Opinie: Kymco Agility Naked: Czym zaskakuje?

wydech cuchnie w każdym Kymco, ja musiałem wietrzyć garaż bo się przebywać w nim nie dało po odstawieniu skutera. :slight_smile: na szczęście to mija po jakiś 300-400 km. Bardzo fajny test, rano filmiki zobacze.

“Prawie 6 tysi to cena za święty, za skuter bezobsługowy” zapomnieliście o spokój ;D

Fajny skuter, ale cena 6tyś za tajwańczyka w 50-tce, nawet z owym “świętym spokojem” to już przesada…Niewiele drożej można kupić Yamahę Neos z nowoczesnym silnikiem 4T na WTRYSKU, który “wącha” paliwo, czyt.jeździ na oparach, co przy obecnych cenach paliw dyskwalifikuje dwusuwy. Moim zdaniem taka cena za święty spokój jest nie do przyjęcia, poza tym skuterek ok :wink:

Mi się bardzo Agility podoba. W końcu jakaś wideo recenzja

Śni mi się po nocach mój pierwszy skuter. Chciałbym by było to właśnie Kymco Agility (może być nawet 4T) ale jak patrzę na ceny Zippa, to sam nie wiem…

Ładny kawałek złomu, ale jest tylko w wersji 2T więc dla mnie to dyskwalifikacja. @shire już przerabiałem ten wybór w zeszłym roku – wziąłem Kymco, za nieco wyższą cenę masz dużo trwalsza maszynę.

super video recenzja. niezła robota. miło się ogląda. a co do skutera- o silniku się nie wypowiem (bo nie znam tej jednostki), ale mnie odstrasza brak obudowy zegarów. (całość wygląda jakby była “składana” w garażu). poza tym ok.

@jakubwilk Nieobudowana kierownica jest łatwiejsza w eksploatacji – po pierwsze, przynajmniej jak dla mnie – lepsze czucie wielkości pojazdu, co szczególnie przydaje się podczas przeciskania w korkach. Nadto, dużo szybciej się czyści. Co do garażowego wyglądu, to tylko dodatkowy bajer :slight_smile:

W garażu widzę że jechaliście na długich :slight_smile: Obejrzałem obydwa filmiki i jestem pod wrażeniem. Fajne ujęcia, “radiowy”:wink: głos Leszka opowiadający o skuterze, odrobina humoru - moim zdaniem najlepszy test jaki do tej pory powstał na Skuterowo.com. Pozdraw.

“To ten sam silnik, który spotkamy choćby w tak popularnych Vitalkach czy ZXach.” Vitalka i ZX mają inne silniki.

Tez to miałem napisać że są inne silniki w ZX i Vitality.

Mnie osobiście zaskoczyła cena …Model podstawowy z silnikiem 4t za jedyne 3990 wyglądające identycznie 2t 4990 Wersja NAKED jeszcze droższa. Chyba z Tajwanu nie widać słonecznej Italii … i cennika pojazdów europejskich. Ja po wielu analizach dyskusjach i nie przespanych nocach zdecydowałem się na agility 4t .