Opinie: Nowy Junak M16 125 ccm na prawo jazdy B: Prezentacja

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Wasze Opinie Opinie: Nowy Junak M16 125 ccm na prawo jazdy B: Prezentacja

Ten temat zawiera 8 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 4 lata, 5 miesiące temu.

Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #188674
    Zdjęcie profilowe paci
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 737

    Ale muszę przyznać że żebra na garkach w tego typu motocyklu to podstawa a w piaggio mi tego zabrakło.

    #188672
    Zdjęcie profilowe Ania Grzelak
    Ania Grzelak
    Moderator
    • Postów: 170

    Czyli taki Piaggio LeonArt Daytona 125 w wersji budżetowej

    Piszę, redaguję, wspieram i kocham dwa kółka.
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

    Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

    • 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
    • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
      • jazdy testowe Triumph
      • grill
      • 20% rabatu na odzież
    #188684
    Zdjęcie profilowe WodzuWGK
    WodzuWGK
    Użytkownik
    • Postów: 422

    Chłodzenie cieczą nie załatwia sprawy ?

    Kiedyś Kymco New Dink 50 obecnie Aprilia SR Max 125 i.e.
    #188712
    Zdjęcie profilowe paci
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 737

    WodzuWGK chodzi o wygląd mogli nawet dla lipy te żebra dać,jak by virago czy harley wyglądał z gładkimi garami ,żadnego uroku by ie miały.a chłodzony cieczą z żeberkami był np;SUZUKI VS 800 INTRUDER i wygląd był i chłodzenie.

    #188714
    Zdjęcie profilowe WodzuWGK
    WodzuWGK
    Użytkownik
    • Postów: 422

    Fakt użebrowane gary wyglądają lepiej. Zastanawiam się dlaczego Junak firma z takimi tradycjami nie opracuje własnego projektu motocykla tylko musi „pożyczać” od innych.

    Kiedyś Kymco New Dink 50 obecnie Aprilia SR Max 125 i.e.
     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
    #188715
    Zdjęcie profilowe paci
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 737

    bo lecą po najmniejszej lini oporu zrobili 650tkę i już się nie chce a junak to cf moto oni głównie na quadach sie skupiają[konkretne robią miałem okazję wytyrać takiego w terenie] a motocykle robili swoje nie tak dawno i choppery w automacie kiedy rometowi się o tym nie śniło;obejżyj kilka.
    http://www.autoevolution.com/news/cfmoto-cruz-the-funny-half-chopper-half-scooter-machine-58363.html
    http://i00.i.aliimg.com/photo/v0/60118384062_1/CFMOTO_250CC_MOTORCYCLE_HIGH_SPEED_CHOPPER.jpg
    http://moto.zombiedrive.com/cf-moto/2009-cf-moto-v3-sport.html

    #188721
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 371

    WodzuWGK napisał:

    Fakt użebrowane gary wyglądają lepiej. Zastanawiam się dlaczego Junak firma z takimi tradycjami nie opracuje własnego projektu motocykla tylko musi „pożyczać” od innych.

    Ponieważ Junak to nigdy nie była firma tylko nazwa projektu motocykla a realnie była to kooperacja masy podmiotów i fabryk.
    Popatrz:
    powinno sie odpalić od 5:14
    https://youtu.be/9xXr96YDcBs?t=314

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #188748
    Zdjęcie profilowe WodzuWGK
    WodzuWGK
    Użytkownik
    • Postów: 422

    Dzięki Womat za linka – bardzo ciekawe i z przyjemnością obejrzałem cały film a potem inne z tego kanału – kawał wiedzy o historii motocykli.

    Kiedyś Kymco New Dink 50 obecnie Aprilia SR Max 125 i.e.
    #188749
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 371

    no, fajnie gość opowiada

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie