Opinie: Regulacja gaźnika motocyklowego: Po co w ogóle to robisz?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #301479
    Damian Śmigielski
    Użytkownik
    • 22
    • 27Postów:

    szczerze mówiąc to przeczytałem ten artykuł i witki mi opadły. Oczywiście że jak się nic nie dzieje to się nie rusza gaźników/gaźnika (nawiasem mówiąc rozjechanie się gaźników może być tragiczne w skutkach a nie lekko przeszkadzające) tylko że oferty sprzedaży ^ z gaźnikiem po regulacji^ na ogół nie dotyczą motocykli w wieku 3 miesiące tylko kilkulatków. A tam już zasyfienie układu paliwowego jest znaczne. Takich tematów mam jeszcze kilka: – pompowanie kół – po co to robisz? – oddychasz – po co to robisz – naprawiasz zawieszenie – po co to robisz? też sie tych czynności nie robi profilaktycznie tylko dlatego że TAKA JEST POTRZEBA.

    #301480
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • 4 665Postów:

    Mam wrażenie, że artykuł dotyczy ^dużych^ motocykli, gdzie czynności serwisowe są co 10-20K, a my tu w większości przypadków gadamy o 50ccm, 70, 90, maksymalnie 125. Chłopaki od motorowerów częściej zmieniają całe gaźniki (bo już się rozpadły), niż Pan Redaktor olej w swojej Afryce :-))) A grzebanie w gaźniku pierdzika, żeby wycisnąć z niego kolejne 5km ponad 45km/h to przykra konieczność 🙂

    #301481
    pinio6
    Uczestnik
    • 1
    • 8Postów:

    Dokładnie tak wyżej Zulus pisze ze dotyczy dużych motocykli, ja wymieniłem w gaźniku iglicę i dysze- jest super. Strona się zmienia ze skuterowo na jednoślad (motocykle):(

    #301506
    jas13
    Uczestnik
    • 0
    • 98Postów:

    Panie Redaktorze przeczy Pan sam sobie. Na stronie Junaka znalazłem kompletnie niechcący takie coś http://www.junak.com.pl/blog/wpis/93/Junak-radzi–Jak-wyregulowac-gaznik-.html

    #301507
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 821Postów:

    a ja bzdur nie komentuję o po co mam na to kalorie spalać,już spaliłlem za dużo na ten wpis.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button