Opinie: Kymco Pulsar S 125 2015 (na prawo jazdy B): Prezentacja Skuterowo.com

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #182583 Reply
    Przemysław Borkowski
    Uczestnik
    • 95
    • Postów: 0
    • Postów: 95

    Cytat artykułu 'Chłodzony cieczą, gaźnikowy silnik generuje 10.2 KM i rozpędza pojazd do około 100 km/h’ Chłodzenie cieczą pozostawię bez komentarza. W moc też wątpię. Jak widać Kymco skutecznie zniża loty, a podnosi ceny. Poprzednia wersja Pulsara posiadała lepszy sinik z wałkiem rozrządu w głowicy. Teraz wpakowali stary konstrukcyjnie silnik typu CG na popychaczach. Zapewne kolejny produkt sygnowany znaczkiem Kymco, a klepany przez chińskiego podwykonawcę. W tej cenie jest dużo lepszy motorek – Keeway RKS 125. Poniżej w linku foto starszej, lepszej wersji Pulsara: http://www.motorbikespecs.net/images/Kymco/Pulsar_125__Luxe__RJ25CB__99-06/Pulsar_125__Luxe__RJ25CB__99-06_2.jpg Keeway RKS http://www.motofoto.es/fotos/1026/big-keeway-rks-125-7215.jpg

    #182587 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 318
    • Postów: 21 373

    Jest chłodzony cieczą kiedy pada deszcz a ty przecinasz kałuże.

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #182594 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 2
    • Postów: 1 998
    • Postów: 2 000

    No dobra, ale KYMCO i inne – już mniej markowe skutery – są dla zniewieściałych, to po co nam moc? A Ty pokazujesz prawdziwie męski motór dla macho, nie podskoczymy 🙂

    #182618 Reply
    Evert
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 238
    • Postów: 239

    Ten Kymco Pulsar S (czyli wersja z lampą okrągłą) wygląda na ewidentną kopię Yamahy YBR 125. Chodzi mi oczywiście o YBR w wersji z lat 2005-2013, bo od 2014 r. okrągła lampa jest tylko w wersji Custom. Sym ma też coś podobnego: model XS, który również ewidentnie naśladuje YBR-kę. http://sym-russia.com/private/sym-russia-ru/shop_load/1/sym_xs_125.jpg

    #182630 Reply
    Rurek
    Użytkownik
    • 18
    • Postów: 161
    • Postów: 179

    gdzie znaleźliście info że rozrząd jest na popychaczach?

    #182632 Reply
    H2SO4
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 242
    • Postów: 243

    Z J23 się nie dyskutuje. Uznaj to za dogmat, albo się z deka i dość szybko doedukuj w danym temacie. 🙂

    #182666 Reply
    Rurek
    Użytkownik
    • 18
    • Postów: 161
    • Postów: 179

    „ENGINE TYPE 4 STROKE OHC”. Ale co do chłodzenia cieczą to rzeczywiście jest błąd

    #182667 Reply
    paci
    Moderator
    • 12
    • Postów: 5 800
    • Postów: 5 812

    J23 następne będzie pewnie na wałku królewskim jak sie tak cofają.

    #182668 Reply
    H2SO4
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 242
    • Postów: 243
    #182683 Reply
    LZK
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 29
    • Postów: 29

    J23, ale co ty w ogóle porównujesz do Keeway RKS 125? Tutaj mamy piękną klasyczną lampę okrągłą, a w tym Keewayu przód to jakieś homo-niewiadomo do niczego niepodobne

    #182690 Reply
    paci
    Moderator
    • 12
    • Postów: 5 800
    • Postów: 5 812

    Taki z ”piękną klasyczną lampą” to jest za 3500 a jest 21 wiek
    http://otomoto.pl/zipp-inny-zipp-zv-125cm3-M3438335.html
    a tu żywcem skóra zdarta z suzuki gn125
    http://otomoto.pl/inny-inny-br-125-M4233881.html
    tu coś ala klasyka sinik też na popychaczach
    http://www.unicomotors.pl/motocykle/cpi/cpi-xr-125

    #199903 Reply
    Mariusz Piasecki
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 1
    • Postów: 1

    wiadomo w końcu jaki tam silnik wpakowali ?? typ model nr itd ?

