, że to jest problem związany z belką podsilnikową. Tylko jej wymiana na aluminiową pomoże.

    #312424 Reply
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • Postów: 1 592
    • Postów: 2 361

    Na 100% pewne info. Robił to Wimar Warszawa Jerozolimskie.

    #312425 Reply
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • Postów: 1 592
    • Postów: 2 361

    Tak, dlatego potwierdzam na 100%, że temat Skodzie jako centrali jest już znany, bo mnóstwo już ich wymienili. Za każdym razem udają idiotów, którzy nie wiedzą o co chodzi. Koszt tej operacji jest spory. Generalnie ta belka, którą masz teraz to kawałek blachy grubości żyletki, która przenosi wszystko na układ kierowniczy.

    #312426 Reply
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • Postów: 1 592
    • Postów: 2 361

    Przechodziłem dokładnie przez to samo. Działaj zero jedynkowo – albo belka, albo samochód. Nawet nie masz co wymieniać na nowego Superba, bo każdy tak ma.

    #312427 Reply
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • Postów: 1 592
    • Postów: 2 361

    O fak. Dynamiczne pomaga, to prawda. Jestem bardzo zdziwiony. Jeśli dynamiczne nie pomoże to oddaj ten złom na… złom. Chyba, że ściemniają i belki nie wymienili.

    #312428 Reply
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • Postów: 1 592
    • Postów: 2 361

    Oceniam, że dynamiczne zawsze o 80-90% eliminowało problem. Nie wymieniaj na nowy, bo będzie miał to samo.

    #312429 Reply
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • Postów: 1 592
    • Postów: 2 361

    Hej. Nie ma to nic wspólnego z indexem. Wyłącznie z belką pomocniczą silnika.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Opinie: Skoda Superb 2.0 TDI 2013: Bicie Kierownicy i Kół (Moja Przygoda, Moje Opinie)
Twoje informacje:




Back to top button