Opinie: Romet RS 50: Pierwsza z nowości 2013

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #101612
    Skuterowo.com
    Użytkownik
    • 318
    • 327Postów:

    fajny fajny tylko mogliby robić mocniejsze silniki. Tak z 5km.

    #101627
    Baniak
    Użytkownik
    • 1
    • 102Postów:

    Nie wiem czemu upierają się ciągle przy 4t… Zrobili by dwie wersje silnikowe albo jakiś model w 2t, za pewnie lepiej by im to wyszło bo masa tego cuda mała nie jest a silnik ma max 4km.

    #101688
    kamilosgr200
    Użytkownik
    • 0
    • 6Postów:

    ile on może kosztować?

    #101689
    DooOminO
    Użytkownik
    • 56
    • 1 610Postów:

    Może zostają przy 4t bo chcą żeby to jakoś brzmiało, a nie wygląd ścigacza a reszta jak piła..

    #101693
    matol1798
    Użytkownik
    • 27
    • 750Postów:

    kamilosgr200 napisał:

    ile on może kosztować?

    Pewnie z 4900 zł.

    #101703
    matex85
    Uczestnik
    • 4
    • 74Postów:

    do DooOminO. co do tej piły…. chciał byś mieć np. golfa 3 z silnikiem 1.4 który ma piękny dźwięk i udaje lamborghini? czy normalny rasowy samochód o dobrych osiągach i dźwięku jak „piła”? jeżdżenie takim golfem trochę tandetą zalatuje… jeśli zrozumiałeś moją metaforę, napisz mądrą odpowiedź.

    #101717
    DooOminO
    Użytkownik
    • 56
    • 1 610Postów:

    matex85 napisał:

    do DooOminO.
    co do tej piły…. chciał byś mieć np. golfa 3 z silnikiem 1.4 który ma piękny dźwięk i udaje lamborghini? czy normalny rasowy samochód o dobrych osiągach i dźwięku jak „piła”? jeżdżenie takim golfem trochę tandetą zalatuje… jeśli zrozumiałeś moją metaforę, napisz mądrą odpowiedź.

    niby tak, dlatego nie podobają mi sie 50tki z wygladu scigacza, widzialem w 2t moze osiagi ma ale reszte to wiocha brzmi jak mini cross lub husqvarna

    #101719
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • 5 786Postów:

    Tyle że taki motorower ma zapier#$%ać a nie brzmieć. 4T 50 ccm są mułowate i wolne i nic tego nie zmienil

    #101721
    CEFA
    Użytkownik
    • 15
    • 844Postów:

    madi napisał:

    Tyle że taki motorower ma zapier#$%ać a nie brzmieć. 4T 50 ccm są mułowate i wolne i nic tego nie zmienil

    nic tego nie zmieni ?
    dzwiek 2t nie kazdemu sie podoba (to tez jest argument)
    a majac kolego choc troche pojecia o mechanice zrobisz zrywne i szybkie 4t , fakt ze kosztuje to troche wysilku i nakladu pracy oraz wiedzy i umiejetnosci ale jest osiagalne jezeli ktos tego nie umie to racja kupic od razu 2t bo z 4t nie poradzi sobie w 50cm3 z osiagami i bedzie mial mula

    #101730
    HugoBoss
    Uczestnik
    • 93
    • 3 265Postów:

    madi napisał:

    Tyle że taki motorower ma zapier#$%ać a nie brzmieć. 4T 50 ccm są mułowate i wolne i nic tego nie zmienil

    To po co kupujesz takiego mula jak Router? Porazka

    #101735
    Gumol344
    Użytkownik
    • 1
    • 25Postów:

    Kolejna lipa,mogliby robić 2T i nieco lżejsze

    #101779
    Sebek900
    Użytkownik
    • 2
    • 32Postów:

    Te przednie światła przypominają mi światła yamahy r1 😀

    #101808
    Im_Jurek
    Użytkownik
    • 4
    • 484Postów:

    2t to byłoby okropne wyjście, niech lepiej zmodernizują ten silnik 4t – on się aż prosi o wtrysk paliwa, 4-zaworową głowicę, czy chłodzenie cieczą – z 4t można wycisnąć grubo ponad 10 koni ale trzeba wiedzieć jak. Da się wykonac taki silnik, ale do wykonania samego prototypu potrzeba, dziesiątki innych różnych obrabiarek na wykonanie tego 10 konnego 4t 50 ccm ( przy trwałości na min 2000 km ),ale taki projekt pochłonął by około 0,5 mlnzł , o ile nie kilka mln – nie wezmą się za to przez kilka lat, przynajmniej dopóki patenty chronią zoomera – gdyby przestali to mogliby skopiować ten silnik i git, ale są te patenty więc Honda jest o jakieś 20 lat do przodu .

