Opinie: Nowe RMT: DayStar 125, Roadwin 125R, Steezer 125 oraz RMT S3 125

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Wasze Opinie Opinie: Nowe RMT: DayStar 125, Roadwin 125R, Steezer 125 oraz RMT S3 125

Ten temat zawiera 2 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe anonim Anonimowy 3 lata, 7 miesiące temu.

Oglądasz 3 posty - 1 przez 3 (z 3 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #301493
    Zdjęcie profilowe Leszek Śledziński
    Leszek Śledziński
    Jednoślad.pl
    • Postów: 2 361

    Bardzo słuszne uzupełnienie w opisie w stosunku do materiału video, że Daystar posiada jednak chłodnicę oleju. Z dostępnością części i serwisem w sieci rometa, to bym jednak aż tak nie szarżował… Zobaczymy :-)))

    Testuję nowy Sklep Jednoślad.pl. https://sklep.jednoslad.pl
    #301588
    Zdjęcie profilowe jas13
    jas13
    Użytkownik
    • Postów: 98

    Zulus: Może tworze lekką teorię spisku, ale gdyby Keeway, Hyosung i Daelim weszłyby na rynek samodzielnie z własną siecią serwisową, wtedy stanowiłyby wyraźną konkurencję dla Rometa, natomiast jeśli są w palecie produktów Rometa, to Romet kształtuje ich pozycję na polskim rynku. Szczerze nie wiem, czy to jest zamierzone, ale robi takie wrażenie.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Junak 126 teraz za 279,95 zł miesięcznie

    Wybierając nowego Junaka 126 możesz skorzystać z promocyjnego finansowania RSSO 0% bez ukrytych kosztów i wpłaty własnej. Już za 279,95 zł miesięcznie (20 rat 0%) możesz wyjechać z salonu nowym motocyklem Junak 126!
    #301592
    Zdjęcie profilowe anonim
    Anonimowy
    • Postów: 4 666

    Problem polega na tym, że w dużej części przypadków (nie chcę krzywdzić wszystkich serwisów) mści się na marce sprzedaż namiotowa… To niby jest potężna sieć, tylko większość tak lekceważy klienta przy serwisie i tak nic nie wiedzą, nie potrafią i nie chce im się, że spaprali rometowi wizerunek. Teraz to jest zwykły chinol (jak z marketu). Gdyby serwisy działały na poważnie, to mimo, że jest to faktycznie chinol z nalepką rometa, mogli zawalczyć dużo bardziej i wyrobić sobie własną pozycję, myślę że porównywalną z opinią o kymco. A że sieć gęstsza, technika prosta, a części tanie i popularne, to szanse ogromne. Mam nadzieję, że wprowadzając modele innych producentów (Hyosung, Keeway, Daelim-RMT) marka okrzepnie, nabierze trochę powagi i zacznie działać serio, zamiast uprawiać partyzantkę. Jeśli nie, to będzie i dla rometa, ale i dla wprowadzanych pod jego skrzydłami innych marek, stracona szansa. Ten duży udział w rynku (sprzedaży, jak i wzrostu sprzedaży) może się odbić czkawką, jak będzie dziadowski serwis. Kto sobie kupi kolejnego rometa za 10-12K, jak się długo bujał po serwisach z naprawą takiego prostego sprzętu za 2-3K…?

Oglądasz 3 posty - 1 przez 3 (z 3 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie