Opinie: Kymco Downtown 300i: 1000 km

A jak się sprawują fabryczne oponki? To chyba jeden z najważniejszych elementów w wyposażeniu pojazdu.

A jakie gumki nakłada kymco fabrycznie do maxi?

Wczoraj zawiozłem właśnie jednego Kymco do przeglądu tecnicznego. Mam nadzieję, że uda mi się go szybko wymienić na nowy model innej marki, bo zaczął mnie już wkurzać. O spalaniu też chyba tu nic nie piszą…chyba, że nie doczytałem?

A jakbym chciała starszy maksi skuter podobny do tego Kymco sprzedać albo wymienić na nowy, to będzie mi się to opłacało?

“Denerwuje nas charakterystyka przekładni podczas delikatniejszego rozpędzania się. Wówczas w okolicach 5 000 obrotów można odczuwać szarpanie. Być może to kwestia przeczyszczenia elementów przekładni. Będzie to musiał sprawdzić serwis podczas przeglądu.” Niestety, to nie jest problem czystości czy konserwacji przekładni. To sprawa zapłonu. Między 4500 a 6000 skuter głupieje. Problemy są opisane na zagranicznych forach, ale do tej pory nie jest znane rozsądne rozwiązanie. przykład: http://www.kymcoforum.com/index.php?topic=5578.0 http://www.fixya.com/motorcycles/t10552085-kymco_downtown_grand

Moto, udało się wymienić na inny egzemplarz?