Opinie: Honda Vision 50: Nowa Wizja Hondy

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #97551
    Skuterowo.com
    Użytkownik
    • 318
    • 327Postów:

    Bardzo fajna prezentacja.

    #97552
    Whistler
    Użytkownik
    • 5
    • 271Postów:

    Gdybym dzisiaj kupował skuter „pięćdziesiątkę”, pewnie wybrał bym właśnie tą Hondę. Teraz jednak do mojej głowy gwałtownie dobija się „zew mocy” i marzy mi się coś z silnikiem o znacznie większej pojemności skokowej 😉

    #97554
    solaciak
    Użytkownik
    • 4
    • 65Postów:

    cenowo naprawdę dobra oferta

    #97555
    resiak70
    Użytkownik
    • 13
    • 48Postów:

    Zrobicie recenzje zippa gp500 ?

    #97556
    SingSing74
    Uczestnik
    • 6
    • 90Postów:

    Może się powtórzę ale fajne byłoby porównanie Hondy Vision 110 z Kymco Agility City 125, szczególnie po obniżce ceny tej pierwszej 🙂

    #97557
    axyt
    Uczestnik
    • 7
    • 83Postów:

    Czy ktoś z użytkowników posiada odblokowaną wersję i może coś napisać na temat spalania przy jeździe powyżej 45km/h?

    #97565
    czarcislaw
    Użytkownik
    • 2
    • 16Postów:

    Od tygodnia jeżdżę odblokowaną Vision 50. Przed założeniem wariatora, przy przebiegu 550 km, skuter sprawnie osiągał fabryczne 45 km/h, co odrobinę utrudniało przejazd większymi ulicami. Obecnie, przy mojej wadze 88 kg, skuter bez większego problemu rozpędza się do 55 – 60 km/h. Z górki da się nim pojechać nawet powyżej 60 km/h (oczywiście licznikowo). Uważam, że taka prędkość w zupełności wystarcza do sprawnego poruszania się po zatłoczonym mieście. W przyszłym tygodniu zamierzam oddać Hondę do serwisu na pierwszy przegląd po 1000 km przebiegu. Zobaczymy jak będzie po przeglądzie i co mi powiedzą w serwisie.

    #97566
    czarcislaw
    Użytkownik
    • 2
    • 16Postów:

    Sorry za ponowny post, ale zapomniałem napisać o spalaniu. Przed założeniem wariatora na pełnym baku byłem w stanie przejechać ok. 200 km. Bak uzupełniałem o ok. 3,5 l, co daje wynik na poziomie 1,75l/100km. Mogłem oczywiście się pomylić, ale tak mi wychodzi z obliczeń. Obecnie jeżdżę na „pierwszym baku” po zamontowaniu wariatora. Po kolejnych tankowaniu przekażę wynik. Nie ukrywam, że ostro daję do pieca odkąd mam odblokowany skuter, dlatego teraz spalanie może być wyższe.

    #97581
    czarcislaw
    Użytkownik
    • 2
    • 16Postów:

    Po pierwszym tankowaniu, po zamontowaniu wariatora, na baku udało mi się przejechać 170 km. Spalanie wyniosło ok. 2,22 l/100km. Honda na tym dystansie skonsumowała 3,79 l.

    #97618
    axyt
    Uczestnik
    • 7
    • 83Postów:

    Dzięki za info, bardzo ładny wynik.

    #97783
    Nati
    Użytkownik
    • 0
    • 4Postów:

    Witam Po przeczytaniu artykułu nakłoniłam tatę do rozkręcenia wariatora i sprzęgła lecz nie znalazł tam żadnej blokady, jakby Panowie sprecyzowali w jakiej przekładni jest ta blokada i jak ją usunąć to była bym wdzięczna .CYTUJĘ.,, Szaleństwa z głowy wybiła nam blokada, która czai się w przekładni Visiona. Bez niej testowany Japończyk spokojnie jest w stanie rozpędzić się do 65 km/h.” Pozdrawiam Nati

    #97801
    Peter
    Użytkownik
    • 0
    • 1Postów:

    Doslownie jutro wybieram sie do salonu by kupic skuter.. I mam mega problem – Honda Vision 50 czy Kymco Agility City.. Kymco strasznie do siebie przekonuje 16″ kolami, natomiast Honda.. no coz to Honda. Na pewno latwiej bedzie sprzedac, mniej pali, marka bardziej prestizowa. Pewnie do ostatnich godzin przed zakupem bede o tym rozmyslac.. Nie tak latwo jest wydac 7kafli 🙁

    #97849
    Nati
    Użytkownik
    • 0
    • 4Postów:

    Peter Moja honda miała wariator tak skonstruowany że rolki nie pozwalały osiągnąć więcej niż 48/h niema żadnej blokady poza tym było czuć wibracje, trzęsła się podłoga, ruszała z niskich obrotów itp. i dlatego Tato kupił mi włoski HI-SPEED Variatore HONDA VISION 50T włoskiej firmy POLINI za 250zł. Teraz jest ok., rusza z wyższych obrotów i drgania zniknęły, 60km/h bez problemu, dla mnie to wystarczy. Honda jest w cenie 5900 ja dostałam jeszcze gratisy, spalanie to max 2 l na 100 km, ma mały prześwit bo 12cm trzeba uważać na krawężniki, silnik mam zalany olejem REPSOL – SUPERSPORT 4T – SYNTETYK 10W30 silnik chodzi idealnie i na pewno posłuży mi długo, jednak 2T mają większego kopa. Twój problem rozwiąże jazda próbna każdy szanujący się dealer ma taki egzemplarz. NATI

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button