Opinie: Leone RK50S: Już dostępny
- This topic has 40 odpowiedzi, 24 głosy, and was last updated 10 years, 1 month temu by
Qniowy.
-
AutorWpisy
-
31 marca 2012 dnia 19:16 #95877
Według mnie ładniejszy, niż zipp ale mogli już w całości zakryć ten silniczek
31 marca 2012 dnia 19:30 #95878to jest strona SKUTERowo.com sama nazwa wskazuje na rodzaj maszyn, które powinny być opisywane. im mniej takich artykułów tym lepiej. 🙂
31 marca 2012 dnia 19:35 #95879Czyli Świat Motocykli, Ścigacz.pl nie mogą pisać o motorowerach i skuterach. jakubwilk uderz się, może ktoś kiedyś bedzie szukać informacji o tym motorowerze? Może ktoś poza Tobą uzna to za przydatny news i focie?
31 marca 2012 dnia 19:37 #95880To że strona nazywa się Skuterowo to nie znaczy że są tu tylko i wyłączenie skutery. Dodam nawet że skuter 50ccm to tak naprawdę nie skuter tylko motorower a ten artykuł jest także o motorowerze. Pozatym co Ci nie pasuje że jest opisany tutaj ten sprzęt ? Może komuś się podoba i przyda taka informacja.
31 marca 2012 dnia 19:49 #95881tak macie rację. tylko boję się, że niedługo strona może się przekształcić w opisy motorów-ścigaczy, co sądzę byłoby nie na miejscu. sorki za poprzedni post
31 marca 2012 dnia 20:18 #95882Według mnie maszynka wygląda soczyście. Jestem ciekaw dźwięku pracy silnika. Czekam na jakieś wideo o nim 🙂
31 marca 2012 dnia 20:23 #95883W czym problem? Jeśli komuś się nie podoba zakres tematyki skuterowo.com, niech nie czyta artykułów które nie chce. Ciekawe jak z jakością tego Leone. Czekam na jakiś test video.
31 marca 2012 dnia 20:41 #95884Fajny design wygląda jak prawdziwy ścigacz na zdjęciach no ale nie wiadomo jak wygląda na żywo 🙂 Cena trochę za wysoka.
31 marca 2012 dnia 20:42 #95885Kiedy będzie test video? strasznie ciekaw jestem 🙂
1 kwietnia 2012 dnia 13:45 #95886Mam wrażenie, że ten motorower jest zaprojektowane na 250ccm.
1 kwietnia 2012 dnia 23:15 #95896No no, bardzo ładnie to wygląda. Na pierwszy rzut oka nie powiedziałbym, że to 50-tka, przód jakoś z Fazerem mi się skojarzył. Z tyłu też niczego sobie. Tylko technicznie… Waga 134kg, tylny laczek 130… Szału z osiągami mu nie wróżę, chyba że z silnikiem 110ccm lub 125ccm.
2 kwietnia 2012 dnia 10:41 #958971. Apropo komentarza, ze tylko skutery powinny być, ze względu na nazwę strony – no sorki, ale ja np. posiadam zarówno skuter i motorower i cieszę się, że nie muszę latać po kilku stronach, w celu zdobywania informacji, czy newsów. Tak więc jakby ograniczono tematykę tylko do skuterów, to by strona miała mniej „klientów” 2. Co to za silnik z Hondy DUO konstrukcyjnie? to to samo co z CUBE? To jest poziomy czy pionowy?
2 kwietnia 2012 dnia 10:45 #95898Co do ceny – przegięli…. 1,5 tyś więcej prawie niż za zippa (na allegro po 5900), a to samo chińskie dziadostwo, rózniące się tak naprawdę tylko plastikami.
2 kwietnia 2012 dnia 11:11 #95899Raf jakas jedna firma za tyle wystawila :/ cena na allegro to srednio 5499 .Wiec nie 1500 tys tylko 800 zl jesli chodzi o rocznik 2012 wiec czytaj wszystko dokladnie. JEsli chodzi o Pro to ten naprawde wyglada duzo lepiej i jak ktos slusznie zauwazyl nie bedzie problemow z mocowaniem. Koledze w PRO doslownie odlecial silnik… i go zabierali do Zippa.
