Opinie: Nowy Zipp Pro 50: Na własne oczy

Ten obrotomierz ( o ile można to tak nazwać ) to jedna wielka porażka.

Oj chciałbym takiego Zippka…ale cóż tylko marzenia zostają… :frowning:

Ostatnio nawet siedziałem na takim, jakiś miesiąc temu…ogromny i wogóle nie wygląda na 50ccm

całość to porażka, nawet za dopłatą bym go nie wziął.

A ja tam bym wziął :slight_smile: to prawie jak mój nexxon tylko wygląd o wiele fajniejszy, mnie sie podoba

właśnie ten wygląd jest do kitu… taka karykatura motocykla z słabym (jak na ta wagę silnikiem). Już lepsza by była 125, bo jako tako by to jeździło. Ale 125 to już na A1 jest.

Kupiłbym tego Zipp’a Pro ale … : - obowiązkowo mocniejszy silnik (choćby Minarelli 2T) - zabudowanie miejsca w którym widać silnik (ogromna dziura) - to zdradza pojemność pojazdu - ogarnięcie plastików, licznika, obrotomierza itd.

ja tam go niezbyt lubię, według mnie od początku to porażka… gdyby jeszcze to było 2T… No ale silnik 4T w skuterze stylizowanym na ścigacza…? ;/

Ta podróbka ogara 900 kolejne chinskie gówn…ooooooooo no totalna porażka.

ja mam pro 50 i nie narzekam ,sprawuje się świetnie centralna stopka tylko do poprawki była ale sam to przerobiłem bo jak by go kto popchnąć to motor by mógł się obalić

I jak się jeżdzi na pro 50? jaki vmax osiąga ?

dobrze się jeździ skuter to jak zabawka podłóg niego , jest na dotarciu to nie piłuje go narazie

Żal mi was i tego pro 50. To przy 70 zaczyna się dusić i dalej nie chce iść . Ścigałem się z tym Pro (gówno) 50 i ja doszedłem do 70 a on Zaczynał 60 . W tej samej cenie albo nawet mniej można kupić o niebo szybszą Aprilia rs 50. Więc ja nie widzę sensu kupna takiej padaczki

Domo zauważ że to 4T i w dodatku dosyć ciężkawy…wystarczy zmienić zębatki i napewno by sie polepszyło…choc nie powiem, podoba mi sie i chciałbym, takiego mieć to jakoś dziwnie bym się czuł jadąc tak wyglądającym rasowo moto tylko 70

Żółwik, gdyby w tym motorowerze był silnik 2T, najlepiej AM6 to jeszcze by można go zaakceptować… A tak to pojedzie 70 (realne 60) i koniec… :confused:

Madi a co byś wolał RSke czy tego niby ścigacza :slight_smile: RS 50 leci 100 przy dobrych wiatrach i z dobrej górki nawet 110 a Pro 50 ledwie 60 z wielkiej góry z tornadem 75 Ceny są podobne tylko że RSka jest chłodzona cieczą Więc nie wiem jakim trzeba być debilem żeby kupić pro 50

jesli zipp to tylko simply pro zostaje daleko

Mam takiego PRO (czerwony) i sie dobrze spisuje , to fakt że RS-ka albo cos innego 2T jest szybsze ale PRO jest bardzo ekonomiczny (u mnie max 3L/100km) , a jeżeli dla kogos jest za słaby to za około 700zł mozna dokupic silnik 125ccm i chłodnice oleju za jakies 200zł i wystarczy . Inne RS-ki itd zostają w tyle .

“Madi a co byś wolał RSke czy tego niby ścigacza :slight_smile: RS 50 leci 100 przy dobrych wiatrach i z dobrej górki nawet 110 a” Pewnie że RSkę :slight_smile: apollo może i tak ale jakość takiego silnika 125 i ogólnie całego PRO będzie nieporównywalna do RS. Do tego mając silnik 125 mogą Ci dowód zabrać a w razie wypadku płacisz z własnej kieszeni za szkody, leczenie itd

madi żadna seryjna 50 nie poleci ci 100 km/h może z górki i przy bardzo silnym wietrze może poleci to 100 km/h. A co do tego zippa to polecam go w 100%, jutro jadę po jego odbiór