Opinie: Junak 806: Petarda z Kagańcem: Test Skuterowo.com

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #167045 Reply
    Ania Grzelak
    Moderator
    • 170
    • Postów: 0
    • Postów: 170

    Witam. Jeżeli zaczęły pulsować 2 kreski od paliwa należy zatankować. Wtedy paliwa jest około 1 litra. Możemy przejechać około 30-50 km. Sprawdzałem więc piszę prawdę. Ja mam sprzęt odblokowany i 60 km/h bez problemu choć wydaje mi się ,że to nie jest maksymalna prędkość.

    #167268 Reply
    Kristop
    Uczestnik
    • 38
    • Postów: 1 126
    • Postów: 1 164

    Co chcecie, standardowe chińske przełączniki;)

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #167272 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 324
    • Postów: 21 379

    obsesja przełączników.choć te są inne niż takie standardowe które widuje najczęściej

    #170151 Reply
    darecki__
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 6
    • Postów: 6

    Witam, Mam pytanie do Sebek806 – czy coś przerabiałeś w swojej 806, aby jechał 60km/h ? Mój 806 od nowości jest zablokowany na 50km/h do tego stopnia,że nawet z górki nie pojedzie więcej, bo odcina całkowicie zapłon. Podobno , żeby odblokować wystarczy wymienić moduł CDI, ale nie wiadomo na jaki. Dzwonię po różnych serwisach Junaka i mówią, że jeszcze nie mają odpowiednich modułów, porażka, a ogłaszają się, że wszystkie skutery bez problemu odblokowują…

    #171602 Reply
    Sebek806
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 12
    • Postów: 14

    Witam. Ja wymieniłem moduł CDI. Rozpędza się skuter do 65km. Za moduł zapłaciłem 120 zł. Kupiony został przez serwis w którym kupiłem skuter. Później podam nazwę tego modułu lub zrobię zdjęcie. Pozdrawiam.

    #171605 Reply
    Sebek806
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 12
    • Postów: 14

    P.S za moduł zapłaciłem 20 zł nie 120 zł. A tu jest podany moduł jaki posiadam http://allegro.pl/modul-cdi-honda-dio-longjia-2t-4t-tuning-zaplon-i4405008480.html

    #171961 Reply
    darecki__
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 6
    • Postów: 6

    Dziękuję za odpowiedź. W między czasie jednak w serwisie, gdzie kupowałem dobrany został moduł i mam już odblokowany skuter. To chyba najlepsze rozwiązanie, bo jak coś pójdzie nie tak jak się samemu grzebie to potem może być różnie z uznaniem gwarancji.
    A teraz kilka słów na temat wrażeń z jazdy moją odblokowaną 806-ką:
    Jest nieźle, chociaż spodziewałem się trochę lepszych osiągów; V-max =70 km/h, może nawet chwilowo na 75 by poszedł. Przy V- maxie jednak wyje tak, że boję się, że ten silniczek wybuchnie:-) Hałas jest jak startujący samolot. Na niższych prędkościach jakby lepiej też trochę przyśpieszał. Do jazdy tak 55-65 km spoko.
    Powiedzieli w serwisie, że musi się silnik trochę ułożyć. Myślę, że wtedy jeszcze można będzie coś podrasować osiągi np. inne rolki , tłumik itp.
    Dam znać jak dalej sytuacja będzie się rozwijać…
    Pozdrawiam

    #172176 Reply
    Sebek806
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 12
    • Postów: 14

    Witam. Mam pytanie odnośnie modułu. Czy jest taki sam jak mój tzn. jak na allegro. Pytam się ,ponieważ masz lepsze osiągi niż mój skuter darecki. Mam przejechane 1530 km.Pozdrawiam.

    #172177 Reply
    Sebek806
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 12
    • Postów: 14

    A jeszcze jedno pytanie jaki masz model z chłodnicą czy nie? Ja posiadam skuter z chłodnicą.

    #172379 Reply
    darecki__
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 6
    • Postów: 6

    Witam,
    Mam również 806 w wersji chłodzonej cieczą. Moduł jest podobny( kosztował 70 PLN) , ale być może faktycznie jest trochę inaczej zestrojony ( postaram się znaleźć taki w necie i dam link).
    Mam jednak inną ciekawą wiadomość, która może Cię zainteresować. Byłem na przeglądzie na 1500km i przy okazji okazało się, że moja 806 ma jeszcze fabryczną tulejkę w napędzie, która oprócz modułu blokowała prawdziwą moc skutera. Po usunięciu tej tulejki, jak wracałem do domu, to miałem wrażenie, że to inny skuter, z większym silnikiem:-) Jeździ teraz rewelacyjnie!!! Co prawda V-max nie wzrósł jakoś znacząco, bo tylko o kilka km, ale przyśpieszenie , elastyczność na poszczególnych prędkościach – super! W mojej ocenie tak ze 20% lepiej się wkręca. I co jest najważniejsze – jest znacznie cichszy i brak już wibracji w okolicach 65 – 70 km! Myślę, że jak pojeżdżę trochę i silnik ( napęd) się poukłada to 80 km/h jest w zasięgu. Jednak w mojej ocenie tym skuterem nie należy jeździć już więcej, bo jest to po prostu niebezpiecznie. To jest mały, lekki skuter, dość twardy i takie prędkości tylko na dobrej, w miarę prostej drodze. Trzeba rozsądnie wykorzystywać możliwość jazdy szybciej niż 45km/h:-) Pozdrawiam

    #172485 Reply
    Sebek806
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 12
    • Postów: 14

    Witam. Mam wiele pytań do Ciebie Darecki_. Jak Byś napisał do mnie na profilu w forum.Pozdrawiam.