    #101816
    DooOminO
    Użytkownik
    • 56
    • 1 610Postów:

    10 KM z 50 ccm 4t?

    #101818
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • 5 786Postów:

    HugoBoss napisał:

    madi napisał:
    Tyle że taki motorower ma zapier#$%ać a nie brzmieć. 4T 50 ccm są mułowate i wolne i nic tego nie zmienil

    To po co kupujesz takiego mula jak Router? Porazka

    Odpowiedź masz w temacie grupy mazowieckiej.

    CEFA prosze bardzo wyciągnij z 4t bez wymieniania cylindra tyle co z 2t tej samej pojemności. Motocykle 125 ccm 4t jadą lekko ponad 110- 120 max. A 2t ? Ponad 50 km/h szybciej. Kiepsko?

    #101819
    motomaniak39
    Użytkownik
    • 6
    • 32Postów:

    Znowu 4T :c Przecież 2T lepsze osiągi ma, i lepszy dźwięk (duuużo lepszy) od 4T, ale nie.. bo romet musiał się uprzeć na tym że 4T jest ekonomiczny -.- Sam chętnie bym kupił tego rs albo rr bo są fajne, ale nie kupię takiego szajsu z 4suwem :/ a silnika się nie opłaca zmieniać. Motorower będzie kosztował ok. 4 tys a dobry silnik 2T (np. minarelli am6) jakieś 1-1,5k… Niech romet w końcu zrobi jakiś 'sportowy’ motorower (coś na podobę rr, rs, bo zajebiście wyglądają) ale w 2T, na 100% będzie miał większe zarobki!

    #101856
    DooOminO
    Użytkownik
    • 56
    • 1 610Postów:

    motomaniak39 napisał:

    Znowu 4T :c
    Przecież 2T lepsze osiągi ma, i lepszy dźwięk (duuużo lepszy) od 4T, ale nie.. bo romet musiał się uprzeć na tym że 4T jest ekonomiczny -.-
    Sam chętnie bym kupił tego rs albo rr bo są fajne, ale nie kupię takiego szajsu z 4suwem :/ a silnika się nie opłaca zmieniać. Motorower będzie kosztował ok. 4 tys a dobry silnik 2T (np. minarelli am6) jakieś 1-1,5k…
    Niech romet w końcu zrobi jakiś 'sportowy’ motorower (coś na podobę rr, rs, bo zajebiście wyglądają) ale w 2T, na 100% będzie miał większe zarobki!

    2t ma lepszy dzwiek ?;| Nie ma to jak motocykl z silnikiem pily spalinowej..

    #101857
    like70
    Użytkownik
    • 1
    • 34Postów:

    50cc w 4t to jakaś pomyłka motoryzacji. 125-tki to rozumiem, w 4t sprawują się nieźle, ok 10 km co pozwala sensownie śmigać. Jak będą sprzedawać takie motorowery (50 4t) to nie dziwię się, że kierowcy narzekają na jednoślady,że zawalidrogi. Takim ścigaczem wyminie wszystkich na światłach a potem zablokuje pas ruchu. I za chwilę na forum: „wolno jedzie i staje pod górę”

    PS Dźwięk kosiarki mi nie przeszkadza.

    #101862
    Sebek900
    Użytkownik
    • 2
    • 32Postów:

    ale chociaż ta 'piła spalinowa” się jakoś ciągnie a nie tak jak 50 4t na czwartym biegu wgl niema mocy zęby tym jechać :d

    #101877
    Tadzik
    Użytkownik
    • 0
    • 8Postów:

    co to za nowość skoro produkt podobny ma Zipp i Keeway? jest się czym chwalić, chyba kopiowaniem innych…

    #101937
    motomaniak39
    Użytkownik
    • 6
    • 32Postów:

    DooOminO- '2t ma lepszy dzwiek ?;| Nie ma to jak motocykl z silnikiem pily spalinowej..’ Może dla cb to piła, dla mnie to rasowa szlifierka! poza tym, 2T szybciej stoi 😉 Pozdrawiam ;]

    #101939
    motomaniak39
    Użytkownik
    • 6
    • 32Postów:

    HugoBoss pisze: 'Tyle że taki motorower ma zapier#$%ać a nie brzmieć’ Z tym też jest dziwnie. W przepisach jest że motorower to pojazd z silnikiem o poj. skokowej nie przekraczającej 50cc oraz o konstrukcji która ogranicza jego prędkość do 45km/h, więc motorower (zgodnie z przepisami) nie może zapierdalać, ale skoro prawie wszystkie takie 'sportowe 50′ są odblokowane zaraz po kupnie, to po co się pier*olić z 50cc, skoro prawie wszyscy łamią prawo? Jak kupię sb rieju rs2 (w planach) to włożę mu cylek 90cc, albo cały silnik 125cc, wtedy będzie latać!

