Opinie: Honda PCX 125 2014: Spontaniczny test

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #172751 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 485Postów:

    no ja na razie jestem nastawiony na PCX-a jak kurka mać. Tym bardziej że żonie się spodobały jazdy skuterem a ma B więc taki 125 będzie jak znalazł.
    Wtrysk hondy PGM-FI znam i lubie i to jest coś co działa. Fajnie że ma start-stop ale szczerze nienawidzę i nie zamierzam używać.
    W teście nie pokazali ani nie powiedzieli słowa o najciekawszej rzeczy które mają PCX-y (i kilka innych modeli hond również) – Honda Combined Brake System który mi bardzo pasuje.

    #172747 Reply
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • 2 361Postów:

    Jestem miłośnikiem Hondy tej samochodowej, ale ponieważ ciągnie mnie do motocykli to również marzy mi się Honda na 2 kółkach. Musze się wybrać do Tychów do salonu i ja zobaczyć. Wygląda na prawdę super – kolejny plakat nad łóżko 😉

    #172761 Reply
    bebrene
    Użytkownik
    • 0
    • 20Postów:

    Ja również posiadam ten skuter. Start stop system ja zawsze mam wyłączony. Jak Wombat wyżej pisał Honda PCX 125 posiada Combined Brake System, naciskając lewą klamkę hamulca hamuje jednocześnie tylny i przedni hamulec. Jest szybki i zwinny skuter akurat do miasta.

    #172768 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • 3 102Postów:

    Wombat napisał:

    Combined Brake System

    No to akurat to żadna rewelacja, jakby nie było PCX podchodzi już pod mini maxi skutery, a w tym segmencie większość ma taki system hamowania – nawet moje 12-letnie Kymco.
    System start-stop – porażka.

    #172774 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 485Postów:

    mnie sie tam CBS podoba – zwłaszcza w tej nowocześniejszej formie.

    #172775 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 4
    • 927Postów:

    maxell napisał:

    Wombat napisał:
    Combined Brake System

    No to akurat to żadna rewelacja, jakby nie było PCX podchodzi już pod mini maxi skutery, a w tym segmencie większość ma taki system hamowania – nawet moje 12-letnie Kymco.
    System start-stop – porażka.

    Szkoda tylko, że Kymco w późniejszych modelach olało ten patent 🙁 Ale przynajmniej dali ABS:)

    #172776 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 485Postów:

    myślę sobie że nie tyle olali co nie mieli własnego rozwiązania. Nastoletnie kymco to jeszcze czas większej kooperacji/zależności (jak komu pasi) Honda-Kymco. Potem z jakiegoś powodów coraz mniej było hondy w kymco a coraz więcej kymco w kymco. Nie wiem czy honda zakręcała kranik z technologią czy kymco miało ambicje mieć jak najbardziej samodzielne konstrukcje- ciężko to wyczytać z tych krzaczastych stron w kanji – ale ewolucja kymco ewidentnie idzie w tym kierunku.
    Ja w sumie do dziś nie znam odpowiedzi na zadane kiedyś pytanie – na skutek argumentacji że przecież Kymco dostarczało części do Hond – KTÓRE CZĘŚCI DOSTARCZAŁO KYMCO? Bo to sie może okazac że z kymco to hondy miały ramy, manetki i lampy – a reszta to ideologia marketingowców.
    W hondzie widuje sie elementy sygnowane Nissin, Denso, NGK..itd, ale nie widziałem Kymco

    #172779 Reply
    Maciek Milkiewicz
    Użytkownik
    • 0
    • 1Postów:

    system start stop opiera sie na bezszczotkowym silniku elektrycznym – ktory wystartuje nam motor, a pasywnie naladuje akumulator…

    #172780 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 4
    • 927Postów:

    Tak naprawde to KYMCO nigdy nic nie robiło, bo raczej głównie tylko składało podzespoły Hondy w gotowe pojazdy pod nadzorem japońskich inżynierów z przeznaczeniem na rynki azjatyckie. W ramach umowy Kymco zapewniało zbyt pojazdów i części Hondy a w rewanżu dostało dostęp do japońskiej technologi.

    Pierwszy własny silnik (150 ccm) Kymco zbudowało dopiero w 1992 ( po 20 miesiacach projektowania i walki z przegrzewaniem i spadkiem mocy pow. 6000 obrotów) w oparciu o silnik Hondy (125 ccm) mimo że w latach 70-tych mieli już własny projekt skutera.

    Właściwie od tego czasu tj 1992 KYMCO dopiero formalnie zaistniało jako marka pojazdów.W 1994 zakończyła się współpraca techniczna z Hondą, a w 2003 rozdzielili sie kapitałowo. Od 2001 Kymco zaczęło export swoich pojazdów do Japonii i zaczęłó konkurowac z rodzimymi markami.

    Obecnie KYMCO produkuje silniki do niektórych motocykli i chyba skuterów BMW oraz prawie cały skuter dla KAWASAKI.

    #172804 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 11
    • 562Postów:

    Polecam ten skuterek.

    #172819 Reply
    WodzuWGK
    Uczestnik
    • 4
    • 422Postów:

    Spontaniczny to jest ten teledysk o skuterach https://www.youtube.com/watch?v=WijEHQWGfI4 🙂

    #172843 Reply
    wojtek_pl
    Użytkownik
    • 0
    • 25Postów:

    A czy jest ograniczenie prędkości maksymalnej? Na jednym filmiku z Portugalii gość powiedział, że jest ograniczenie do 108 km/h a na autostradzie nie był w stanie przekroczyć 100… https://www.youtube.com/watch?v=D_sFSrYcZtU No i cena… tam 2500 EUR a u nas ponad 3000…

    #172853 Reply
    rafiklegia
    Użytkownik
    • 2
    • 14Postów:

    Posiadam Pcx właśnie z 2014 roku. Naprawdę super skuterek. Spokojnie lekko ponad 110 osiąga. Mnie najbardziej chyba urzekło zawieszenie, niezwykle elastyczne.

    #172861 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 485Postów:

    no i już ci zazdroszczę człowieku 🙂 ile masz wzrostu ?

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Opinie: Honda PCX 125 2014: Spontaniczny test
Twoje informacje:




Back to top button