    #172916 Reply
    Sebek806
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 12
    • Postów: 14

    Witam. Byłem dzisiaj ze skuterem 806 w serwisie na przeglądzie przy 1500 km. Wszystko mi sprawdzili czyli płyny itp. Spytałem się o tą tulejkę w napędzie. Faktycznie Pan w serwisie nie zaprzeczył ,że owa tulejka to blokada, a właściwie to jakiś pierścień na wariatorze. Powiedział ,że może mi to zdjąć ,ale stracę gwarancję. I tu się zastanowiłem, ponieważ ostatnio na gwarancji wymienili cały kpl. sprzęgła, gaźnik. Za te części wymienione musiałbym zapłacić. Nie chcę ryzykować utraty gwarancji dlatego nie postanowiłem zdjąć tej tulejki. Czasami jak mnie zmusza sytuacja na drodze to mu wcisnę i tak na moje potrzeby wystarcza. Nie zrobię z niego ścigacza. Mam święty spokój na 1,5 roku gwarancji. Pozdrawiam.

    #173091 Reply
    NoMatterWhat
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 1
    • Postów: 1

    Witam 🙂 Tak sobie czytam co Panowie Sebek806 i darecki__ piszecie n/t modelu który i ja posiadam i ciekawą informacją jaką podrzuciliście jest ten pierścień na wiatorze/tulejka. Pod osąd pozostaje jedynie czy rzeczywiście warto tracić gwarancję… Aczkolwiek nie powiem, że przydałoby się nieco więcej mocy temu skuterkowi, bo od 1000 km zdjąłem mu kaganiec, a nie dalej jak w ubiegłą środę wybrałem się iście jak „sójka za morze” na 230 km wyprawę (to chyba tak trzeba nazwać jadąc średnio 55 km/h ) z Poznania aż dość sporo za Wrocław i tym sposobem w dwa dni ustrzeliłem łącznie z jazdą po tamtejszych terenach ponad 550 km i sprzęt sprawdził się rewelacyjnie, ale brakowało nieco mocy (tak do 70 km / h ). P.S. Pytanie do Was też Panowie: Ile średnio z głównie jazdą po mieście przejeżdżacie na jednym tankowaniu? P.S.2 Aktualnie na liczniku > 2300 km 🙂

    #173238 Reply
    Sebek806
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 12
    • Postów: 14

    Witam ponownie. Przed chwilą dzwoniłem do swojego serwisu w którym robię przeglądy. Pan mi powiedział ,że mi nie odblokują skutera, ponieważ stracą z producentem Junaka ,czyli Al-motem certyfikaty itp.Jeżeli chcę to muszę zdjąć na własną rękę blokadę oczywiście serwis już mojego skutera nie przyjmie na gwarancji. Jest tylko inne wyjście z blokadą. Jeżeli skończy mi się gwarancja to wtedy zobaczę. Natomiast przy prędkości 55-65km/h po mieście pali mi 4 litry na 100km. Dużo prawda? Na pewno mniej niż samochód :-)Przydarzyła mi się oto taka nie miła przygoda. Wracając z przeglądu złapałem „gumę” czyli jechałem na flaku opony. Kupiłem najpierw piankę w morauto czy coś takiego za 15 zł. Wydałem nie potrzebnie kasę, ponieważ pianka mi dziurą leciała ,a nic nie zaklejała i jeszcze przechodni którzy patrzyli na moją bolesną mękę. Pchałem skuter z 2 km do wulkanizatora. Wziął sznurek zapodał i od tej pory nie jadę bez zestawu naprawczego opon. Pozdrawiam.

    #173270 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • Postów: 4 570
    • Postów: 4 647

    50 cm3 i od razu petarda… Dla mnie to bombeczka… Taka choinkowa…

    #174000 Reply
    darecki__
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 6
    • Postów: 6

    Witam,
    Odpowiadam na pytanie NoMatterWhat odnośnie spalania. Moja 806-stka, po pełnym odblokowaniu (tuningowy moduł i zdjęta tulejka) pali 2,7- 2,8l/100km, czyli na baku spokojnie ponad 200km, ale raz już pchałem skuter do stacji:-) , więc jeżdżę do zapalenia się rezerwy ( ok. 170 km) i tankuję pod korek ( ok. 4,7l). Można powiedzieć, że w cyklu mieszanym, bo codziennie ok. 10 km w korku i 10 km luźny przelot trasą przy prędkości ok. 70-75 km/h. Mam przejechane teraz prawie 1800km.
    Pozdrawiam

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Opinie: Junak 806: Petarda z Kagańcem: Test Skuterowo.com
Twoje informacje:




Back to top button