    #101940
    motomaniak39
    Użytkownik
    • 6
    • 32Postów:

    W artykule pisze tak: 'Czterosuwowy silnik ma zapewniać niepozorne brzmienie, ale osiągi raczej nie będą oszałamiające’, tzn, że nawet gościu który to pisał ma w ch*ju przepisy, więc czemu my mamy być takimi piz*ami i jeźdić na zablokowanej 50?! , skoro ma taki potencjał? 🙂

    #101942
    DooOminO
    Użytkownik
    • 56
    • 1 610Postów:

    motomaniak39 napisał:

    W artykule pisze tak: 'Czterosuwowy silnik ma zapewniać niepozorne brzmienie, ale osiągi raczej nie będą oszałamiające’, tzn, że nawet gościu który to pisał ma w ch*ju przepisy, więc czemu my mamy być takimi piz*ami i jeźdić na zablokowanej 50?! , skoro ma taki potencjał? 🙂

    kto jezdzi zablokowanym ten jezdzi..

    #101945
    Anonim
    Nieaktywny
    • 22
    • 398Postów:

    Mi to przypomina zippka Pro;), jakby takie coś miało blokadę do 45km/h to już była by totalna porażka.
    Wtedy to pod górkę chyba na jedynce byłby problem;)

    a i tak pewnie na 4-biegu będzie zamulał..;/.

    #101962
    motomaniak39
    Użytkownik
    • 6
    • 32Postów:

    serafinq- jak motorower nie ma blokady do 45km/h to nie jest motorowerem tylko motocyklem 😉
    a do kierowania motocyklem potrzebne jest prawo jazdy. jak go nie masz (a masz tylko kartę motorowerową) to motocykl na złom i 500zł mandatu + wpier*ol w domu ;]
    a jak nie przekroczysz prędkości 45 km/h, to w razie kontroli policja i tak ma prawo cię wziąć na rolki. będzie 45.000000001 km/h i żegnaj motorowerze 😉
    dlatego myślę coraz bardziej nad kupnem takiej blokady na allegro, ustawię de do 45km/h i jak wezmą na rolki to w razie czego włączę i git 😉

    #101963
    motomaniak39
    Użytkownik
    • 6
    • 32Postów:

    DooOminO, czyli pewnie Ty ;x

    #101969
    Anonim
    Nieaktywny
    • 22
    • 398Postów:

    motomaniak39 napisał:

    serafinq- jak motorower nie ma blokady do 45km/h to nie jest motorowerem tylko motocyklem 😉
    a do kierowania motocyklem potrzebne jest prawo jazdy. jak go nie masz (a masz tylko kartę motorowerową) to motocykl na złom i 500zł mandatu + wpier*ol w domu ;]
    a jak nie przekroczysz prędkości 45 km/h, to w razie kontroli policja i tak ma prawo cię wziąć na rolki. będzie 45.000000001 km/h i żegnaj motorowerze 😉
    dlatego myślę coraz bardziej nad kupnem takiej blokady na allegro, ustawię de do 45km/h i jak wezmą na rolki to w razie czego włączę i git 😉

    Spokojnie niemusisz mnie uczyć;). tego typu motorowery nie posiadają prawie wcale blokad;) i rozpędzają się do 75km/h (+|-zależne od opony) oczywiście żeby się do tego rozpędzić trzeba odczekać dobrą chwile;).

    #101972
    HugoBoss
    Uczestnik
    • 93
    • 3 265Postów:

    motomaniak39 napisał:

    HugoBoss pisze: 'Tyle że taki motorower ma zapier#$%ać a nie brzmieć’
    Z tym też jest dziwnie. W przepisach jest że motorower to pojazd z silnikiem o poj. skokowej nie przekraczającej 50cc oraz o konstrukcji która ogranicza jego prędkość do 45km/h, więc motorower (zgodnie z przepisami) nie może zapierdalać, ale skoro prawie wszystkie takie 'sportowe 50′ są odblokowane zaraz po kupnie, to po co się pier*olić z 50cc, skoro prawie wszyscy łamią prawo?
    Jak kupię sb rieju rs2 (w planach) to włożę mu cylek 90cc, albo cały silnik 125cc, wtedy będzie latać!

    Nie cytuj mnie bo ja tego nie napisałem.

    #101979
    DooOminO
    Użytkownik
    • 56
    • 1 610Postów:

    motomaniak39 napisał:

    serafinq- jak motorower nie ma blokady do 45km/h to nie jest motorowerem tylko motocyklem 😉
    a do kierowania motocyklem potrzebne jest prawo jazdy. jak go nie masz (a masz tylko kartę motorowerową) to motocykl na złom i 500zł mandatu + wpier*ol w domu ;]
    a jak nie przekroczysz prędkości 45 km/h, to w razie kontroli policja i tak ma prawo cię wziąć na rolki. będzie 45.000000001 km/h i żegnaj motorowerze 😉
    dlatego myślę coraz bardziej nad kupnem takiej blokady na allegro, ustawię de do 45km/h i jak wezmą na rolki to w razie czego włączę i git 😉

    To jest Polska, ciekawe skad maja rolki wytrzasnąc..

    „45.0000000001” Wiesz wgl jak mała liczbe po przecinku napisales? takie cos sie zaokrągla

    motomaniak39 napisał:

    DooOminO, czyli pewnie Ty ;x

    why? nie wiem jak mam rozumiec odp..

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button