2 kwietnia 2012 dnia 18:49 #95903ładnie to tak podkradać czyjś artykuł.tydzień temu napisałem podobny w opcji napisz artykuł i skuterowo napisało podobny.mogli chociaż napisać kto jest autorem.
2 kwietnia 2012 dnia 23:20 #95904Faktycznie, popatrzyłem na aledrogo tylko na 1 sprzedawce, bo miałem ustawione, że wyszukiwanie w wlkp… ale inny fakt, że te moto różnią się TYLKO plastyikami, a płacić za nie tyle to dla mnie śmieszne. Co do mocowania w zipp pro -to wada konstrukcyjna do roku 2011, w 2012 poprawiono – po za tym bądźmy obiektywni – na razie nic nie wiemy o tym czy ten nie ma żadnych wad, bo dopiero wyjdzie to w praniu. Mnie bardziej interesowałyby szczegółowe dane techniczne, dokładne zdjęcia, itp – czyli sprawdzenie czy są lepsze spawy, grubsza rama, czy to jest konstrukcyjnie to samo, bo chce uzasadnić różnicę w cenie (nie powiem, że nie zainteresował mnie ten model). Co do silnika – z tego co widzę po zdjęciach http://skuter.net/2012/03/rk50s/04.jpg TO MA SILNIK POZIOMY JAK W ZIPP PRO, a wiec dopłaca się za plastiki. Wizualnie – nie powiem, ładniejszy. Co mi się nie podoba, to ten zbiorniczek na płyn – po prostu szpeci niczym karmnik dla ptaków. No i ma wąskie opony w stosunku do zipp. Z niecierpliwością czekam na testy długodystansowe i wrażenia od posiadaczy.
3 kwietnia 2012 dnia 00:02 #95905silnik ten sam 139fmb, spawy chińskie rama też, bez fajerwerków, nie ma co liczyć na lepszą jakość.
3 kwietnia 2012 dnia 18:41 #95917Hyhyhy a jawidzialem dzis na zywo Pro i RK50 jest roznica 😉 w Zippie niektore plastiki sa jakby nozem uciete i to naprawde , silnik wydaje sie byc troszke inny – jakby calosc byla lepiej wykonana (takie mam odczucia). Jest lepszy gaznik. Mocowanie silnika i spawy tez lepsze .Tlumik duzo fajniejszy. Tarcze nie okragle a tak zwane flowery .Kierunkowskazy ledy .Fajne oswietlenie.Lepszej jakosci przelaczniki ,lusterka – wszystko jest zrobione bardziej z glowa. Ogolnie pojazd wyglada na duuuuzo duuuuzoo lepiej zrobiony a co do ramy calkowicie inna. Zreszta sami sobie zobaczcie jak bedziecie mieli mozliwosc …co ja tam bede peplal.
3 kwietnia 2012 dnia 18:53 #95918Witam, test leone będzie niedługo na skuterowo, wraz z video i dokładnymi zdjęciami 🙂
3 kwietnia 2012 dnia 20:52 #95919Dresskuter 😀 Zawsze chce mi śmiać jak gdzieś widzę takie „udawacze” – jak coś wygląda jak ścigacz, to ma zap******* jak ścigacz, nie pierdzieć jak skuter, z mocą 49cc -.-’
3 kwietnia 2012 dnia 22:28 #95922Dobre… to po co sa robione 125 hondy 15 konne , Apki RS 50 , TZR ki , …. pewnie najlepiej odrazu 1000rr :] ….dzisy ale ty ciec jestes.Piekna sprawa powstala a ty takie pier…ly opowiadasz.
