Opinie: Maxi skutery: Klasa sama w sobie cz.2

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #92445
    MichalWujak
    Użytkownik
    • Postów: 596

    Moim skromnym zdaniem maxiskuter np. Gilera GP 800 to już przesada,waży 260kg,z pewnością przy swojej wadze,mocy,i osiągach,dużo pali.Posiada obsługowe przeniesienie napędu na koło za pośrednictwem łańcucha i jest kosmicznie drogi,bo za cenę 42tyś PLN,można kupić dobrej klasy samochód,a przecież skuter jest alternatywą wobec samochodu,ma być tani,ekonomiczny i poręczny..Wyobrażam sobie zaliczyć glebę na takiej maszynie i związane z tym koszty..oczywiście można opłacić AC,ale za kwotę 2-3 letnich opłat AC wolę kupić nowy chiński skuter klasy średniej,np.Keeway Outlook 125,który jest zwwinny w mieście i nadaje się do dalszych wypadów z uwagi na wodne chłodzenie silnika 😉

    #92446
    HugoBoss
    Uczestnik
    • Postów: 3 266

    Ja bym wolał Kymco Agility City 125 od tego Keewaya Outlooka 125,cena podobna,ale jakość nieporównywalna.

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #92448
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    HugoBoss, skąd wiesz jaka jest jakość Keeway’a Outlook? jeździłeś jednym i drugim? Keeway jak chcesz wiedzieć to jedyna firma która nie wstydzi się swojego chińskiego pochodzenia i nie bezpodstawnie.

    #92449
    HugoBoss
    Uczestnik
    • Postów: 3 266

    Ja wolę Kymco no i ładniejsze.

    #92450
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    A ja teraz mam Kymco People 150, prawie to samo co Agility City i nie nażekam, ale jakbym miał kupić nowy i wybierać pomiędzy Agility City a Outlook 125, to wybrałbym tan drugi z powodu wodnego chłodzenia silnika i ładniejszego wyglądu.

    #92451
    HugoBoss
    Uczestnik
    • Postów: 3 266

    W naszych warunkach nie potrzeba LC,wystarczający jest AC,a jak się coś zwali to większe koszty.Z wyglądem bym polemizował,Kymco na pewno ma ładniejszy licznik i to bez dwóch zdań.

    #92466
    Kordian
    Użytkownik
    • Postów: 13

    Sam ujeżdżam maxi skutery, i jeśli chodzi o ekonomiczność zużycie paliwa palą nie wiele więcej niż 50-siatki. Wbrew wszystkiemu ze już są większą pojemnością ale przełożenia już są inne i silniki pracują bardziej elastycznie.A jeśli chodzi o markę Gilerę maxi to fakt jest to jeden z nielicznych skuterów na łańcuchu po Nexusie , Gilera GP 800

    #92470
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    Zgadza się, z tym że 125-ka spali w granicach 3l/100km, a taki olbrzym 2 razy więcej 😉

    #92471
    Melonier
    Użytkownik
    • Postów: 99

    A ja nie zamienię 50tki 😉 za nic na świecie!!

    #92478
    HugoBoss
    Uczestnik
    • Postów: 3 266

    Tak,teraz mówisz 😀 Trochę pojeździsz to zmienisz zdanie,ja bym z chęcią zamienił na coś większego:)

    #92479
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    Ja Wam powiem, że najlepsze i najpraktyczniejsze skutery są w przedziale pojemności 125-250ccm, 10-20KM i w wadze do 170kg.

    #92488
    marbryl1
    Użytkownik
    • Postów: 180

    Wszystko zalezy do czego skuter jest potrzebny,jezeli jezdzimy po miescie 50cm wystarczy.Ja kupowalem swoj z mysla o dalszych jazdach no i zeby nie przerabiac na wstepie do osiagniecia predkosci powyzej 45km/h.Maxi skutery dobrych marek sa piekne tylko cena jest na porfel bogacza.

