Opinie: Junak 901 Sport: Stylistycznie Specyficzny

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #96562
    Skuterowo.com
    Użytkownik
    • Postów: 328

    To sie wlasnie nazywa chinski zlom!! Odradzam zakupu tego motoroweru rowniez przez te biegi:)

    #96563
    Kymcus
    Użytkownik
    • Postów: 11

    Nawet ciekawy motorower. Skrzynia to kwestia przyzwyczajenia, Ale te niby palenie gumy i to na centralnej Troche smieszy,

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #96564
    harekop
    Użytkownik
    • Postów: 530

    Jak go odblokowaliście ? Są tam jakieś blokady ?

    #96565
    Rico96
    Użytkownik
    • Postów: 23

    Czyli skrzynia jest pół mechaniczna ???

    #96566
    MichalWujak
    Użytkownik
    • Postów: 596

    Skrzynia jest manualna, ma normalne sprzęgło i hamulec tylny w dźwigni nożnej. Tylko wybierak w skrzyni jest od półautomatu, stąd taka a nie inna zmiana biegów.

    #96567
    devox
    Użytkownik
    • Postów: 13

    z tego co widzę to większość użytkowników ma manie wyższości.powiem wam jedno silnik to rewelacja ja swoim zrobiłem 8500tys są małe nie dociągnięcia ja akurat mam benzera shaft ale silnik ten sam i nie zapominajcie ze silnik wywodzi się z hondy cup legenda, z tego co wiem zrobili takich ponad 60 mil.ja mam drugiego chińczyka i też wszyscy tak gadali jak kupowałem pierwszego był to zipp vapor zrobiłem nim 37 tys km i śmiga dalej dałem go mojemu chrześniakowi.pokonuje dziennie ponad 60 km i to jest to do czego go stworzyli.spalanie to po moich małych modyfikacjach 1,7 litra tak to prawda i mało tego powiem więcej w dwie osoby bo jeżdżę z żoną.nie zastanawiajcie się na pewno jest wart swojej ceny no i jest nowy a to bardzo ważne i jeszcze ma gwarancje.obejrzyjcie mojego pozdrawiam.

    #96568
    harekop
    Użytkownik
    • Postów: 530

    Posiadam wersję zwykłą bez owiewek i co do skrzyni nie mam problemów wszystko działa i ładnie wchodzi. Co prawda jest to troszkę „dziwne” rozwiązanie, ale jak na motorower dla początkującego jest bardzo dobre.

    #97048
    matrix002d
    Użytkownik
    • Postów: 2

    Pioner21 to osoba która pisze, że coś wie a nie wie nic drażnią mnie osoby które piszą, że junak to Chiński złom. Jest to polski projekt, a paradoks polega na tym że części junaka produkowane są w Polsce i wysyłane do Chin (tam jest tania siła robocza) po złożeniu motocyklu odsyłany on jest z powrotem i z tond właśnie napis „Made in China” na sprzęcie. Wiec niech użytkownik pionier najpierw się zorientuje w temacie, a potem niech pisze komentarze. Pozdro fajna prezentacja.

    #97258
    kiero
    Użytkownik
    • Postów: 30

    Widziałem dzisiaj ten sprzęt i wygląda jeszcze lepiej na żywo (na co najmnej 250cm2), ehhh gdybym tylko miał przy sobie 4600zł to nie zawahał bym się ani chwili i wracał szczęśliwy jak dziecko na tym cudeńku.

    #191756
    Moto_Girl
    Użytkownik
    • Postów: 1

    Heh, no więc tak… Moim zdaniem Junak 901 Sport jest na prawdę wspaniałą zabawką, sama go posiadam i nie mam nic do zarzucenia 😉 Skrzynię biegów ma tak jak w większości innych motocykli czyli 1 w dół, a reszta do góry, przynajmniej tak jest w moim. Motocykl jest przystosowany do przerobienia na 80ccm(producent opisuję taką zmianę i jest ona dopuszczalna na gwarancji motocykla), jego masa za bardzo nie pasuję na małą moc silnika, spokojnie Junak może stać się również 125 🙂 Jest warty zakupu 😀 !

    #191761
    Michalk001
    Uczestnik
    • Postów: 1 646

    No nieco odkopałaś temat :-D, ale pomijając to. Nie wiem co wszyscy tak najeżdżają na skrzynie biegów w których wszystkie biegi „idą” do dołu. Ja taką posiadam w swoim sprzęcie i nie zamieniłbym jej na żadną inną. Wygoda użytkowania, naturalny ruch stopy, kompletny brak wysiłku przy zmianie biegów oraz logiczna zasada działania to jej największe atuty – jedyna wada to taka że nie da się wrzucić luzu przy wyższych prędkościach, ale sprzęgło załatwia sprawę. To że kiedyś ktoś miał zaćmienie umysłu i ubzdurał sobie że najlepszym standardem będzie zmiana biegów w górę wcale mnie nie przekonuje. Najpierw wrzucam jedynkę, potem muszę wsadzić stopę pod dżwignię i ciągnąć za każdym razem w górę – potwornie niewygodne. U siebie mam dżwignię dwustronną – naciskam palcami – bieg w górę, naciskam piętą – bieg w dół. Proste i logiczne, a odruchy mam gdzieś. Każdy ogarnięty człowiek przestawi się w jeden dzień – a co to jest dzień w kontekście kilku lat na jednym sprzęcie? A koleżankę pozdrawiam i życzę wiele radości na swoim pojeżdzie.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button