5 kwietnia 2012 dnia 11:24 #95943Zawsze możesz wsadzić większy cylek – tak jak w skuterze, co za problem? Ty m bardziej w tym typie silnika… i wtedy jedzie naprawdę ładnie i dobre ma przyśpieszenie. A co do zapierdzielania jak ścigacz… na. PL drogach, tylko dla zasady że trzeba jechać tak, bo tak wygląda? Ja nawet kiedyś mając ścigacza, nigdy nie pokusiłem się o jazdę tego typu… bo po co? Dla popisów?. Bez przesady… później zbierają takich z drzew co tak myślą. Plus ścigaczy to w razie potrzeby vmax i głównie przyśpieszenie… a nie jazda 200 km/h po mieście.
5 kwietnia 2012 dnia 16:03 #95944Napisze tylko tyle Rafku …Jedni libia choperki inni enduro inni retro a ja lubie sporty.O gustach sie nie dyskutuje koniec tematu.
6 kwietnia 2012 dnia 09:03 #95945Dlaczego fdo mnie pijesz, skoro nie ja wyśmiewałem fakt kupowania 50tek ścigaczy? Ja tego nie neguje – mało tego teraz sam mam taki, przy okazji posiadania skutera… oczywiście jest stuningowany i wcale nie jeździ i nie przyśpiesza „jak mul”, bo siedzi tam 125ka.
6 kwietnia 2012 dnia 09:14 #95946Aha – żeby nie było… ta110 czy 125 4T tego typu, jeździ dokładnie (przyśpieszenie, vmax) dokładnie tak samo co Aprilki, czy yamahy stuningowane 50ki… wszystko w sumie zależy na co się nastawimy z przełożeniami. jeden będzie chciał osiągnąć 120 km./h, ale trochę słabe będzie miał przyśpieszenie, 2gi znowu nastawi się na prędkość 90 – bo po mieście wystarczy to, a znowu będzie miał „kopa”. Osobiście uważam, że po jeździe miejskiej wystarczy i w sumie osiąga się podobny efekt jak na dobrze podrasowanym 2T, tego typu i to o wiele niższym kosztem (mnie to kosztowało 350 pln). Przy 72 cm znowu w tym typie silnika, także zyskuje się – co prawda mniej, ale kosztem gdzieś 150 pln, zachowując przy okazji małe spalanie i mając ok 85 km.h (realne), nie powodując muła. Nixc lepszego na jazdę miejską, jak kttoś lubi ten styl moto… bo nie każdy widzi sens kupowania 600 cm3, aby mu chlało to 8 l/ 100 km, skoro i tak będziemy poruszać się w ruchu miejskim lub naokoło takowych (o ile ktoś nie jest wariat, to nie będzie więc jeździł w takowym 150) przy tych cenach paliwa, a znowu są osoby – co po prostu tak jak kolega powyżej napisał, po prostu takie kształty, choćby nawet „udawane” lubią… A co odgłosów pierdziawki/kosiarki – 2T takie mają, a w tych 4T naprawdę jest to przyzwoity odgłos – przynajmniej w zipp pro, który jest stuningowany (bo nie słyszałem tego Keewaya jeszcze).
11 kwietnia 2012 dnia 20:33 #95994Ale dlaczego tam jest licznik wyskalowany do 220 ? I tak więcej niż 80 nie poleci.
14 kwietnia 2012 dnia 10:01 #96011A co w tym złego że ktoś chciałby mieć atrakcyjnie wyglądający motorower? Jak skuter ma agresywny wygląd to też ma zap… 200? 😉
14 kwietnia 2012 dnia 14:42 #96014maro a co zipp pro 50 pierdzi jak skuter? Widocznie go nie słyszałeś na żywo 🙂 Co do prędkości to nie ma co się czepiać wkońcu to 50-tka.
16 kwietnia 2012 dnia 14:02 #96037Pisze że ma rozruch nożny ale nie widzę kopki od startera
16 kwietnia 2012 dnia 18:38 #96038No tak…bo 50 musi wygladac jak Router z Tesco albo Toros ;))) 50 kopia Vapora…i Colibra
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.