Opinie: Moja Inca Sprint

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Wasze Opinie Opinie: Moja Inca Sprint

Ten temat zawiera 13 odpowiedzi, ma 7 głosów i był aktualizowany ostatnio przez  ragaz 7 lata, 12 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 14 łącznie)
  • Autor
    Wpisy

ragaz
    Użytkownik

Pechowy egzemplarz ;/

ragaz
    Użytkownik

Z tego co wyczytałem ,piszczenie pojawia się prawie u wszystkich użytkowników, starter tego nie wiem może akumulator padnięty ,może skuter jest rozregulowany.(kurcze nie jestem mechanikiem i zupelnie się na tym nie znam) ,obecnie jestem w trakcie poszukiwań jakiegoś warsztatu ,serwis odpada za: -ceny -chamstwo -i naprawy ponad normę( tzn. mówisz im ,skuter ma problem ze starterem ,a oni wymieniają na nowe części wszystko co się da ,tak po prostu bez pytania ,i wystawiaj, rachunek prawie taki jakbyś oddał do przeglądu samochód.

Czytaj
    REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
    Zdjęcie profilowe Leszek Śledziński
    Leszek Śledziński
    Jednoślad.pl

TO piszczenie jest na skutek za twardych okładzin sprzęgła w inca sprint.

Testuję nowy Sklep Jednoślad.pl. https://sklep.jednoslad.pl

ragaz
    Użytkownik

No własnie coś takiego wyczytałem,zastanawiam się nad wyjęciem podkładki (blokady na wariatorze),podobno skuter będzie miał troszkę więcej siły a z tego co się dowiedziałem na portalu nie jest to takie skomplikowane, moduł zostawię taki jaki jest prędkość 50-55 w zupełności wystarczy. Doszedłem do wniosku , iż trzeba samemu poznać tajniki budowy skutera.

ragaz
    Użytkownik