Opinie: MGB Delivery: Nowy wymiar dostaw?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #94777 Reply
    MichalWujak
    Użytkownik
    • 118
    • Postów: 478
    • Postów: 596

    Ciekawy sprzęt ale nie wróże mu dobrej przyszłości

    #94778 Reply
    marcingrychtol
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 10
    • Postów: 10

    Ciekawy sprzęt, widzę potencjał do jazdy w zimie 🙂 Nasuwa mi się parę pytań. Ile to waży? strzelam że gdzieś ze 150kg, jak nie więcej. Osiągi pewnie znacznie przez to będą ograniczone. Drugie pytanie brzmi, czy producent ma wersje z więszym silnikiem, i czy ze względu na posiadanie 3 kół będzie możliwość jazdy na prawo jazdy kat. B? Oczywiście B wtedy, kiedy byłby silnik większy niż w motorowerze.

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #94779 Reply
    MichalWujak
    Użytkownik
    • 118
    • Postów: 478
    • Postów: 596

    Waży dokładnie 143kg, a więc sporo. Niestety przednie zawieszenie trochę waży, podobnie jak paka i blacha ryflowana. Z uwagi na trzy biegi to zgaduję, że v-max wynosi ok. 50-60km/h. Co do wersji z większym silnikiem to nic o tym nie wiadomo, ale taki sam silnik kompletny 125 można kupić za ok. 500zł i można wtedy wybierać, czy zostawić 4 biegi i nie mieć wstecznego, czy przełożyć tryb z oryginalnego silnika. Pewnie jako pojazd 3-kołowy można zarejestrować go na B, jeżeli ma wszystkie elementy niezbędne do posiadania przez pojazd dwuśladowy ;). Nawiasem mówiąc chętnie zobaczyłbym coś podobnego ale w wersji typowo do zabawy. Dwa koła z przodu, jedno z tyłu, bez zbędnych elementów masa wynosiłaby ok 120kg – z odpowiednim sinikiem miałoby to potencjał do zabawy latem czy zimą :).

    #94780 Reply
    HugoBoss
    Uczestnik
    • 93
    • Postów: 3 172
    • Postów: 3 265

    Mozna by z tego riksze zrobic.

    #94781 Reply
    roomcajz
    Uczestnik
    • 17
    • Postów: 1 056
    • Postów: 1 073

    już widzę jak sie w naszym kraju na to rzucą… będą się w kolejkach zabijać że u-hu-hu w Tajlandii to może ale u nas- bez szans

    #94782 Reply
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • Postów: 5 767
    • Postów: 5 788

    taka masa i taki słabiutki silnik… Kiepściutko…

    #94783 Reply
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • Postów: 1 592
    • Postów: 2 361

    a mnie boli design:))

    #94784 Reply
    Whistler
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 266
    • Postów: 271

    Jeżeli idzie o trójkołowce (z dwoma kołami na przedniej osi), to Piaggio Mp3 jest dla mnie liderem, tylko to nie jest pojazd „pracujący”. No i ta cena ;P Samochody nowe można kupić tańsze 😉

    #94785 Reply
    dychul
    Uczestnik
    • 8
    • Postów: 963
    • Postów: 971

    Pamiętam jako dziecko podobne samoróbki na bazie silnika WSKi, SHLki i Junaka. Zwykle jeździli tymi wynalazkami starsi panowie w bardzo długich płaszczach. Można ich było spotkać na postojach dla taksówek bagażowych. Zwykle realizowali oni małe przeprowadzki lub dostarczali kupiony mebel lub inny gabaryt. Kiedyś był deficyt wszystkiego taksówek i bagażowych także. Niepostrzeżenie zniknęli oni z krajobrazu Warszawy tak jak trolejbusy, Warszawy, Syrenki, Fiaty 124, 125, 126, 127, 132, Wołgi, Żuki, Nyski, saturatory z „gruźliczanką” i wiele innych reliktów przeszłości. Ja również nie wróżę temu pojazdowi w tej zabudowie przyszłości. Kupienie, wynajęcie lub wypożyczenie busa jest teraz dziecinnie proste i dostępne bez wychodzenia z domu.

    #94786 Reply
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • Postów: 5 767
    • Postów: 5 788

    Dychul trolejbusy nie zniknęły, jeżdżą w Tychach, Lublinie i Gdyni 🙂

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Opinie: MGB Delivery: Nowy wymiar dostaw?
Twoje informacje:




Back to top button