Opinie: Nowe Kymco Agility 16+ 125: Prezentacja Skuterowo.com

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #184230
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • 2 361Postów:

    Mam 16+ i póki co jestem zadowolony z tego sprzętu. Wbrew pozorom nie różni się tylko postojówkami led od zwykłego agility. Wiadomo zaraz znajdą się znawcy że mam sobie sprawdzić jakiś motor co ma 15KM, jeździłem większymi maszynami i mimo wszystko dalej jestem zadowolony z tych niby 9KM.Trochę tak jak wierzyć że nowe suzuki pali niespełna 2L/100km według zapewnień producenta. Motorek dobrze wykonany, mały zwinny – idealny do miasta. Dobry sprzęt za rozsądne pieniądze, jedynie przyczepiłbym się do zbyt częstych przeglądów gwarancyjnych, ale to już można samemu pomyśleć czy warto robić w autoryzowanych serwisach.

    #184235
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 814Postów:

    Serwis też musi na chleb zarobić:)Mi też się podoba [prucz nazwy] i w męskim czarnym wydaniu.

    #184238
    Anonim
    Nieaktywny
    • 2
    • 2 000Postów:

    Lord Paci Vader o poranku… 🙂

    #184242
    Druid
    Uczestnik
    • 0
    • 2 876Postów:

    Araszu… zbolały… mimo wszystko przyjrzawszy się obu wersjom Agilitki i ich różnicom, nie dopłaciłbym tysiaka… Może 16+ jest lepsza dla 16+ bo ma aż o 8cm niżej posadowione siedzenie i mniejsze tylne koło – może mały kask się zmieści pod siedzenie… Różnice mało istotne – żeby dopłacać…

    #184243
    Anonim
    Nieaktywny
    • 2
    • 2 000Postów:

    Ja nie widziałem powodu 🙂
    Najbardziej podobało mi się przeniesienie wlewu paliwa spod kanapy pod kierownicę. To jest OK, człowiek sobie przez nieuwagę nie pozalewa gratów w bagażniku + kask nie przesiąknie zapachem banzyny. Ale gniazdo 12V to i ja w starym modelu mam, żadna nowość 😉
    *
    nie do końca rozumiem pomysł równoległego sprzedawania prawie identycznych skuterów w podobnej cenie przez jedną markę…

    #184248
    Druid
    Uczestnik
    • 0
    • 2 876Postów:

    To prawda, to ma sens, ale już zmniejszenie pojemności malutkiego zbiornika paliwa, to mało fajny pomysł…

    #184249
    Anonim
    Nieaktywny
    • 2
    • 2 000Postów:

    Może chcą się zasięgiem zbliżyć do tych małych elelektrycznych, taka jest moda na ekologię.
    No i że pali mało, bo tankujesz max za 15,- pln :-)))

    #184252
    Druid
    Uczestnik
    • 0
    • 2 876Postów:

    To jeszcze jeden argument, że on jest dedykowany segmentowi 16+ :))))
    Mało kasy na wachę… ale tankuje do pełna… 😀
    +++
    No i właśnie… chętnie bym przeczytał jakąś <dysertację> dziennikarską na temat polityki firmy w tym zakresie, kierunku ewolucji poszczególnych modeli… Może wręcz mody w konstrukcjach skuterowych… A tu… mało konstuktywny zachwyt… :(((

    #184265
    Anonim
    Nieaktywny
    • 2
    • 2 000Postów:

    Ja bym raczej poszedł w inną stronę. Poprzyglądał się naszemu rynkowi po zmianach dot. 125.
    Nagle się okazuje, że to się sprzedaje, że ludzie chcą/muszą się poruszać jednośladami w miastach, że zmienia się diametralnie odbiorca tego sprzętu (zamiast młodzieży do lat 16 na 50, mamy zgraję po 30 na 125).
    Co to oznacza?
    Ano np. powinno oznaczać gwałtowną potrzebę rozbudowy serwisów, bo to z reguły ludzie, którzy pracują i mogą nie chcieć/nie umieć/ nie mieć czasu na naprawy swojego sprzętu, ale (w przeciwieństwie do małolatów) mają kasę, którą mogą zostawić w serwisach/sklepach za przeglądy, naprawy, części, akcesoria i gadżety. Ciekawe, czy nastąpi taki <wybuch> przemysłu około-skuterowego, jak to miało miejsce z rowerami, jak się zrobiła na nie moda w dużych miastach.

