Opinie: Romet SCMB 250, ADV 250, Classic 400 i RCR 125: TVN Turbo sprawdza nowości 2016

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #291605
    Ania Grzelak
    Moderator
    • 170
    • 170Postów:

    I bardzo dobrze. Im więcej marek i modeli, tym lepiej, każdy coś dla siebie znajdze. Na szczęście przedziały cenowe też są różne (patrz ferro 125), więc szansa ponownego ^zmotocyklowania^ narodu jest :-))) Jeszcze żeby ludzi było stać i na sprzęt i na robienie uprawnień, to będzie git 😉

    #291627
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • 2 361Postów:

    Tyle, że normy emisji spalin spowodują, że ceny jeszcze urosną.

    #291628
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 821Postów:

    To się przerzucimy Rowery:)

    #291630
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • 4 665Postów:

    Ceny tak czy inaczej muszą się dostosować do rynku. Będziemy w motorynkach mieć euro4, ale za to koła będą drewniane i bez hamulców
    🙂 Taki mamy klimat :-)))

    #291633
    eadem
    Uczestnik
    • 11
    • 2 328Postów:

    … i zacznie się downsizing w motocyklach
    *
    Rozmowa dziś:
    – Czym jeździsz?
    – Sześćsetą
    – Wow!

    Rozmowa za 5 lat:
    – Czym jeździsz?
    – Ćwiartką
    – Szacun!

    #291635
    Druid
    Uczestnik
    • 0
    • 2 876Postów:

    Najwięcej jednak przyrośnie motocykli w wersji 1/8… 😉
    Ludzie są leniwi i oszczędni. Optymalnie jest jednak wykosztować się na kat B i nie marnować więcej pieniędzy, tylko jeździć… ;)))

    #291641
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • 4 665Postów:

    Tyle że wtedy, za jakiś czas, będzie powtórka z 50. 125cm/15KM to za mało, więc tuning i jazda bez uprawnień na sprzętach bez działającego OC (150, 200… 20, 25, 30KM). Pewnie tylko w nieco mniejszej skali, bo jednak świadomość zagrożenia nieco większa w tym przedziale wiekowym…

    #291646
    Druid
    Uczestnik
    • 0
    • 2 876Postów:

    Ech, no o tym, to chyba wczoraj dyskutowaliśmy. Bez egzekwowania prawa nic tu się nie zmieni. Dopóki nie zaczną losowo sprawdzać maszyn i uprawnień ^szoferów^, to faktycznie nic się nie zmieni i będzie tak, jak napisałeś…

    #291647
    eadem
    Uczestnik
    • 11
    • 2 328Postów:

    BTW: kiedyś widziałem Suzuki RGV 250 na allegro, rejestrowane na motorower. Nic mnie nie zdziwi.
    https://youtu.be/j5ii5xF_eQ0?t=1m52s

    #291649
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • 4 665Postów:

    No przecież, nawet brzmi jak motorower :-)))))))

    #291651
    eadem
    Uczestnik
    • 11
    • 2 328Postów:

    A pomyśl jaką miałbyś z tego kosiarkę na tę swoją działkę 😀

    #291653
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • 4 665Postów:

    Szybką :-))))))))))))))))))))))))))))

    #291663
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 821Postów:

    RGV 250 fajne tylko na 50 to idiota policjant dał by sie nabrać bo tam jest v2,ale jeśli chodzi o sam moto to wypierd ma konkret jaszcze w wersji 62 kuce to dla łysego w sam raz tylko jak ciśniesz pali kjak polonez:D
    Wracając do tematu to jak dla mnie jeszcze z 10 importerów by sie przydało i ceny nie wzrosną aż tak bo konkurencja jest zdrowa.

    #291667
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • 4 665Postów:

    Święte słowa, Paci. Ale Romecik łapie pod siebie co może i trochę to ^przycina^ -:)
    *
    Fajny zapis temp. w prognozie pogody widziałem przed chwilą: -0°C…
    ^Mniej niż zeroo-o, mniej niż zeroo-o
    O! O! O! O!^

    #291677
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 821Postów:

    Niestety na naszym rynku z większych importerów to junak i romet a przydał y sie taki nagły atak chińczyka z takim samym asortymentem lecz tańszym to i oni by spuścili z tonu,tak było z kymco były drogie są w cenie rometa i junaka.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button