    #199910 Reply
    paci
    Moderator
    • 12
    • Postów: 5 800
    • Postów: 5 812

    Z tego co pamiętam to 162fmj/156FMI /161FMJ/ 163FML coś takiego

    #291711 Reply
    apollotychy
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 3
    • Postów: 4

    Witam
    zdecydowałem się w kwietniu na zakup nowej 125. Wybór był spory ale jakoś nie miałem przekonania do „chińczyków”. Padło na Kymco Pulsar S 125. Wygląd ładny. I to by było na tyle pozytywów. Na pierwszym przeglądzie usunięto drobne niedomagania. I zaczęło się . Pierwsza przepalona żarówka reflektora po 2 tygodniach. podczas jazdy pekla sprężyna podpórki głównej , licznik pokazuje stale i niezmiennie prędkość 80 km/h jak tylko wcześniej dojdzie do 100 km opada. wibracje silnika przy 6000 obr nie do zniesienia. łańcuch luzuje się po przejechaniu 200 km. Przy ostatniej jeździe przy przebiegu zaledwie 5000km odkręciła się rura wydechowa od cylindra, na drugi dzień rura wydechowa i stopka . Jest to TOTALNY BUBEL. W tech chwili jadąc tym cudem zastanawiam się co znów od niego odpadnie, czy łańcuch wytrzyma, jeśli tak dalej pójdzie to na najbliższy przegląd dostarczę dodatkowo worek z częściami które odłączyły się podczas jazdy jeśli o ile wcześniej się nie zabije . JESLI KTOS JESZCZE MARZY O TYM CUDZIE Z FABRYKI KYMCO RADZE SIE DOBRZE ZASTANOWIC. Kontakt elektroniczny z przedstawicielem jest niemożliwy. czekam już miesiąc 🙂

    #291713 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • Postów: 4 665
    • Postów: 4 666

    O w mordę… Wyrazy współczucia. Ciekawe, czy po prostu akurat tak słabo składają tylko Pulsara, czy akurat ten model jest felerny? Składają go tajwańce u siebie, czy tylko metkują, a tłucze żółta rowerownia (ChRL)…?
    Słyszałem też podobne opinie w serwisie Kawasaki o moim moto (HYOSUNG GT125). Mówili, że jak podjechał gość HYO 650, to musieli go najpierw poskręcać na nowo, bo się sam powoli rozkładał (po 300km). W moim tak nie było, ale zobaczymy dalej, bo szału też nie było.
    Z drobnych niedomagań:
    – uszczelka pod filtrem oleju sparciała (wymieniona przy pierwszym przeglądzie po 1000km na gwarancji)
    – pocąca się uszczelka pod deklem zaworowym drugiego cylindra (wymieniona na gwarancji)
    – uszkodzony przekaźnik rozrusznika (wymieniony na gwarancji)
    – żle wyregulowane cięgła skrzyni biegów (poprawione na gwarancji)
    – przepalona żarówka oświetlenia tablicy rejestracyjnej (wymieniona)
    Reszta jakoś trzyma się kupy, a ma przelatane około 3.500km.

    #294169 Reply
    jas13
    Uczestnik
    • 0
    • Postów: 98
    • Postów: 98

    KYMCO Pulsar 125 w prostej linii wywodzi się z CG125, a aktualny model przypomina dosyć wyraźnie Hondę cb125e. Kymco korzystało z know how Hondy do końca lat 90-tych, więc stąd podobieństwa. Pulsar S125 pochodzi z chińskiej fabryki Kymco, dzięki temu cena jest niższa niż modeli produkowanych na Tajwanie.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Opinie: Kymco Pulsar S 125 2015 (na prawo jazdy B): Prezentacja Skuterowo.com
Twoje informacje:




Back to top button