    #184267
    Druid
    Uczestnik
    • 0
    • 2 876Postów:

    Nastąpi, nie mam co do tego wątpliwości… Zgadzam się całkowicie… Klientela na 125-tkach będzie oczekiwała nieco innego serwisu. Nie – z definicji najtańszego, ale niezawodnego i natychmiast przybywającego z pomocą… Tak, ten rok chyba zapoczątkuje te zmiany… :)))

    #184270
    Anonim
    Nieaktywny
    • 2
    • 2 000Postów:

    Może się rynek zacznie cywilizować, może to oznaczać też sporo pracy i całkiem niezłe pieniądze, dla ludzi pokroju Paciego, którzy się znają.
    Może to szansa mieć klientów, którzy będą płacili za usługi po ludzku, żeby się z tego dało normalnie żyć, a nie dostawać flaszkę syfu za przysługę, albo 50,-pln z obrazą majestatu (w sensie obraża się ten, co ma zapłacić za dokręcenie śrubki, o której istnieniu nie wiedział, ale przecież to tylko przekręcenie śrubki, to dlaczego 50,-?!). Co Ty na to PACI? Nie masz zamiaru przenieść się gdzieś bliżej i otwprzyć przychodni dla zbłąkanych skootersynów?

    #184271
    Druid
    Uczestnik
    • 0
    • 2 876Postów:

    Niezłe, Arasz… A spieszony skootersyn… to skooternoga… :)))

    #184274
    eadem
    Uczestnik
    • 11
    • 2 328Postów:

    arasz74 napisał:

    Może się rynek zacznie cywilizować, może to oznaczać też sporo pracy i całkiem niezłe pieniądze, dla ludzi pokroju Paciego, którzy się znają.
    Może to szansa mieć klientów, którzy będą płacili za usługi po ludzku, żeby się z tego dało normalnie żyć, a nie dostawać flaszkę syfu za przysługę, albo 50,-pln z obrazą majestatu (w sensie obraża się ten, co ma zapłacić za dokręcenie śrubki, o której istnieniu nie wiedział, ale przecież to tylko przekręcenie śrubki, to dlaczego 50,-?!). Co Ty na to PACI? Nie masz zamiaru przenieść się gdzieś bliżej i otwprzyć przychodni dla zbłąkanych skootersynów?

    Nie wykluczam, że zwiążę się z branżą motocyklową w ciągu najbliższego roku. Mam pewne plany ale na razie nie ma co zapeszać 🙂

    #184275
    Anonim
    Nieaktywny
    • 2
    • 2 000Postów:

    spieszony skootersyn to skooternoga, bo mu się skooter zepsuł, a on noga w tym temacie, to zapitala pieszo.
    Wszytsko się zgadza, etymologia słowa jak najbardziej poprawna i oczywista :-)))

    #184276
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 814Postów:

    Na razie nie mam zamiaru[koszta] a mentalności ludzkiej nie zmienisz jaka by ona nie była są i tacy i tacy,jedni wolą wydać 1500zł na części i sie nie bać że stanie im w drodze a drudzy chcą taniej i potem dzwonią że zrobili 5tys i się zepsuł a wydali na generalkę 300zł,a w 7 na 10 przypadków jest tak jak napisałeś”, albo 50,-pln z obrazą majestatu (w sensie obraża się ten, co ma zapłacić za dokręcenie śrubki, o której istnieniu nie wiedział,

    #184278
    elloco
    Uczestnik
    • 11
    • 511Postów:

    A ja wolałem dopłacić nieco więcej za 16+ , z rzeczy które się różnią napewno od zwykłego agility to ledy,elektroniczny wyświetlacz (przebieg,trip- licznik do wyzerowania i wydaje mi się kontrolka oleju jest),większe hamulce.W moim przypadku różnica pomiędzy „zwykłą” wyniosła 400zł więc to nie majątek przy takich pieniążkach.
    Co do serwisu nie chodziło mi o oszczędności, tylko o częstotliwość. 2 tys km to niewiele, a odstawiasz na cały dzień. Koszty wiadomo że są kilkakrotnie wyższe niż samodzielne naprawy, ale na tym mają zarabiać. Nie od dziś wiadomo że ASO (dot. także osobowych,ciężarowych itp.) zarabia więcej pieniążków na przeglądach okresowych niż na samej sprzedaży auta. Z ciekawostek mogę powiedzieć że kiedyś w chińczyku za przegląd gwarancyjny płaciłem 150zł a po gwarancji jak z ciekawości się spytałem jaki jest koszt takiego przeglądu to usłyszałem 90zł (ten sam serwis). Kasują więcej na poczet napraw gwarancyjnych 🙂

    #184280
    Sosnowy_dziadek
    Użytkownik
    • 0
    • 49Postów:

    Kymco nie jest moim konikiem, ale niech stracę. 😛

    http://www.arkemastudio.it/images/projects/projects/R16/Agility%20R16%20-%20Kymco%20Press%20Information.pdf

    http://www.kymcotorino.it/wp-content/uploads/manuale_AgilityR16-200i.pdf

    Spoko maroko, powyżej 150 cm3 pojemności to żadna kopajka nie ma już lekkiego życia. Dekompresator wypada też mieć na mostu tuż nad wałkiem rozrządu, a i tak żadna blondyna tego sama nie ukopie za Chiny Ludowe oraz przynależne jej nadal Republiki i dlatego jest tam praktykowany… electric starter. Only. 😛

    Btw. Po kopajce można dość szybko rozpoznać kondycję danego silnika, ale to już jest wiedza tylko dla wtajemniczonych. 😉

    #184281
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 814Postów:

    A to ci powiem mnie najbardziej w nowszych konstrukcja wpienia,starter nożny ręczny powinien jako awaryjny byc zawsze.

