Opinie: Peugeot Metropolis 400: Eksperymentalne wideo

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #168781
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • Postów: 2 361

    ta forma jest OK

    #168788
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 942

    chyba sie więcej dowiedziałem niż z innych testów.

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #168791
    ZOW
    Uczestnik
    • Postów: 195

    Przekazanie sporej porcji wiedzy w bardzo przystępnej formie.

    #168792
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • Postów: 2 361
    #168793
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 133

    podstawowe pytanie – jak to jest rejestrowane? Trójkołowiec lekki? Samochód? Motocykl?

    #168794
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 942

    ja bym tak powiedział.
    poprzedni sensowny test to był chyba ten z Quantum R. A reszta tych testów to po prostu prezntacje i skąpa garść jakichś detali.

    #168802
    roomcajz
    Uczestnik
    • Postów: 1 073

    Wyglada jak fajna zabaweczka/ gadżet. Za ceene 38 kaflli to można w salonie kupić mpotocykl pojemnosci ok 800 ccm z kołami 17 cali a nie 13 – bo ten tak wygląda. Swoja drogą ciekawe jak na koleinach sie zachowuje

    #168816
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • Postów: 2 361

    izdebski12 napisał:

    podstawowe pytanie – jak to jest rejestrowane? Trójkołowiec lekki? Samochód? Motocykl?

    Niestety wyłącznie na kategorię A. W sumie się nie dziwię. Wbrew pozorom na tym też można zaliczyć szlifa.

    #168826
    Pawel_L
    Użytkownik
    • Postów: 5

    Bardziej mi się podoba ta forma – subiektywna, niedoskonała technicznie, ale autentyczna. Do pełni szczęścia brakuje opinii o spalaniu i wrażeniach z jazdy z pasażerem. A co do pedału hamulca – z tego co wiem, dzięki niemu takie pojazdy można prowadzić na Zachodzie mając tylko kat. B.

    #168847
    Szymonk
    Użytkownik
    • Postów: 57

    No no.. ;p ten test był jednych z najlepszych szczerze ci powiem ;p Reszta też jest dobra ale ten jakoś najbardziej wpadł mi do gustu ;).

    #169045
    watermelon
    Uczestnik
    • Postów: 79

    Mi też bardziej odpowiada taki rodzaj prezentacji – pojazd pokazany w ogóle i szczególe (a nie tylko artystyczne ujęcia napisów na stacyjce czy ułożenia diod w kierunkowskazie), omówione najważniejsze cechy pojazdu… Brakuje tylko pokazania jak jeździ, nawet stojąc obok niego jak rusza, zatrzymuje się (chętnie zobaczyłbym jak w praktyce wygląda hamowanie tym cudem).

    #169052
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 2 986

    Na zachodzi Piaggio wprowadziło wersję MP3 na kat. B, chodziło tam o zwiększony rozstaw przednich kół, żeby spełnić wymogi. Taką ciekawostkę kiedyś wyczytałem, na Burgmanii bodajże.

    #169063
    roomcajz
    Uczestnik
    • Postów: 1 073

    Jesli mogę coś doradzic to przy tego typu testach można aby wprowadzić jakiś ład i stały schemat oceny i w obrobionym materiale wyświetlać tytuł działu. Np po kolei silnik, napęd, bezpieczenstwo, ergonomia, spalanie, wrażenia z jazdy. Bo tak to nie jest test tylko luźna gadka 2ch gości, obaj wydają się zaskoczeni i odkrywają sprzęt dopiero na wizji. Powinno być tak że już wiecie czy to jest kontrolka ciśnienia w kołach czy jednak licznik ile kół jeszcze zostało w pojeździe. Wiem ze dostajrecie sprzęt od dilera i macie go zareklamowac, spoko, prawa rynku ale na Boga znajdzcie czasem jakieś wady. Bo każdy ma jakieś. Taki test zadowoli mało wymagajacego odbiorce, bez urazy. Taki odbiorca nie ma zwykle jednak 40 kafli na takie cudo. Gdyby test zrobić bardziej profesjonalnie, tak by dziadek z brodą w kryzysie wieku średniego też ten test obejrzał. Określenie że fajny sprzęt to nie test. Potrzeba konkretow.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button