Opinie: Romet Zetka 50: Z bliska
- This topic has 10 odpowiedzi, 7 głosów, and was last updated 11 years, 9 months temu by
Raffo.
- AutorWpisy
- 5 maja 2011 dnia 19:45 #93489
Ładny motorek, ale nie powiedziałbym, że jest to kopia Suzuki GN 125, bo Suzuki GN 125 i 250, to soft choppery 😉
5 maja 2011 dnia 22:08 #93490Mam ten motorek i powiem tak : szajsen 😛 Silnik słaby chociaż jest to ten sam licznik jak w w/w pojazdach ale obrócony do pionu. Duża masa (jest to 152 z silnikiem 50) = mała prędkość i niestety duże wibracje ;( Ale ten motorek ma też parę zalet : jest ładny, ma w miare dobre opony. Skomentowałbym ten motorower tak : “chińska precyzja, polski temperament” 😛 Pozdrawiam Michał
5 maja 2011 dnia 22:09 #93491(jest to 125* z silnikiem 50)
6 maja 2011 dnia 18:09 #93492To jest szajsen 🙁
6 maja 2011 dnia 18:15 #93493A na jaką cholere ktoś wsadzał ten prędkościomierz do 120 kmh on powinien być wyskalowany do max 65 .
6 maja 2011 dnia 20:38 #93494”Posiada inny silnik, niż Zipp Neken, Barton Fighter, Zumico GR500 czy Kymco Nexxon.” To co tam siedzi za silnik skoro nie 139FMA, ten silnik siedzi w Bartonie, Ogarach, Shockach itp.
6 maja 2011 dnia 21:15 #93495To jest 139FMB (tak na silniku pisze) tyle ,że odwrócony do pionu 😉 Do obrócenie zmniejszyło jego osiągi o jakieś 3/4 ale co tam :P. A więc jest to ten sam silnik co w w/w pojazdach
7 maja 2011 dnia 00:06 #93500To jest silnik firmy Senke. Motorower może i ładny, ale jakość wykonania i osiągi są tragiczne.
7 maja 2011 dnia 13:06 #93501Mój kolega ma Zipp’a Shock i kupił moduł odblokowany za 35zł… Osiągi na dzień dzisiejszy 80-85km/h (kierowca jest lekki). Przyśpieszenie nie za dobre ale jak się rozchula to 2T zostawia w tyle.
21 lutego 2012 dnia 16:29 #95443osiadi sa bardzo dobre lepszego z ata kase sie niekupi
1 marca 2012 dnia 14:32 #95555nie ma takich złych osiągów ta zetka jak na 50, nie przesadzajmy. tak jak pisze buczek – za tę cenę jeden z lepszych (mówię oczywiście o nówkach, z gwarancją).
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.