    #184282
    eadem
    Uczestnik
    • 11
    • 2 328Postów:

    paci napisał:

    A to ci powiem mnie najbardziej w nowszych konstrukcja wpienia,starter nożny ręczny powinien jako awaryjny byc zawsze.

    popieram

    #184283
    Anonim
    Nieaktywny
    • 2
    • 2 000Postów:

    Ja to doskonale wiem, zam i rozumiem. Ale to się naprawdę zmienia uwierz (przynajmniej w Wawie, oczywiście, ludzie lepiej zarabiają i nie mają czasu, więc im się śpieszy ze wszystkim). Widzę, jakie tłumy ma na placu mój mechanik (od samochodu) i jak zmienia się podejście ludzi. Coraz częściej (tak jak ja) dają mu zarobić nie tylko na naprawie, ale i na akcesoriach. Przestałem szukać najtańszych ofert w necie. Zamawiam u niego, on ma duże zniżki, więc ceną nie zabija, sam na tym zawsze kilka groszy zarobi, do tego ma obrót na częściach, więc ma jeszcze większe upusty, dwa razy wygrał za obrót częściami samochód, to je (oba) dał na zastępcze dla klientów, jak oddaję do niego auto na przegląd (bo napraw w zasadzie nie ma, ale przeglądy i dwa razy w roku czasem są), a mi się pali, to dostaję zastępczy wózek bez żadnych dodatkowych opłat. A nie jest to olbrzymi drogi serwis z cenami z kosmosu, czy dealer. Trafiła do niego cała moja rodzina i większość przyjaciół oraz znajomych z pracy. I wszyscy są zadowoleni. Mechanik też jest zadowolony, a jak kupiłem nowe auto, to dostał flaszkę dobrej whiskey za dotychczasową współpracę przy moim gracie i było <do zobaczenia za trzy lata>, po czym od kolejnych kilku lat znów serwisuję u niego auto. Znamy się już chyba z 10 lat, więc zaufanie jest obopólne 🙂

    #184285
    Anonim
    Nieaktywny
    • 2
    • 2 000Postów:

    nadal nie rozumiem, po co zostawili w ofercie stare i nowe Agility City.
    A brak kopki rzeczywiście dziwny,.. może choć zrywka jaka, albo korba… 🙂
    Bo przy CVT, to z pychu też dupa zbita :-)))

    #184286
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 814Postów:

    A gdyby ktoś usilowal wam wmówić a bo to duża poj to prosze u dołu.dla nie wiedzących poj 1340cm 2 gary
    https://www.youtube.com/watch?v=Dh0OLiNeJyI

    #184294
    Anonim
    Nieaktywny
    • 2
    • 2 000Postów:

    EADEM, wiąż się 🙂 Im więcej zapaleńców w tej działce, tym lepiej dla konsumentów :-)))

    #184303
    elloco
    Uczestnik
    • 11
    • 511Postów:

    Kopki nie ma w 200ccm bo jest na wtrysku. 125 jest na gaźniku i kopka jest dla niewtajemniczonych 🙂
    Myślę że zostawili choćby z tego względu że Agility jest tańsze od 16+ i jak widać po forum więcej ludzi wybiera tą wersję.

    #184310
    Anonim
    Nieaktywny
    • 2
    • 2 000Postów:

    ale to kosmetyczna różnica cenowa jest…
    Może powoli wygaszą stary model.

    #184316
    elloco
    Uczestnik
    • 11
    • 511Postów:

    Z czasem napewno,ale póki co jest to dość dobra oferta cenowa takiego sprzętu więc pewnie zobaczą jak będzie się sprzedawać w nowym roku.

    #184322
    Anonim
    Nieaktywny
    • 2
    • 2 000Postów:

    Mi sprzedawca nawet nie zaproponował +16. Namawiał na People, bo wtrysk itp. O +16 sie nie zająknął i dopiero na stronie importera zobaczyłem, że w sprzedarzy są oba modele. Z tym, że to na którym będę się uczył jeździc, wisiało mi kalafiorem :-)))

    #184368
    Druid
    Uczestnik
    • 0
    • 2 876Postów:

    Araszu, bo trzeba było kupować przez internet, albo telefon… Wcale nie dziwię się sprzedawcy, który zobaczywszy Cię w swoich progach uznał, że nie kwalifikujesz się na 16+… No, może gdyby to była Karolina… nie miejmy złudzeń, to jednak zupełnie inny segment… 😀

    #184371
    Anonim
    Nieaktywny
    • 2
    • 2 000Postów:

    Bardzo zabawne :-)))
    No, spłakałem się… inny segment 😉

    #184372
    Druid
    Uczestnik
    • 0
    • 2 876Postów:

    No wybacz, ja chyba jestem jeszcze inny segment. Przymierzając się do kilku Kymkaczy, widziałem się tylko na Downtownie… Z każdego innego tyłek zsuwał się pod koła… ;))))

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button