    #92489
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    Ale jak w mieście są duże górki, lub jeździ ktoś z plecaczkiem to ta mała 50-ka może być za słaba i może się przegrzewać w korkach, zwłaszcza jeśli nie ma chłodzenia cieczą, a większość 50-tek nie ma…50-tka owszem jest dobra ale dla małolata, albo na pierwszy skuter, ale tak na dłużej to tylko coś większego i nie koniecznie firmowego, bo my nie niemcy tylko biedni polacy 😉

    #92498
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    Niemiecki małolat w zawodówce dostaje miesięcznie 1500 EU, to taki może kupować firmowe, a i tak niektórzy wolą chińskie 😉

    #92523
    marbryl1
    Użytkownik
    • Postów: 180

    Tu w niemczech jest bardzo duzo chinczykow, ceny zroznicowane, mozna kupic juz od 600 euro.Ale niestety markowe kosztuja pare tysiecy.Ja swoj kupilem za 3000euro gdzie w salonach w tym czasie kosztowaly 4000.A markowy tej klasy to wydatek minimum 6000.A gorki w moim rejonie sa spore i 50-tka jest ciezko.Wiekszosc skuterow tu to chinczyki.Moj byl produkowany przez firme niemiecka.

    #92524
    marbryl1
    Użytkownik
    • Postów: 180

    Pietro tu tez nie jest rozowo jak wyglada z Polski.Koszty utrzymania sa wysokie, paliwo drogie czesci tez a uslugi to dopiero koszmar.

    #92525
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    marbryl1 trzebabyło przyjechać do Polski po firmowy sprzęt, np nowe Malaguti Password 250ccm, kupiłbyś z wyprzedaży rocznika 2008 za 2400Eu, a to już konkretna maszyna słowem majstersztyk, ta firma wśród skuterów to odpowiednik samochodowego Lamborgini i Ferrari a za takie grosze można kupić z silnikiem Yamahy 250ccm. 😉

    #92537
    marbryl1
    Użytkownik
    • Postów: 180

    Gdybym mial gotowke to tak, a tu kupilem na raty bez problemu z dowozem do domu.Na cene tez nalezy patrzec troche inaczej nie zawsze mozna przeliczac razy 4.Duzo jest pieknych maszyn ale drogich w ofercie domu wysylkowego nie bylo nic lepszego.Mam nadzieje ze troche nim pojezdze.

    #92538
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    Napewno pojeździsz 😉 ale ja na Twoim miejscu mieszkając w Niemcowni, zdecydowałbym się jednak na markowy, handlarze sprowadzają od Was piękne, zadbane skutery w niskiej cenie, a sam dla siebie też mógłbyś coś wyszukać w ogłoszeniach, chyba szprechasz? więc nie byłoby problemu 😉

    #92553
    marbryl1
    Użytkownik
    • Postów: 180

    Z wyszukaniem nie ma problemu tylko byl problem kasy, a tez kwestia tego ze uzywany to nie to co nowy.Wole slabszy nowy niz uzywany lepszej klasy, cale zycie bujalem sie na sprzecie uzywanym, wieczna robota naprawy modyfikacje.Motory mialem stare uzywane samochody tez, teraz mam nowy samochod nowy motor.Mam juz dosyc grzebania w zlomach i poprawiania tego co morderca zajechał.A po za tym tutaj nie ma takiego dostepu do czesci zamiennych, trzeba zamawiac przez internet jest z tym klopot.Ceny czesci tez sa zabojcze.

    #92564
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    W takim razie nie rozumię jak handlarze to robią, że za 4-letniego Burgmanna 150ccm przywiezionego BRD, z minimalnym przebiegiem, stan „igła” wiadomo po niemcu, który o sprzęcior dbał, bo 150-ką nie jeździ małolat, sezon nie trwa cały rok jak np. we włoszech więc przebieg musi być autentyczny-niski, z marżą wołają ok 1000Eu? 1000Eu za markowy skuter w stanie igła, to nie 3000Eu za chińczyka, choćby nie wiem jaki ten chińczyk był dobry, to jednak chińczyk. Tak że sorry za mój komentarz, bo nie jestem przeciwnikiem chińczyków, ale chińczyk poza tym że kupuje się go nowego, powinien być tani bo to jest główny atut chińczyka.

    #92565
    marbryl1
    Użytkownik
    • Postów: 180

    Tak jak Ci napisalem to chińczyk ale produkowany przez firme niemiecka,wiec cena niemiecka.Chcesz zobaczyc skuty to wejdz na eBay i zobaczysz jakie oferuja niemcy.Znajac ten kraj i ludzi juz troche bo jestem tu 3 lata nie wierze w okazje,kazdy sprzet ma przebieg ogromny.Jest ladny dobrze utrzymany ale tez nie kazdy, a kilometrow ma mase tu ludzie dojezdzaja do pracy codziennie po 200km, wiec policz ile to jest rocznie.W moim rejonie nie widze skuterow o pojemnosci wiekszej jak 50cm,byl jeden Burgman obok mnie ale pod plandeka i nie bardzo wiem jaka pojemnosc juz nie stoi.Skuterami jezdza tu ludzie starsi i to caly rok.Male skuterki sa po 600euro,a 125cm mozesz kupic za 1000 chyba Rex.

    #92566
    MichalWujak
    Użytkownik
    • Postów: 596

    Handlarze kupują sprzęty z jakimiś usterkami, po wywrotkach, szlifach itd., których to Niemcom nie chce się naprawiać z racji ceny części, robocizny czy innego TUVu. Skutery naprawiają w Polsce aby było albo wcale i idą właśnie za ile idą, a kupują powypadki w Niemczech za połowę tego za ile tu sprzedają. Czasami przebieg jest prawdziwy, czasami kręcony – argumenty o książce serwisowej, którą coraz częściej się podrabia to też kiepski fant. Zazwyczaj najlepsze moto to takie kupowane od motocyklisty, handlarze potrafią mieć różne rzeźby i ulepy ponaprawiane byleby tylko sprzedać. Gdyby te skutery były takie super to znalazłby się na nie kupiec w Niemczech ;).

    #92567
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    „Gdyby te skutery były takie super to znalazłby się na nie kupiec w Niemczech”….. No nie dokońca tak jest, wchodzą nowe modele to jak ktoś ma kapuche kupuje nowy, a ten kiluletni do żyda, a kto kupi używany jak nie polak? niemców stać na wymiane dobrego na jeszcze lepsze..podobnie mają z autami że jak co 6 lat nie wymieni auta na nowe, to sąsiad dziwnie patrzy. Poza tym skutera z ogromnym przebiegiem łatwo wyselekcjonować chociażby po błyszczącym, wypolerowanym od portek obiciu kanapy lub wypłowiałych od promieni UF nielakierowanych elementach plastikowych, takich szczegułów jest mnóstwo i znawca nie ma wątpliwości co do autentyczności przebiegu.

    #92568
    marbryl1
    Użytkownik
    • Postów: 180

    Dalej uparcie twierdze ze lepszy jest nowy sprzet, mowie to jako czesty uzytkownik maszyn po przejsciach.A tez bardzo wazna sprawa dobrego sie nie sprzedaje,Niemcy potrafia liczyc pieniadze nawet ci co je maja.

    #92569
    marbryl1
    Użytkownik
    • Postów: 180

    Kolego Pietro masz racje ze wymieniaja auta po okolo 6 latach, a nawet wczesniej powodem tego jest przebieg i juz koniecznosc dokonywania napraw, ktore sa bardzo drogie.Jeszcze raz powiem dobrego sie nie sprzedaje.Sa niewatpliwie fanatycy, ktorzy wymieniaja auta bardzo czesto powodem jest to ze w krotkim czasie najmniej na nim traci, malo wydaje i zawsze ma nowe.

    #92580
    MichalWujak
    Użytkownik
    • Postów: 596

    Dobra koledzy, proponuję przenieść dalszą dyskusję na forum – dajmy innym się wypowiedzieć o maxi ;).

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button